MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΕΜΠΤΗ
16
ΜΑΪΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

Ο επιβάτης έχει πάντα δίκιο;

Η Υπηρεσία Πολιτικής Προστασίας με αφορμή την αυξημένη τουριστική κίνηση των Χριστουγέννων, υπενθυμίζει τα δικαιώματα όσων επιλέξουν να «πετάξουν» σε προορισμούς του εσωτερικού ή του εξωτερικού. Τα δικαιώματα αυτά είναι κατοχυρωμένα από την Ευρωπαϊκή Ένωση και τις διεθνής συμβάσεις γι’ αυτό μη διστάσετε να τα διεκδικήσετε σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά στο ταξίδι σας.

Ο επιβάτης έχει πάντα δίκιο; - Monopoli.gr
Monopoli Team

Αν η εταιρία αρνηθεί να υπακούσει στις υποχρεώσεις της, οι οποίες καθορίζονται από τον κανονισμό 261/2004 της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τότε όσοι αδικούνται μπορούν να απευθύνονται στην ΥΠΑ, η οποία θα αναλάβει να επιλύσει το πρόβλημα.

Τι πρέπει να γνωρίζετε όσοι ταξιδεύετε αεροπορικώς:

  • Αν σας απαγορευτεί η επιβίβαση δικαιούστε αποζημίωση 250 ευρώ για πτήσεις μικρότερες των 1.500 χλμ., 400 ευρώ για πτήσεις από 1.500 έως 3.500 χλμ., 600 ευρώ για πτήσεις μεγαλύτερες των 3.500 χλμ.
  • Αν η πτήση σας ακυρωθεί δικαιούστε επιστροφή του αντιτίμου του εισιτηρίου ή δυνατότητα μεταφοράς με άλλη πτήση, γεύμα, κατάλυμα και επικοινωνιακές διευκολύνσεις.
  • Αν υπάρχουν μεγάλες καθυστερήσεις στην πτήση σας δικαιούστε κατάλυμα, γεύμα και αν η καθυστέρηση υπερβαίνει τις πέντε ώρες, δυνατότητα επιστροφής του αντιτίμου του εισιτηρίου.
  • Αν η εταιρία χάσει ή καταστρέψει τις αποσκευές σας έχετε τη δυνατότητα να διεκδικήσετε μέχρι και 1000 SDR (διεθνής αεροπορική μονάδα με ισοτιμία 1 SDR = 1,18 ευρώ).

 

Περισσότερα από Προορισμοί
VIMA_WEB3b