MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΣΑΒΒΑΤΟ
20
ΑΠΡΙΛΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

Test Drive στο Renault Megane Coupe 1,4 TCe

Με εμφάνιση που τονίζει την διαφορετικότητα του, τούρμπο κινητήρα που αναδεικνύει το σπορτίφ προφίλ, οδική συμπεριφορά που ικανοποιεί και με το παραπάνω και πλούσιο εξοπλισμό από την αρχική έκδοση, το τρίθυρο Megane είναι δίκαια ένα από τα πιο ενδιαφέροντα μικρομεσαία κουπέ.  

author-image Μάρη Τιγκαράκη

Ξαναφύσηξε… ούριος άνεμος

 

 

Η γαλλική φίρμα μετά από πολλά χρόνια μπορεί να περηφανεύεται ότι διαθέτει ένα αυτοκίνητο που γοητεύει με την σχεδίαση του. Καλώς ή κακώς, οι ευρωπαίοι καταναλωτές  δίνουν ιδιαίτερη σημασία στην εικόνα και αυτό φαίνεται ότι το καταλάβαν στη Renault. Το Megane Coupe κλέβει την παράσταση από την πρώτη ματιά. Οι δυναμικές γραμμές του αμαξώματος και οι έντονες καμπύλες δίνουν μια φρεσκάδα και ζωντάνια στο αυτοκίνητο. Το εμπρός τμήμα, τονίζεται από τις χρωμιωμένες επιφάνειες κάτω από τα φώτα, ωστόσο από το πλάι και πίσω είναι σίγουρα πιο ενδιαφέρον.  Την ίδια στιγμή, το χαμηλωμένο αμάξωμα κατά 1,2 εκατ. σε σχέση με την πεντάθυρη έκδοση, ολοκληρώνει το σπορτίφ προσανατολισμό του.

 

 

Στο εσωτερικό, το καλοφτιαγμένο ταμπλό και η σύγχρονη σχεδίαση, δίνουν θετική εικόνα. Τα υλικά είναι ευχάριστα στην όψη και η συναρμολόγηση ικανοποιητική, ενισχύοντας την συμπαγή αίσθηση. Οι λεπτομέρειες χρωμίου κατά μήκος του ταμπλό, στο τιμόνι και τις πόρτες, δίνουν ένα σπορ αέρα, όχι όμως και τα καθίσματα, τα οποία παρά το ότι βρίσκονται αρκετά χαμηλά δεν έχουν αυτή την αίσθηση που αναζητάς από ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας.  Οδηγός και συνοδηγός δεν πρόκειται να αντιμετωπίσουν πρόβλημα με τους διαθέσιμους χώρους, αν και λείπουν κάποιες επιπλέον θήκες για αντικείμενα, ωστόσο οι πίσω είναι υποχρεωμένοι να κάνουν παραχωρήσεις, λόγω του περιορισμένου ύψους και του χώρου για τα πόδια τους. Αντίθετα, το πορτμπαγκάζ (344 λίτρα) είναι αρκετά μεγάλο για την κατηγορία, φιλοξένωντας σχετικά άνετα τις αποσκευές τεσσάρων επιβατών. Ο εξοπλισμός από την βασική έκδοση είναι αρκετά πλούσιος, περιλαμβάνοντας 6 αερόσακους, ESP, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες, προβολείς ομίχλης, ράδιοcd με  MP3, a/c, υπολογιστή ταξιδίου και κεντρικό κλείδωμα.

 

 

Οδηγώντας το Megane Coupe των 130 ίππων, διαπιστώνεις ότι το στήσιμο του αυτοκινήτου κλίνει σαφώς προς την σπορ οδήγηση. Η σφιχτή ανάρτηση σε συνδυασμό με το πολύ καλό πλαίσιο, δίνουν τη δυνατότητα στον οδηγό να εξαντλήσει τα όρια του αυτοκινήτου σε δρόμο με στροφές. Η κατευθυντικότητα, η ελάχιστη κλίση του αμαξώματος και η αμεσότητα στο πάτημα του γκαζιού, κάνουν απολαυστικές τέτοιου είδους διαδρομές. Το τιμόνι έχει καλή πληροφόρηση, αλλά εμφανίζει κάποια ασάφεια ορισμένες φορές και έχεις την αίσθηση ότι είναι αρκετά ελαφρύ.  Σε ανοικτό δρόμο, κινείται γρήγορα και με ασφάλεια, η ποιότητα κύλισης παραμένει σε υψηλά επίπεδα παρά την σκληρή ρύθμιση της ανάρτησης και μόνο σε κακοτεχνίες του δρόμου, επηρεάζεται η άνεση.

 

 

Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας είναι αυτός που κάνει την διαφορά όμως. Έχει γραμμική απόδοση και πολύ καλό τράβηγμα από τις 2.000 σ.α.λ., εμφανίζει ένα μικρο ξέσπασμα λίγο κάτω από τις 3.000 σ.α.λ. αλλά γενικά ανεβάζει με το ρυθμό του οδηγού.  Η ροπή των 190 Nm απλώνεται και είναι σημαντικότερη από τους 130 ίππους, επιτρέποντας να κινείσαι με 1-2 ταχύτητες πάνω, στο 6αρι κιβώτιο, εξασφαλίζοντας άνετη οδήγηση και οικονομία καυσίμου. Και αφού αναφερθήκαμε στην κατανάλωση, μετά από 950 περίπου χιλιόμετρα σε εθνική οδό και επαρχιακούς δρόμους, με συνετή αλλά και γρήγορη οδήγηση σε απαιτητικές διαδρομές,  η μέση δεν ξεπέρασε τα 7.8 λτ., κατά την διάρκεια της δοκιμής.

 

 

Το Megane Coupe με τον 1.4 Τce είναι το κατάλληλο αυτοκίνητο για αυτόν που επιζητά ένα σπορ αυτοκίνητο με ελκυστική σχεδίαση, δίνει έμφαση στην οδική συμπεριφορά και δεν θέλει κάθε λίγο και λιγάκι να ψάχνει για πρατήριο. Οι επιδόσεις του μπορεί να μην είναι «καυτές», αλλά η σχέση αξίας/τιμής/εξοπλισμού το φέρνουν στην κορυφή του ανταγωνισμού.

 


 

Επιδόσεις-Τιμή

0-100 χλμ./ώρα: 9,6΄΄

Τελική ταχύτητα: 205 χλμ./ώρα

Τιμή: από 18.900 ευρώ

Τιμή αυτοκινήτου δοκιμής: 20.400 ευρώ

 


Εγγυήσεις

μηχανικά μέρη: 2 χρόνια

χρώμα: 3 χρόνια

σκουριά: 12 χρόνια

οδική βοήθεια: 5 χρόνια

 

 

 

Κείμενο: Λουκάς Παπαλάμπρος

Φωτό: Παντελής Τζερτζεβέλης

 

 

 

Περισσότερα από Προορισμοί
VIMA_WEB3b