MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΚΥΡΙΑΚΗ
15
ΙΟΥΝΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
Αθήνα ODEON ESCAPE ODEON ESCAPE - 8 STUDIO NEW STAR ART CINEMA TOWN CINEMAS VILLAGE 5 CINEMAS PAGRATI VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL VILLAGE CINEMAS ATHENS METRO MALL ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ VILLAGE SHOPPING AND MORE ΑΒΑΝΑ ΑΘΗΝΑ ΑΘΗΝΑΙΑ ΑΙΓΛΗ ΑΙΓΛΗ 3 ΑΙΓΛΗ CINEMA ΑΚΤΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΑΛΙΚΗ DIGITAL ΑΛΟΜΑ ΑΛΣΟΣ ΑΜΑΡΥΛΛΙΣ-Garden Cinema Digital ΑΜΙΚΟ ΑΜΥΝΤΑΣ ΑΝΕΣΙΣ ΑΝΟΙΞΙΣ ΑΡΙΑΝ ΑΡΚΑΔΙΑ ΑΡΤΕΜΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ 3D digital ΑΣΤΥ Αττικόν Άλσος ΒΑΡΚΙΖΑ ΒΑΡΚΙΖΑ - 3 ΒΟΞ ΔΑΝΑΟΣ ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΣΙΝΕ ΔΑΦΝΗ ΔΙΑΝΑ ΔΙΟΝΥΣΙΑ ΕΚΡΑΝ ΕΛΛΗ ΖΕΦΥΡΟΣ ΗΛΕΚΤΡΑ ΘΗΣΕΙΟΝ ΚΑΡΜΕΝ ΚΗΠΟΣ ΛΑΟΥΡΑ EUROPA CINEMAS DIGITAL ΛΙΛΑ DIGITAL CINEMA ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ Cinema ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΣ Filmcenter ΜΠΟΜΠΟΝΙΕΡΑ DIGITAL ΝΕΑ ΜΑΣΚΩΤ ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΑ ΡΙΑ ΡΙΒΙΕΡΑ ΣΙΝΕ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΙΣ ΣΙΝΕ ΠΑΡΙ ΣΙΝΕ ΦΛΟΙΣΒΟΣ PEUGEOT ΣΙΝΕ ΨΥΧΙΚΟ ΣΤΕΛΛΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΑΘΗΝΩΝ ΤΑΙΝΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ – ΛΑΪΣ ΤΡΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ 3D Digital ΤΡΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ 3D Digital ΤΡΙΑΝΟΝ Filmcenter ΦΙΛΟΘΕΗ ΦΛΕΡΥ ΧΛΟΗ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
8 ½
9ο Φεστιβάλ Ισπανόφωνου Κινηματογράφου Αθήνας – FeCHA
2046
Anora
Babygirl
Ballerina
Black Dog
Blue Jean
Close
Cure
Dourgouti Town
Drive My Car
Flow
Gimme Danger: Η ιστορία των Stooges
Invisible World
Karate Kid: Θρύλοι
Killerwood
La La Land
Oh, Canada
Piglet
ReUniverse
September Says
Take a Trip
The Greek Experiment
The Surfer
Thunderbolts*
Until Dawn
Άλογα
Όλα για τη μητέρα μου
Αίσθηση αμαρτίας
Αγριες πληγές
Αλύγιστος Νίκος
Ανοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνας… και Ανοιξη
Αντίο Βερολίνο
Αργός θάνατος
Ας περιμένουν οι γυναίκες
Βαϊάνα 2 (μεταγλωττισμένη)
Βερμίλιο: Η Νύφη του Βουνού
Βερολίνο, η συμφωνία μιας μεγαλούπολης
Βιριδιάνα
Βλέπω τον θάνατο σου 6: Δεσμοί αίματος
Δαχομέη
Δεν είμαι εγώ
Δεσμώτης του ιλίγγου
Διακοπές στη Ρώμη
Είμαι ακόμη εδώ
Εδώ μιλάνε για λατρεία
Επικίνδυνη Αποστολή: Η έσχατη τιμωρία
Ερωτική επιθυμία
Η Ηλιαχτίδα μου
Η Λάμψη
Η Ναυσικά της κοιλάδας των ανέμων
Η άγρια αχλαδιά
Η αδελφότητα της καπνιστής σάουνας
Η απόφαση
Η καρδιά του κτήνους
Η κυρία απ’ τη Σαγκάη
Η ορχήστρα του αδερφού μου
Η σπουδαία κυρία Χολ
Η υπηρέτρια
Θεώρημα
Θολός βυθός
Ιστορία αγάπης
Κάτω από την λάμψη του φεγγαριού
Καγιάρα: Ηρωίδα των Ινκας (μεταγλωττισμένη)
Και μετά δεν έμεινε κανένας
Καμία άλλη γη
Καταραμένη ψυχή
Κιούκα πριν το τέλος του καλοκαιριού
Κονκλάβιο
Λίλο & Στιτς (μεταγλωττισμένη)
Λίλο & Στιτς (με υπότιτλους)
Λενάκι, δυο φωτιές και δυο κατάρες
Μαθήματα από έναν πιγκουίνο
Μαύρος κύκνος
Μια ταινία Minecraft (μεταγλωττισμένη)
Μικρά πράγματα σαν κι αυτά
Νοσταλγία
Νοσταλγώντας το φως
Ντροπή
Νυχτερινός εκφωνητής
Νύφες
Ο δολοφόνος με το αγγελικό πρόσωπο
Οδός Μαλχόλαντ
Οικογένεια Τενενμπάουμ
Οικουμενική γλώσσα
Οι στάχτες μιας αγάπης
Ο κόκκινος δάσκαλος
Ολα είναι δρόμος
Ο πειρατής Μαυροδόντης και η κόμισσα του Γκρελ (μεταγλωττισμένη)
Ο σπόρος της ιερής συκιάς
Πέτρινα χρόνια
Πανελλήνιον
Παρίσι, 13ο διαμέρισμα
Πειθαρχική μεραρχία “999”
Περηφάνια και Προκατάληψη
Πεσμένα φύλλα
Πικρές αλήθειες
Πρόγευμα στο Τίφανις
Σάουντρακ για ένα πραξικόπημα
Σιωπηλός μάρτυς
Σκιές στο σκοτάδι
Σμιλεμένες ψυχές
Τα καλύτερά μας χρόνια
Τα κύματα της άνοιξης
Ταξίδι στη χώρα των θαυμάτων
Τελευταία έξοδος: Ρίτα Χέιγουορθ
Τελευταία πνοή
Το Παρίσι του Σουλεϊμάν
Το Φοινικικό σχέδιο
Το αγόρι
Το διπλανό δωμάτιο
Το κάστρο στον ουρανό
Το καλοκαίρι της Κάρμεν
Το κινούμενο κάστρο
Το μίσος
Το χρώμα του ροδιού
Υπάρχω
Υψηλή κοινωνία
Φαίδρα
Χειμερία νάρκη
Ψυχρός Πόλεμος

Οι ταινίες της εβδομάδας: Μαντάμ Κιουρί εναντίον Αλ Καπόνε

Οι νέες ταινίες και οι επανεκδόσεις που βγαίνουν στις αίθουσες την Πέμπτη 20 Αυγούστου με μια ματιά!

author-image Κωνσταντίνος Καϊμάκης

Δύο βιογραφίες που κινούνται σε αντίθετους χώρους και πορείες είναι τα φιλμ που θα κλέψουν τους προβολείς για την τρέχουσα βδομάδα. Το «Μαντάμ Κιουρί- Η γυναίκα που άλλαξε τον κόσμο» με την Ρόζαμουντ Πάικ στο ρόλο της διάσημης και βραβευμένης με Νόμπελ φυσικού και το «Καπόνε» με τον Τομ Χάρντι να υποδύεται τον «Νονό του Σικάγου» στις τελευταίες μέρες της ζωής του.

Μαντάμ Κιουρί- Η γυναίκα που άλλαξε τον κόσμο (2/5*)

Αν ήταν να διαλέξουμε ανάμεσα στα δύο φιλμ θα επιλέγαμε την ταινία της Μαρζέν Σατραπί όχι επειδή είναι πολύ καλύτερη της ταινίας με
τον Καπόνε-Χάρντι αλλά επειδή έχει το ενδιαφέρον της παρακολούθησης ενός έργου που παρά τη συμβατική του γραφή έχει την ικανότητα να σε πάρει μαζί του στο απίστευτο ταξίδι τούτης της μεγάλης προσωπικότητας.

Κριτική και αίθουσες προβολής

Καπόνε (2/5*)

Αντίθετα ο «Καπόνε» είναι απωθητικός και δύσκαμπτος με ελάχιστες δυνατές σκηνές και μια υποψία δραματουργίας που ίσως τελικά και να αφορά ελάχιστους. Ο Τομ Χάρντι υποδύεται τον βαριά άρρωστο Άλ Καπόνες στις τελευταίες μέρες του, που τις περνά στην έπαυλη του στο Μαϊάμι δίπλα στην οικογένεια του. Οι πράκτορες του FBI , όμως, παρακολουθούν τις κινήσεις του υποψιαζόμενοι πως όλο αυτό είναι ένα στημένο κόλπο από πλευράς του μαφιόζου για να αρπάξει μια κρυμμένη λεία αξίας 10 εκατομμυρίων δολαρίων.

Κριτική και αίθουσες προβολής

Παιχνίδια φωτός (2,5/5*)

Μάλλον οι πιο θετικές ταινίες της εβδομάδας είναι δύο αουτσάιντερ. Τα γαλλικά «Παιχνίδια φωτός» καταπιάνονται με ένα καταραμένο love story που έχει φόντο τον κόσμο του τζόγου και το καλογυρισμένο «6.5 εκτός ελέγχου» καταπιάνεται με το πρόβλημα των ναρκωτικών στο Ιράν με στυλ που θυμίζει… Χόλιγουντ (αν και με λίγη παραπάνω έφεση στο μελό του…Μπόλιγουντ).

Κριτική και αίθουσες προβολής

Κάνε παιδί να δεις καλό (2/5*)

Η ιταλική κωμωδία «Κάνε παιδί να δεις καλό» έρχεται σαν βάλσαμο για όλα τα παραπάνω αφού έχει αρκετή πλάκα και το γέλιο βγαίνει άνετα γύρω από το σχήμα «παιδί και νέοι γονείς».

Κριτική και αίθουσες προβολής

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΘερινό σινεμά και νέες σειρές τον Αύγουστο στην COSMOTE TV12.09.2018

Επανεκδόσεις

Τέλος τα δύο φιλμ από τα παλιά είναι το επίκαιρο και προφητικό για την εποχή (γυρίστηκε το 1995) «Μίσος», την πρώτη ταινία του Ματιέ Κασοβίτς γυρισμένη σε ασπρόμαυρο φιλμ που καταπιάνεται με ένα χρονικό βίας στα εργατικά προάστια του Παρισιού το οποίο έχει ως αφετηρία ένα επεισόδιο κατάχρησης εξουσίας από την αστυνομία και η κλασική δημιουργία του Ερνστ Λιούμπιτς «Να ζει κανείς ή να μην ζει» από το 1942 που φέρνει το αθάνατο σαιξπηρικό δίλημμα να παίρνει άλλες διαστάσεις, απρόβλεπτα κωμικές, μπροστά στο τέρας του ναζισμού.

Περισσότερα από CINEMA