Ζωγραφική
Έκθεση ζωγραφικής της Μαρίας Γιαννακάκη
Στη νέα ζωγραφική της δουλειά, η Μαρία Γιαννακάκη απεικονίζει χέρια παιδικά, χέρια στη μύτη, χέρια που δείχνουν νωχελικότητα, άρνηση και αμηχανία, παιδικές αγκαλιές, μητρικές αγκαλιές, συναισθηματικές εκφράσεις τρυφερές. Σύμφωνα με την ίδια τη ζωγράφο: «Τα χέρια είναι ικανά για αμέτρητες κινήσεις σχεδόν όπως και οι λέξεις μιλάνε ή σχεδόν μιλάνε, ρωτάνε και υπόσχονται, προσκαλούν και […]

Monopoli Team
26.03.2010
A
A
Στη νέα ζωγραφική της δουλειά, η Μαρία Γιαννακάκη απεικονίζει χέρια παιδικά, χέρια στη μύτη, χέρια που δείχνουν νωχελικότητα, άρνηση και αμηχανία, παιδικές αγκαλιές, μητρικές αγκαλιές, συναισθηματικές εκφράσεις τρυφερές.
Σύμφωνα με την ίδια τη ζωγράφο: «Τα χέρια είναι ικανά για αμέτρητες κινήσεις σχεδόν όπως και οι λέξεις μιλάνε ή σχεδόν μιλάνε, ρωτάνε και υπόσχονται, προσκαλούν και απομακρύνονται, φοβερίζουν και παρακαλούν, εκφράζουν φόβο, τρόμο, χαρά, λύπη, δισταγμό, ένταση…».
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Καλλιτέχνης: Μαρία Γιαννακάκη
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Μουσείο Ακρόπολης: Γιορτάζει τα 16α γενέθλιά του με μια μουσική βραδιά με ελεύθερη είσοδο
The Lyceum Project 2025: Διεθνής διεπιστημονική συνάντηση στο Ωδείο Αθηνών με θέμα «Τεχνητή Νοημοσύνη και Παιδική ηλικία»
ODYSSEY: Τα πιο φρέσκα sunset pool parties του καλοκαιριού έρχονται στο Ace Hotel
Σινέ Έναστρον: Το σινεμά κάτω από τα αστέρια επιστρέφει στο Περιβαλλοντικό και Πολιτιστικό Πάρκο Πάρου
Κ. Βήτα – Παύλος Παυλίδης: Δύο headliners που ενώνουν γενιές
Επιτροπή «Φύση 2000»: Ανεφάρμοστη η εισαγγελική εντολή για την απομάκρυνση των λύκων της Πάρνηθας
“Κάπου γόπα!”: Νέα καμπάνια του WWF για τη ρύπανση από τις γόπες στις παραλίες
Αγορά ακινήτων: Διαμερίσματα έως 100 τετραγωνικά μέτρα στο στόχαστρο των Ελλήνων αγοραστών
Η πραγματικότητα των εργαζομένων στην Ελλάδα: Αύξηση παραγωγικότητας, μείωση στο ωρομίσθιο
Anouk Aimée: Η Ταινιοθήκη τιμά τη μνήμη της με προβολή της «Λόλα» του Jacques Demy