MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΕΤΑΡΤΗ
24
ΑΠΡΙΛΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

Test Drive στο BMW X3 xDrive 35i: Αρχηγού παρόντος…

Όπως έγραψε και ο Γάλλος συγγραφέας, Andre Maurois, «το πιο σημαντικό προσόν ενός ηγέτη είναι να τον αναγνωρίζουν σαν ηγέτη». Και η νέα Χ3 ειδικά στην έκδοση xDrive 35i, με το πλήθος αρετών που διαθέτει, είναι αναμφισβήτητα ο κυρίαρχος κερδίζοντας το σεβασμό και των «εχθρών» της.

Monopoli Team

Το 2004 όταν παρουσιάστηκε για πρώτη φορά, η X3 κέρδισε τις εντυπώσεις με τον πολύπλευρο χαρακτήρα της. Ωστόσο, σίγουρα είχε κάποιες αδυναμίες που φάνηκαν με την έλευση του Χ1. Η BMW έπρεπε να προχωρήσει άμεσα στην αλλαγή της Χ3, καθώς αυτά τα δύο μοντέλα βρίσκονταν πολύ κοντά μεταξύ τους. Η γερμανική εταιρεία λοιπόν, επέλεξε να μεγαλώσει και να δώσει ένα πιο πολυτελή χαρακτήρα στο εμπορικότερο SUV της, κατατάσσοντας το όπως αποδεικνύεται στην πράξη, ένα σκαλί πιο κάτω από την Χ5 και δύο πάνω από την Χ1.

 

Την νέα Χ3 πολλοί την χαρακτηρίζουν κλώνο της Χ5 και όχι άδικα. Οι διαστάσεις της και ο σχεδιασμός του πίσω τμήματος παραπέμπουν στο μεγαλύτερο αδερφό της γκάμας, ωστόσο το εμπρός τμήμα θυμίζει περισσότερο το μικρότερο μοντέλο της σειράς Χ, έχοντας πιο ήπιο προφίλ. Σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, το μήκος του αμαξώματος είναι μεγαλύτερο κατά 8,3 εκατοστά, φθάνοντας τα 4,648 μέτρα, το πλάτος είναι στα +2,8 εκατ. με 1,881 μέτρα και το μεταξόνιο στα 2.810 μ., επίσης αυξημένο. Το μόνο που έχει μειωθεί είναι το ύψος, αγγίζοντας το 1,661 μ. από 1.588 μ.

Η αύξηση των διαστάσεων έλυσε και ένα μεγάλο πρόβλημα που είχε η προηγούμενη γενιά και αυτό δεν ήταν άλλο από τους χώρους των πίσω επιβατών. Πλέον, ακόμα και 3 άτομα άνω του μετρίου αναστήματος δεν χρειάζεται να στριμώξουν τα πόδια τους για να βολευτούν, ούτε να ταλαιπωρηθούν για να μπουν και να βγουν, ενώ και στο πορτμπαγκάζ θα χωρέσουν πολύ πιο άνετα τις βαλίτσες τους, αφού φθάνει τα 550 λίτρα. Ο εσωτερικός διάκοσμος είναι όμοιος με των υπόλοιπων μοντέλων BMW, με την κομψότητα, την αίσθηση πολυτέλειας και την άψογη ποιότητα κατασκευής να κυριαρχούν. Οι ευχάριστες αποχρώσεις, οι ξύλινες επενδύσεις και τα διακριτικά χρωμιωμένα στοιχεία, αποπνέουν μια μοντέρνα και ανάλαφρη αισθητική. Ο οδηγός έχει στη διάθεση του πλειάδα κουμπιών ώστε να κάνει τη ζωή του πιο εύκολη, το κάθισμα ρυθμίζεται προς κάθε κατεύθυνση για να βρει γρήγορα την ιδανική θέση γι αυτόν και θήκες έχουν τοποθετηθεί σε κάθε ελεύθερο σημείο.

Η έκδοση xDrive 35i, η μία από τις δύο βενζινοκίνητες εκδόσεις που είναι διαθέσιμες προς το παρόν, συγκεντρώνει μερικές από τις κορυφαίες τεχνολογίες. Το τρίλιτρο εξακύλινρο μοτέρ Twin Power Turbo, με τους 306 ίππους και τα 400 Nm ροπής από τις 1.200 σ.α.λ. είναι το ισχυρότερο της κλάσης του. Παρά τα 1.805 κιλά του αμαξώματος προσφέρει εκπληκτικές επιδόσεις και κινεί ταχύτατα το αυτοκίνητο, με το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων Steptronic με δυνατότητα χειροκίνητης αλλαγής από το τιμόνι, να είναι ένα από τα highligts εν ώρα οδήγησης. Σε νορμάλ συνθήκες οδήγησης η μέση κατανάλωση καυσίμου όπως διαπιστώσαμε κατά την δοκιμή, κυμάνθηκε στα 11,3 με 11,4 λίτρα, ωστόσο αν σαγηνευτείς από τη δύναμη του κινητήρα να είσαι έτοιμος να αντιμετωπίσεις και τις επιπτώσεις των τιμών καυσίμου!

Η ρυθμιζόμενη ανάρτηση εξασφαλίζει ακόμα και στον πιο κακοφτιαγμένο δρόμο, άνετη και απροβλημάτιστη μετακίνηση. Από την άλλη, ο συνδυασμός «στήσιμο-κινητήρας-κιβώτιο-μόνιμη τετρακίνηση», δυναμική συμπεριφορά και στιβαρότητα. Παρά τα 21,2 εκατοστά απόσταση από το έδαφος, στρίβει με εκπληκτική άνεση ακόμα και σε απαγορευμένες ταχύτητες, δίνοντας την αίσθηση στον οδηγό ότι δεν πρόκειται τον «προδώσει ποτέ». Η λειτουργία Ελέγχου Δυναμικής Οδήγησης με την επιλογή Normal, Sport, Sport+,  μεταβάλλει τη ρύθμιση της ανάρτησης, το βάρος του τιμονιού και την απόκριση στο γκάζι, δίνοντας τη δυνατότητα τον οδηγό να προσαρμόσει το αυτοκίνητο σε όποιο στιλ επιθυμεί ο ίδιος ή επιτάσσουν οι συνθήκες του οδοστρώματος. Σε ανοικτό δρόμο πρέπει να έχετε συνεχώς τα μάτια σας το ταχύμετρο γιατί ανεβάζει ρυθμούς και χιλιόμετρα χωρίς να το καταλάβετε. Αν και η νέα Χ3 δεν μπορεί να χαρακτηριστεί off-road, έχει δυνατότητες στο χώμα και τη λάσπη αρκεί να μην υπάρχουν μεγάλα εμπόδια.

Συμπερασματικά, η νέα Χ3 έχει ωριμάσει …σαν το παλιό καλό κρασί! Με εξωτερική κομψότητα και απόλυτη ελευθερία στην καμπίνα, κινητήρα που βγάζει εκτός συναγωνισμού ακόμα και τα GT, τεχνολογίες αιχμής και κορυφαία οδική συμπεριφορά, διαθέτει ότι περιμένεις από ένα αυτοκίνητο σαν αυτό. Η τιμή των 75.100 ευρώ φυσικά και είναι απαγορευτική για πολλούς, λόγω και των απίστευτων φόρων που έχουμε στην Ελλάδα, ωστόσο αν την οδηγήσεις θα δεις ότι αξίζει τα περισσότερα από αυτά. Ειδάλλως, υπομονή μέχρι το λανσάρισμα της δίλιτρης τούρμπο.

Επιδόσεις-Τιμή

0-100 χλμ./ώρα: 5,7΄΄

Τελική ταχύτητα: 245 χλμ./ώρα

Κατανάλωση (δοκιμής): 11,3 λτ/100 χλμ

Εκπομπές CO2: 204 γρ./χλμ.

Τιμή: από 75.100 ευρώ

Τιμή αυτοκινήτου δοκιμής:  –

Εγγυήσεις

Μηχανικά μέρη: 2 χρόνια

Χρώμα: 3 χρόνια

Σκουριά: 12 χρόνια

Οδική βοήθεια: 5 χρόνια

HIGHLIGHTS

Μας άρεσε: Εμφάνιση πίσω τμήματος, κινητήρας, επιδόσεις, κιβώτιο ταχυτήτων, χώροι, ποιότητα

Δεν μας άρεσε: Τιμή, εμφάνιση εμπρός τμήματος

Κείμενο: Λουκάς Παπαλάμπρος  

Φωτό: Παντελής Τζερτζεβέλης  

Περισσότερα από Προορισμοί
VIMA_WEB3b