MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΡΙΤΗ
14
ΜΑΪΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

Κορμιά-φέτες Ελλήνων με φόντο την Ακρόπολη: κιτς με βλέψεις στο εξωτερικό (vid)

Όσοι είχατε διαβάσει στο monopoli.gr για τον διαγωνισμό Manhunt International Greece 2012, θα είχατε πάρει μια γεύση του τι θεωρεί αυτή τη στιγμή “hot” η ελληνική showbiz στον χώρο του ανδρικού μόντελινγκ. Η παρέα των αγοριών που έλαβε μέρος στον διαγωνισμό, πρωταγωνιστεί τώρα σε ένα video project με τίτλο “Greece is alive”, όπου το κόνσεπτ συνοψίζεται στο δίπτυχο “αθηναϊκά αξιοθέατα-ημίγυμνοι γυμνασμένοι άνδρες” (γιατί, τι άλλο θέτε εκτός από φάτε μάτια ψάρια;). Σκοπός σύμφωνα με τους δημιουργούς του είναι να περάσει στο εξωτερικό το μήνυμα ότι “η Ελλάδα είναι ζωντανή, γεμάτη από όμορφα αγόρια και κορίτσια με κέφι, δημιουργικότητα και ενθουσιασμό”…

Monopoli Team

Σύντομα αναμένεται και το δεύτερο μέρος του video project, όπου θα πρωταγωνιστούν κοπέλες, και εμείς θα “τολμήσουμε” μια πρόβλεψη… Τα κορίτσια θα φορούν μαγιό και θα σουλατσάρουν μπροστά από τον Άγνωστο Στρατιώτη κάνοντας lip-sync πάνω σε Justin Bieber, στα πλαίσια ενός πολύ εμπνευσμένου και πρωτότυπου κόνσεπτ, που θα διαθέτει καλλιτεχνική και νοηματική συνοχή και θα δείχνει (φως φανάρι) στους ξένους ότι η Ελλάδα διαθέτει κέφι, δημιουργικότητα και ενθουσιασμό.

Κι αν το όλο εγχείρημα ήταν καθαρά χιουμοριστικό, θα είχε κάποια αξία και θα μπορούσε να αποτελέσει άξιο σίκουελ του “">All the small things” των Blink 182… Το αποτέλεσμα όμως μοιάζει ακούσια τραγικωμικό αναφορικά με τη σχέση που έχει το βίντεο με τη δημιουργικότητα και τις θετικές εκφάνσεις της σημερινής Ελλάδας.

Δείτε παρακάτω το βίντεο, και τα σχόλια δικά σας.

Σημ.: Ευχαριστούμε την αναγνώστρια που δίνει μια πολύ ενδιαφέρουσα επιπλέον διάσταση στο όλο θέμα, ενημερώνοντάς μας παρακάτω ότι προϋπήρχε το ακόλουθο “παρόμοιο” βίντεο, για λογαριασμό του brand ένδυσης Abercrombie & Fitch: ">. Η εταιρεία είχε ζητήσει από τους πιο “hot” άνδρες υπαλλήλους των καταστημάτων της ανά τον κόσμο, να βιντεοσκοπηθούν με χιούμορ, χορεύοντας και διασκεδάζοντάς το ημίγυμνοι, υπό τους ήχους του “Call me maybe” της Carly Rae, που έχει “υιοθετηθεί” ως φετινό soundtrack της καμπάνιας της.

Αργυρώ Σταυρίδη

[iframe width=”560″ height=”315″ src=”http://www.youtube.com/embed/OW_d9NuBHBs” frameborder=”0″ allowfullscreen ]

Περισσότερα από Περίεργα
VIMA_WEB3b