Στο πλαίσιο του «Κυριακή μεσημέρι στο Μέγαρο», το Μέγαρο Μουσικής και η Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα μάς καλούν σε μια συναυλία για όλους με θέμα τα μουσικά ταξίδια από την Ευρώπη στην Αμερική.