MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΣΑΒΒΑΤΟ
13
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
12ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου
A.I. Τεχνιτή νοημοσύνη
American Psycho
Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Το κάστρο του απείρου (με υπότιτλους)
Flow
Greek Mountain Film Festival
Keeper
Misericordia
Nouvelle Vague
Qypi
REC’n’Play
Reservoir Dogs
The Blair Witch Project
The Rocky Horror Picture Show
Wicked: Μέρος δεύτερο
Ένα απλό ατύχημα
Αγια νύχτα, άγρια νύχτα
Αγριες φράουλες
Αμαρτωλοί
Αναπαράσταση
Αν είχα πόδια θα σε κλωτσούσα
Ανοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνας… και Ανοιξη
Απόδραση στη Νορμανδία
Από τι είμαστε φτιαγμένοι
Αχινός
Βερμίλιο: Η Νύφη του Βουνού
Βουγονία
Δεσποινίς Μόξι: Η Οδύσσεια μιας γάτας (μεταγλωττισμένη)
Ζωούπολη 2 (μεταγλωττισμένη)
Ζωούπολη 2 (με υπότιτλους)
Η Πολυκατοικία
Η ετυμηγορία
Η θυσία
Η μύγα
Η συμμορία των μάγων 3
Η φωνή της Χιντ Ρατζάμπ
Η ώρα του λύκου
Θεώρημα
Καμία άλλη επιλογή
Κρίστι
Μέρες οργής
Με λένε Στέλιο
Μια μάχη μετά την άλλη
Μπερλινγκουέρ: Η μεγάλη ελπίδα
Μόνος στο σπίτι 2: Χαμένος στη Νέα Υόρκη
Νυρεμβέργη
Νυχτερινή εφημερία
Νύχτα Αγωνίας
Ο Κινηματογραφιστής
Ο άνθρωπος που γνώριζε πολλά
Ο βασιλιάς των βασιλιάδων: Μια ιστορία από τον Κάρολο Ντίκενς (μεταγλωττισμένη)
Ο εξολοθρευτής άγγελος
Οι ώρες
Ο κανόνας του παιχνιδιού
Ο μεγάλος Δικτάτωρ
Οταν ο Χάρι γνώρισε την Σάλι
Πέντε νύχτες στου Φρέντι 2
Πολύ σκληρός για να πεθάνει
Ρέκβιεμ για ένα όνειρο
Ρενουάρ
Σιωπηλή αγάπη
Σπασμένη φλέβα
Στο νησί του Αμρουμ
Συναισθηματική αξία
Συνύπαρξη, λέμε τώρα
Σώστε τον πράσινο πλανήτη
Τα Χριστουγεννιάτικα κάλαντα του Μίκυ
Τα κάλαντα των Χριστουγέννων
Τα παιδιά του Παραδείσου
Το δέντρο που πληγώναμε
Το καταφύγιο του τρόμου
Το οτιδήποτε
Το πατρικό
Το ταρανδάκι των Χριστουγέννων (μεταγλωττισμένη)
Το χειρόγραφο της Σαραγόσα
Τρία χιλιόμετρα ως το τέλος του κόσμου
Φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους-Σπουδαστικό
Χάιντι: Η διάσωση του μικρού λύγκα (μεταγλωττισμένη)
Χαμένες αγάπες
Χειμωνιάτικο φως

Οι ταινίες της εβδομάδας – «Εμείς»: Ο επαναστατικός τρόμος του Τζόρνταν Πιλ

Οι πρεμιέρες της εβδομάδας 21-27 Μαρτίου με μια ματιά.

author-image Κωνσταντίνος Καϊμάκης

Εμείς

Μέσα από ένα καταιγισμό νέων ταινιών, το σκεπτόμενο θρίλερ του Τζόρνταν Πιλ «Εμείς» είναι ότι πιο καλό μπορείς να ξεχωρίσεις για να απολαύσεις στη μεγάλη οθόνη.
Όπως και στην πρώτη του ταινία «Τρέξε» που τον οδήγησε μέχρι την κατάκτηση του όσκαρ πρωτότυπου σεναρίου, έτσι κι εδώ ο Πιλ δεν ενδιαφέρεται απλώς να τρομάξει τον θεατή. Τα καταφέρνει μια χαρά και σε αυτό τον τομέα αλλά κυρίως ο πρώην κωμικός και νυν εξπέρ του τρόμου Πιλ στοχεύει να φτιάξει μια σκοτεινή αλληγορία για τη σύγχρονη Αμερική και τους παραμορφωτικούς καθρέφτες της με όχημα μια τυπική οικογένεια ευκατάστατων αφροαμερικανών. Όχι το θέμα εδώ δεν είναι ο φυλετικός ρατσισμός όπως στο «Τρέξε» αλλά ο ταξικός διαχωρισμός. Και ο τρόμος που μπορεί να γεννηθεί μέσα από αυτόν, μόνο σχηματικός δεν είναι.

Ακίνητο ποτάμι

Το φιλόδοξο «Ακίνητο ποτάμι» του Άγγελου Φραντζή είναι ένας φόρος τιμής στον Αντρέι Ταρκόφκσι, γυρισμένο στα παγωμένα νερά της Ρωσίας και της Λετονίας, με ένα ζευγάρι (Κάτια Γκουλιώνη, Ανδρέας Κωνσταντίνου) που ετοιμάζεται να τεκνοποιήσει παρότι έχει μήνες να κάνει έρωτα. Ατμόσφαιρα και στυλιζαρισμένος μεταφυσικός συμβολισμός αλλά και ένα δύσκαμπτο, βαρύ δράμα που σέρνεται πάνω στο χιόνι της Σιβηρίας.

Δύο πρόσωπα του νόμου

Τα «Δύο πρόσωπα του νόμου», η τρίτη μόλις ταινία του ικανότατου Κρεγκ Ζάλερ, φέρνει τους φαινομενικά μόνο αταίριαστους Μελ Γκίμπσον και Βινς Βον, στο αρχετυπικό δίδυμο των αστυνομικών που ψάχνουν να βρουν το δίκιο τους σε παράνομες δραστηριότητες. Αφηγηματικά άρτιο αλλά με πολλά ενστάσεις όσον αφορά το ιδεολογικό σκέλος του σεναρίου.

Free solo

Το βραβευμένο με όσκαρ ντοκιμαντέρ «Free solo» θα θαμπώσει εκείνους που αρέσκονται σε εξωπραγματικά κατορθώματα και αθλητικούς άθλους.

Vox Lux

Το «Vox Lux» είναι μια παντελώς άστοχη κριτική του μουσικού σταρ σύστεμ που χάνει κι άλλους πόντους από την άβολη (ο καλύτερος χαρακτηρισμός που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε) ερμηνεία της Ναταλί Πόρτμαν, ενώ το «Βερολίνο σε αγαπώ» έχει τις κλασικές ανισότητες ενός σπονδυλωτού φιλμ.

Επίθεση στη Βομβάη

Ο Στεφάν Μπριζέ μετά από το «Νόμο της αγοράς» συνεχίζει στο ίδιο στρατευμένο μοτίβο με το «Σε πόλεμο», ενώ η «Επίθεση στη Βομβάη» είναι ένα «τρομοκρατικό» θρίλερ βασισμένο σε αληθινό περιστατικό.

Διερμηνέας

Τέλος, ο «Διερμηνέας» είναι ένα road movie που ταξιδεύει στο ναζιστικό παρελθόν δύο γηραιών σλοβάκων.

Περισσότερα από CINEMA