Ο Αλέξανδρος Μαυρόπουλος τονίζει την ανωνυμία της φωτογραφίας που έχει το προσόν να εξαλείφει ονόματα, πρόσωπα, ταυτότητες και οτιδήποτε εγκλωβίζει τον άνθρωπο στο φαίνεσθαι και τον απομακρύνει από το είναι.
Η Κέλλυ Αθανασιάδου-Χιώτη, μέσα από την χρήση του μετάλλου, καθιστά σαφές πως κάθε βιομηχανικό υλικό μπορεί, χωρίς να χάσει τα βασικά χαρακτηριστικά της ταυτότητας του, να αποτελέσει τμήμα ενός συνόλου με συγκεκριμένη δομή.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Καλλιτέχνης: Κέλλυ Αθανασιάδου-Χιώτη, Αλέξανδρος Μαυρόπουλος
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ύδρα: Πάσχα στο κοσμοπολίτικο νησί του Αργοσαρωνικού
Rockwave Nights: Pan Pan x Years of Youth στο Θέατρο Λυκαβηττού
Ψιλικά: Μια site specific performance για την αναζήτηση της ευτυχίας από την ομάδα «Στερεό Νερό»
Πώς θα φτιάξετε μόνοι σας πολύχρωμα αυγά βαμμένα με…κλωστές
Μήδειας Μπούρκα: Η βραβευμένη παράσταση του Θεσσαλικού Θεάτρου ταξιδεύει στην Αθήνα
Άννα Λουιζίδη: «Αυτό που ζω με τις ‘Ψυχοκόρες’ είναι πρωτόγνωρο» – Η αποκάλυψη για το φινάλε της σειράς (vid)
Chili Bazaart 2024: Εορταστική έκθεση τέχνης στην Chili Art Gallery
Μαγειρίτσα από το food blog Elpida’s Little Corner
ΟΟΣΑ: Παραμένει ανθεκτική η ελληνική οικονομία – Προβλέπει ρυθμό ανάπτυξης 2% φέτος και 2,5% το 2025
Σε εξέλιξη η έξοδος των εκδρομέων του Πάσχα – Αυξημένη η κίνηση στα ρεύματα εξόδου των δύο εθνικών οδών