MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΡΙΤΗ
23
ΙΟΥΛΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

Αυτό το αυτοκίνητο ξεπερνά κάθε φαντασία!

Χαρακτηρίστηκε ως σημείο αναφοράς όχι μόνο για τη μάρκα, αλλά για ολόκληρη την αυτοκινητοβιομηχανία. Ως το πιο άριστο αυτοκίνητο που έχει κατασκευαστεί ποτέ. Το νέο hyper car της Ferrari, αποκαλύφθηκε σήμερα (5/3) στην έκθεση της Γενεύης, αφήνοντας εμβρόντητους τους πάντες.

Monopoli Team

Η ολοκαινούρια LaFerrari όπως ονομάζεται, αποτελεί τον αντικαταστάτη της Enzo. Ωστόσο δεν έχει καμία σχέση με την προκάτοχο της. Αυτό είναι ένα εξωπραγματικό αυτοκίνητο, το πιο ακραίο που παράχθηκε ποτέ από το εργοστάσιο στο Maranello. Έχει σχεδιαστεί από τον Flavio Manzoni και εξελιχθεί από τους μηχανικούς της αγωνιστικής ομάδας.

Έχει βάρος μόλις 1.290 κιλά και είναι κατασκευασμένη εξ ολοκλήρου από carbon και αλουμίνιο. Τιμόνι, όργανα, κουμπιά… όλα υιοθετούν τη σχεδίαση του μονοθεσίου της F1, όπως ακριβώς και το κάθισμα του οδηγού, το οποίο φτιάχνεται πάνω στο σώμα του εκάστοτε ιδιοκτήτη. Οι πόρτες ανοίγουν προς τα πάνω και διαθέτει όλα τα συστήματα, όπως ESC, EF1-Trac και e-Diff 3.

Τροφοδοτείται από ένα V12 ατμοσφαιρικό κινητήρα 6,3 λίτρων που συνδυάζεται με σύστημα HY-KERS, αποδίδοντας συνολικά 963 ίππους και 900 Nm ροπής. Οι επιδόσεις προκαλούν ίλιγγο, με τα 0-100 να έρχονται σε 2,9 δευτερόλεπτα, τα 0-200 σε λιγότερο από 7΄΄ και τα 0-300 σε 15΄΄, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 350 χλμ./ώρα. Το HY-KERS είναι ενσωματωμένο πάνω στα ηλεκτρονικά του σασί και διαθέτει « torque system», «traction control» και κατανομή πέδησης.

Η κατανομή βάρους εμπρός-πίσω είναι 41%/59%, φέρει μαγνητικά ελατήρια, ελαστικά Pirelli P-Zero διαστάσεων 265/30 R19 μπροστά και 345/30 R20 πίσω, φρένα carbon-κεραμικά, αυτόματη πίσω αεροτομή και κινούμενο διαχύτη. Όσο για την αεροδυναμική, αλλάζει ανάλογα την οδήγηση και την ταχύτητα σε πραγματικό χρόνο!!

Η LaFerrari θα παραχθεί σε 499 μονάδες, κοστίζει 1,21 εκατομμύρια ευρώ, με τις πρώτες παραδόσεις να ξεκινούν τον Δεκέμβριο. Φυσικά δεν έχει απομείνει καμία απούλητη, οπότε αν ενδιαφερόσαστε, ατυχήσατε!

Λουκάς Παπαλάμπρος

Περισσότερα από Ιστορίες