Titanic song but it was completely edited by me: Μια λεκτική performance του Ηλία Αδάμ στα Τζάμια Κρύσταλλα
Ο Ηλίας Αδάμ παρουσιάζει, στα Τζάμια Κρύσταλλα, μια λεκτική περφόρμανς, με τίτλο «Titanic song but it was completely edited by me», για τη τη ρευστότητα της πραγματικότητας, την αποσύνθεση του έρωτα και την αναζήτηση νοήματος μέσα στο θολό πλαίσιο του ύστερου καπιταλισμού.

Ύστερα από συνεργασίες με φορείς στην Ελλάδα και το εξωτερικό – ανάμεσά τους το Εθνικό Θέατρο, η Στέγη Ωνάση, το Teatros Del Canal, το Ringlokschuppen Ruhr, το Theater Oberhausen κ.α. – ο Ηλίας Αδάμ παρουσιάζει μια λεκτική περφόρμανς με τίτλο «Titanic song but it was completely edited by me». Η περφόρμανς θα πραγματοποιηθεί στις 6, 7 και 13, 14 Ιουνίου στο Τζάμια Κρύσταλλα. Στη σκηνή θα εμφανιστούν οι Σταύρος Καραμπάτσος, Στυλιάνα Ιωάννου και Άρης Καραμπάτσος.
Πρόκειται για μια συλλογική δουλειά που ισορροπεί ανάμεσα στην ησυχία και το χάος. Σχολιάζει, μεταξύ άλλων, τη ρευστότητα της πραγματικότητας, την αποσύνθεση του έρωτα και την αναζήτηση νοήματος μέσα στο θολό πλαίσιο του ύστερου καπιταλισμού.

O Τομ μπαίνει σε ένα ταξί με προορισμό την Κυψέλη. Μπροστά του είναι εγκατεστημένα τα εκθέματα — είναι πολύ σκληρά, τον στεναχωρούν. Αναρωτιέται πώς συνδέονται με τον έρωτα. Πίνει τον καφέ του. Ο χρόνος διαστέλλεται, κάτι μετατοπίζεται. Πρώην σύντροφοι εμφανίζονται, ενοχές, αμφιβολίες για ένα έγκλημα. Η πραγματικότητα συγχέεται με την παραίσθηση. Ο Τομ μιλάει με έναν ταξιτζή που ξέρει αυτά που λένε τα βιβλία, ανεβαίνει σε ένα ελικόπτερο, απολύει τον ψυχολόγο του, κάνει και άλλα πράγματα. Καταλήγει στο αστυνομικό τμήμα.
Ποιά είναι η σχέση του έρωτα με τον νεοφιλελευθερισμό; Ποιά είναι η φύση της πραγματικότητας; Πώς μπορούμε να βρούμε νόημα σε ένα σύμπαν που μοιάζει όλο και πιο ανοίκειο;
Επιχειρώντας να προσεγγίσει αυτά τα ερωτήματα, το Titanic song but it was completely edited by me σκιαγραφεί μια συνείδηση σε αναταραχή — παγιδευμένη σε έναν κόσμο όπου οι μεγάλες αφηγήσεις και η συνοχή έχουν διαλυθεί.