Εγκαταστάσεις
Παλμικά Πεδία της Αιµιλίας Παπαφιλίππου στην Αρχαία Αγορά Αθηνών
Ο ΝΕΟΝ αναθέτει σε έναν καλλιτέχνη ετησίως τη δηµιουργία ένος έργου που θα εκτίθεται σε δηµόσιο χώρο για συγκεκριµένο χρονικό διάστηµα. Για το 2014, ο ΝΕΟΝ συνεργάζεται µε την Ελληνίδα Αιµιλία Παπαφιλίππου. Το έργο θα παρουσιαστεί στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας και θα διερευνά τη σχέση µεταξύ της σύγχρονης δηµιουργίας και του κλασσικού πολιτισµού.

Monopoli Team
08.10.2014
A
A
Η διάσταση του ιστορικού κέντρου της Αθήνας όπου η αρχαιότητα σµίγει µε το σύγχρονο θα δώσει στους επισκέπτες τη δυνατότητα να διερευνήσουν τη δική τους διαχρονική αντίληψη σε σχέση µε τη δηµιουργική διαδικασία. Για την Αιµιλία Παπαφιλίππου, «η έννοια του ‘δηµόσιου’ εξετάζεται, στο πλαίσιο του Σκακιστικού Συνεχούς, ως αλληλοπροσδιορισµός, συνέργεια, συνύφανση αλλά και κατ’έριν σύνθεση συµπληρωµατικών αντιθέτων. Σε αυτό το αέναο παιχνίδι παίζεται ο Άνθρωπος».
Οκτώβριος – Νοέμβριος 2014
Εγκαίνια: 8 Οκτωβρίου 2014 | Αρχαία Αγορά Αθηνών | 16:00 – 20:00 (είσοδος από την οδό Αδριανού)
Θα ακολουθήσει βιντεοπροβολή στη στοά Αττάλου
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Καλλιτέχνης: Αιµιλίας Παπαφιλίππου
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Το UP FM Festival επιστρέφει στην Πάτρα με Παύλο Παυλίδη, Εθισμό και ελεύθερη είσοδο
Eurovision 2025: Ποιος θα δώσει το 12άρι της Ελλάδας στον τελικό
Φεστιβάλ Δήμου Αθηναίων: Ξεκινά την Πρωτομαγιά με πικ-νικ στην Ακαδημία Πλάτωνος – Όσα θα δούμε την 1η εβδομάδα
Μπαίνει στα δημοτικά το μάθημα της λογοτεχνίας
Πώς θα κάνεις το νερό σου σύμμαχο ευεξίας;
Όρνιθες: Η παράσταση του Άρη Μπινιάρη επιστρέφει το καλοκαίρι στα ανοιχτά θέατρα
Ο Χορός των Πυρσών: Το μουσικό οδοιπορικό του Βασίλη Ρακόπουλου στο Μέγαρο
Πού και πότε θα γίνουν τα ανοιξιάτικα street parties του Φεστιβάλ του Δήμου Αθηναίων
Στέγη: Ο Χιλιανός συγγραφέας Benjamin Labatut σε μια συζήτηση με την Αφροδίτη Παναγιωτάκου
Ο Πέδρο Αλμοδόβαρ στον Τραμπ: “Θα μείνεις στην ιστορία ως το μεγαλύτερο λάθος του αιώνα”