MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΡΙΤΗ
16
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
12ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου
A.I. Τεχνιτή νοημοσύνη
American Psycho
Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Το κάστρο του απείρου (με υπότιτλους)
Flow
Greek Mountain Film Festival
Keeper
Misericordia
Nouvelle Vague
Qypi
REC’n’Play
Reservoir Dogs
The Blair Witch Project
The Rocky Horror Picture Show
Wicked: Μέρος δεύτερο
Ένα απλό ατύχημα
Αγια νύχτα, άγρια νύχτα
Αγριες φράουλες
Αμαρτωλοί
Αναπαράσταση
Αν είχα πόδια θα σε κλωτσούσα
Ανοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνας… και Ανοιξη
Απόδραση στη Νορμανδία
Από τι είμαστε φτιαγμένοι
Αχινός
Βερμίλιο: Η Νύφη του Βουνού
Βουγονία
Δεσποινίς Μόξι: Η Οδύσσεια μιας γάτας (μεταγλωττισμένη)
Ζωούπολη 2 (μεταγλωττισμένη)
Ζωούπολη 2 (με υπότιτλους)
Η Πολυκατοικία
Η ετυμηγορία
Η θυσία
Η μύγα
Η συμμορία των μάγων 3
Η φωνή της Χιντ Ρατζάμπ
Η ώρα του λύκου
Θεώρημα
Καμία άλλη επιλογή
Κρίστι
Μέρες οργής
Με λένε Στέλιο
Μια μάχη μετά την άλλη
Μπερλινγκουέρ: Η μεγάλη ελπίδα
Μόνος στο σπίτι 2: Χαμένος στη Νέα Υόρκη
Νυρεμβέργη
Νυχτερινή εφημερία
Νύχτα Αγωνίας
Ο Κινηματογραφιστής
Ο άνθρωπος που γνώριζε πολλά
Ο βασιλιάς των βασιλιάδων: Μια ιστορία από τον Κάρολο Ντίκενς (μεταγλωττισμένη)
Ο εξολοθρευτής άγγελος
Οι ώρες
Ο κανόνας του παιχνιδιού
Ο μεγάλος Δικτάτωρ
Οταν ο Χάρι γνώρισε την Σάλι
Πέντε νύχτες στου Φρέντι 2
Πολύ σκληρός για να πεθάνει
Ρέκβιεμ για ένα όνειρο
Ρενουάρ
Σιωπηλή αγάπη
Σπασμένη φλέβα
Στο νησί του Αμρουμ
Συναισθηματική αξία
Συνύπαρξη, λέμε τώρα
Σώστε τον πράσινο πλανήτη
Τα Χριστουγεννιάτικα κάλαντα του Μίκυ
Τα κάλαντα των Χριστουγέννων
Τα παιδιά του Παραδείσου
Το δέντρο που πληγώναμε
Το καταφύγιο του τρόμου
Το οτιδήποτε
Το πατρικό
Το ταρανδάκι των Χριστουγέννων (μεταγλωττισμένη)
Το χειρόγραφο της Σαραγόσα
Τρία χιλιόμετρα ως το τέλος του κόσμου
Φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους-Σπουδαστικό
Χάιντι: Η διάσωση του μικρού λύγκα (μεταγλωττισμένη)
Χαμένες αγάπες
Χειμωνιάτικο φως

Οι ταινίες της εβδομάδας: Τρόμος σε διπλό ταμπλό

Οι νέες ταινίες και οι επανεκδόσεις που βγαίνουν στις αίθουσες την Πέμπτη 23 Ιουλίου με μια ματιά!

author-image Κωνσταντίνος Καϊμάκης

22 Ιουλίου (3/5*)

Τις συγκλονιστικές περιγραφές της επίθεσης του ακροδεξιού τρομοκράτη Άντερς Μπέρινγκ Μπράιβικ στο νησί Ουτόγια τον Ιούλιο του 2011 έχει ως θέμα το νορβηγικό φιλμ «22 Ιουλίου». Γυρισμένο σε real time και με ένα εντυπωσιακό μονοπλάνο διάρκειας 72 λεπτών (όσο διήρκεσε η επίθεση του Μπράιβικ στην κατασκήνωση των παιδιών του Εργατικού κόμματος) το φιλμ σοκάρει όχι τόσο με την αποτρόπαια εικόνα του όσο με την αίσθηση της αγωνίας και του παράλογου που βιώνουν τα έντρομα και αθώα παιδικά βλέμματα των θυμάτων.
Κριτική και αίθουσες προβολής

Οδός Μαλασάνια 32 (3/5*)

Ο τρόμος από μια άλλη οπτική πρωταγωνιστεί και σε ένα άλλο εξίσου δυνατό φιλμ, το ισπανικό «Οδός Μαλασάνια 32» του Άλμπερτ Πίντο. Εκεί μια οικογένεια αγροτών φτάνει με την ελπίδα μιας καλύτερης ζωής στη Μαδρίτη του 1976 αλλά το νέο σπίτι που θα την φιλοξενήσει είναι στοιχειωμένο από μια σατανική (;) οντότητα. Δυνατή και αρκετά πρωτότυπη ταινία τρόμου που συνδέει τέλεια τα μυστικά και τις ενοχές των ηρώων με την πληγή του σπιτιού που έρχεται από το σκοτεινό, φρανκικό παρελθόν.
Κριτική και αίθουσες προβολής

Έλα όπως είσαι (2,5/5*)

Η κωμωδία φυσικά έχει ξανά την τιμητική της με τρία φιλμ διαφορετικού ύφους. Πιο ανθρώπινη και ζόρικη η ιδιόμορφη οδύσσεια των τριών φίλων με ειδικές ανάγκες στο ανεξάρτητο αμερικανικό road movie «Έλα όπως είσαι».
Κριτική και αίθουσες προβολής

Το κλαμπ των χωρισμένων (1,5/5)

Απόλυτα προβλέψιμη και χαμηλών κωμικών πτήσεων η γαλλική «Το κλαμπ των χωρισμένων» ενώ για την τυνησιακή κομεντί «Ένα ντιβάνι στην Τυνησία» δεν προλάβαμε να σχηματίσουμε προσωπική γνώμη.
Κριτική και αίθουσες προβολής

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑCity Drive-in στο Ο.Α.Κ.Α: Πανσέληνος με stand up comedy, live συναυλίες και disco πάρτι12.09.2018

Επανεκδόσεις

Οι επανεκδόσεις της βδομάδας έχουν το αρχετυπικό φιλμ νουάρ του Ζαν Πιερ Μελβίλ «Ο αστυνόμος» (ή «Μπάτσος» όπως παίχτηκε κάποτε στις ελληνικές αίθουσες) με τους Κατρίν Ντενέβ και Αλέν Ντελόν στα ντουζένια τους, ενώ ο ανάρχας του σουρεαλισμού Λουί Μπουνιουέλ ξεμπροστιάζει την παρακμή και την υποκρισία της αστικής τάξης στην «Κρυφή γοητεία της μπουρζουαζίας».

Περισσότερα από CINEMA