MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΣΑΒΒΑΤΟ
14
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΜΟΔΑ

MCM: Cara Delevingne και Xu Meen είναι τα πρόσωπα του Γερμανικού οίκου για τη σεζόν SS24

Η κολεξιόν SS24 του Γερμανικού οίκου πολυτελών ειδών και lifestyle αξεσουάρ, MCM, δημιουργήθηκε με μία απλή προσέγγιση της καθημερινότητας, συμπεριλαμβάνοντας μια μεγάλη συλλογή με ready-to-wear αξεσουάρ και υποδήματα.

Monopoli Team

Ο προοδευτικός Γερμανικός οίκος MCM λανσάρει την καμπάνια για τη σεζόν SS24 με έναν αέρα νεανικό και ανεξάρτητο. Το μοντέλο και ηθοποιός, Cara Delevingne, η οποία είναι γνωστή στο κοινό ότι σπάει τα όρια, αλλά και το διάσημο μοντέλο Xu Meen, αποτυπώνουν τη νοοτροπία του οίκου, στη νέα καμπάνια, η οποία επικεντρώνεται στη δυναμικότητα και τη διαφορετικότητα.

MCM: Cara Delevingne και Xu Meen είναι τα πρόσωπα του Γερμανικού οίκου για τη σεζόν SS24

Η καμπάνια απαθανατίζει μια ζωή εν κινήσει, αναδεικνύοντας την αισιοδοξία και την κληρονομιά του οίκου, η οποία σπάει τους κανόνες, με κύριο στόχο να κοιτάει μόνο μπροστά.

MCM: Cara Delevingne και Xu Meen είναι τα πρόσωπα του Γερμανικού οίκου για τη σεζόν SS24

Μια συνεργασία από πρόσωπα της μόδας και ταλέντα του σήμερα και του μέλλοντος, η ομάδα πίσω από την καμπάνια για τη σεζόν SS24 αποτελείται από θρυλικούς και αγαπημένους καλλιτέχνες και επαγγελματίες του χώρου, όπως ο φωτογράφος Craig McDean, ο στυλίστας Karl Templer, η Makeup Artist Pat McGrath και ο Hairstylist Guido Palau μας εκπλήσσουν υπό τις δημιουργικές ιδέες του Fabien Baron. To αποτέλεσμα είναι μια τολμηρή έκρηξη της σύγχρονης λάμψης, διατηρώντας το coolness της κλασσικής μόδας.

«Η καμπάνια αυτή είναι άμεσα συνδεδεμένη με τον στόχο μας, ο οποίος είναι να εμπνεύσουμε και να εφοδιάσουμε τον 21ο αιώνα με άτομα τα οποία είναι ανεξάρτητα και έχουν θέληση να ζήσουν την ζωή τους με επαναστατικότητα, εμπνέοντας έτσι ένα παγκόσμιο εκλεπτυσμένο κίνημα. Ο οίκος δημιουργήθηκε για τους ανθρώπους που έχουν την επιθυμία να κάνουν τη διαφορά και να ζήσουν τη ζωή τους όπως εκείνοι την φαντάζονται, με βασικό γνώμονα τη συνεχής ανακάλυψη και δημιουργία». Sabine Brunner, President and Brand & Commercial Officer, MCM.

Λίγα λόγια για την κολεξιόν SS24

Η κολεξιόν SS24 δημιουργήθηκε με μία απλή προσέγγιση της καθημερινότητας , συμπεριλαμβάνοντας μια μεγάλη συλλογή με ready-to-wear αξεσουάρ και υποδήματα. Δίνεται έμφαση στην κινητικότητα και «θολώνεται» η γραμμή μεταξύ του ελεύθερου χρόνου και της επαγγελματικής ενδυμασίας. Αισθητικές και στυλ τα οποία μπορούν να φορεθούν ανά πάσα στιγμή, δημιουργούνται με ένα πολύπλευρο και διαφορετικό ύφος.

Τα highlights της συλλογής περιλαμβάνουν την XL Visetos Diamond Tote, τη μικρή Aren Shouler Bag, το μεσαίο Starck Tennis Backpack, την Tennis sling bag και την μικρή Ella Boston Bag σε Lauretos. Φωτεινά λευκά tops, σπορ παλτό και κομψά σακάκια σμόκιν ολοκληρώνουν τη συλλογή για σύνολα από το πρωί μέχρι το βράδυ, με απαράμιλλο στυλ. Ένα head to toe MCM look με διαφορετικά footwear για κάθε περίσταση.

Η καμπάνια θα είναι διαθέσιμη στην ομώνυμη boutique Ξάνθου 2, Αθήνα και σε επιλεγμένα καταστήματα στην Ελλάδα.

Σχετικά με τον Οίκο MCM (Modern Creation München)

Η MCM είναι ένα brand πολυτελών ειδών και lifestyle αξεσουάρ, που ιδρύθηκε το 1976 με μια στάση που ορίζεται από την πολιτιστική Zeitgeist και τη γερμανική κληρονομιά της, με έμφαση στη λειτουργική καινοτομία, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης cutting-edge τεχνικών. Σήμερα, μέσω της συσχέτισής του brand με τη μουσική, την τέχνη, τα ταξίδια και την τεχνολογία, η MCM ενσαρκώνει το τολμηρό, επαναστατικό και φιλόδοξο στοιχείο.

MCM: Cara Delevingne και Xu Meen είναι τα πρόσωπα του Γερμανικού οίκου για τη σεζόν SS24

Πάντα με το βλέμμα στραμμένο στην διαφορετικότητα, η κινητήρια δύναμη πίσω από την MCM επικεντρώνεται στην επανάσταση της κλασικής σχεδίασης με φουτουριστικά υλικά και σχέδια με το πνεύμα του Zeitgeist και του Bauhaus. Ελκυστική για τη γενιά του Global Nomad του 21ου αιώνα – ονειροπόλους, δημιουργικούς και ψηφιακούς νομάδες – το κοινό των millenials και Gen Z της MCM είναι ανέμελο, χωρίς φύλο, αγέραστο, δυναμικό και δεν ορίζεται από κανόνες.

Η MCM διανέμεται επί του παρόντος σε 650 καταστήματα σε 40 χώρες, όπως Αθήνα, Μόναχο, Βερολίνο, Ζυρίχη, Λονδίνο, Παρίσι, Νέα Υόρκη, LA, Χονγκ Κονγκ, Σαγκάη, Πεκίνο, Σεούλ, Τόκιο, Μέση Ανατολή και άλλες μεγάλες πόλεις πολυτελών προορισμών σε όλο τον κόσμο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΜεγάλη Βρεταννία: Το θρυλικό ξενοδοχείο «γράφει» 150 χρόνια ιστορίας12.09.2018

Περισσότερα από Αγορές