Η Ίρις Καραγιάν επιστρέφει στην Πειραιώς 260, μετά την πετυχημένη πορεία της εντός και εκτός Ελλάδας με τις Μητέρες – επίσης παραγωγή του Φεστιβάλ (2012). Εμμένοντας στην αφαιρετική αντίληψη για την κίνηση του σώματος, πειραματίζεται με εργαλεία όπως οι εντάσεις, οι δυναμικές και οι ταχύτητες, για την αναδιαμόρφωση του χώρου. Το Tracing είναι ένα τρίο που ανιχνεύει τη σχέση μεταξύ κίνησης και ίχνους, μακριά από μονοσήμαντες λογικές. Απώτερη αφετηρία για τη δουλειά αυτή αποτελεί η Γενική διακήρυξη των δικαιωμάτων του ανθρώπινου όντος (2001) του Ραούλ Βανεγκέμ, ο οποίος οραματίζεται μια ιδεατή κοινωνία.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Shopping Alert: Το boyfriend τζιν παντελόνι είναι για cool και άνετα σύνολα – 5 στιλάτα κομμάτια
Τελικά, η διαλειμματική νηστεία βοηθά πραγματικά στην απώλεια βάρους;
Ο Τιμωρός: Τι θα δούμε στο πρώτο διπλό επεισόδιο;
Η Γη θα αποκτήσει ένα δεύτερο φεγγάρι για δύο μήνες – Πότε θα γίνει ορατό
Κλειώ – μια καλόκαρδη γαϊδούρα, του Στέφανου Παπατρέχα στο Θέατρο Άβατον
Με Τα Μάτια Ανοιχτά: 9ο Αφιέρωμα στο Ελληνικό Ντοκιμαντέρ στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος
Όρνιθες, σε σκηνοθεσία Άρη Μπινιάρη σε καλοκαιρινή περιοδεία
The Bath: Το πρώτο ελληνικό μεγάλο Bubble Show στο Ρεκτιφιέ
Φεστιβάλ Μεσογειακού Ντοκιμαντέρ: Προφεστιβαλικό τριήμερο στη Σάμο με προβολές και παράλληλες δράσεις
Τζούλια, του Τάσου Ιορδανίδη για 2η χρονιά στο θέατρο Άλφα- Ληναίος- Φωτίου