MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΣΑΒΒΑΤΟ
06
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΚΘΕΣΗΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΕΚΘΕΣΗ X
100 χρόνια Takis: Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών τιμά τον σπουδαίο γλύπτη με μια επετειακή έκθεση
Από 30/07/2025 έως 24/01/2026
Alexis Gritchenko: Η «Ελληνική Περιπέτεια» του Ουκρανού πρωτοπόρου στο MOMus
Από 22/11/2025 έως 30/04/2026
Error 404 - Reality Not Found: Έκθεση της Άλκηστης Κυριαζοπούλου στην γκαλερί Kapopoulos Fine Arts
Από 02/12/2025 έως 14/12/2025
Les Muses Grecques: Έκθεση του Didier Paquignon στην γκαλερί Contemporary Athens
Από 13/11/2025 έως 06/12/2025
Shadows of the mind: Μεγάλη αναδρομική έκθεση του Roger Ballen στο Μουσείο Μπενάκη
Από 06/11/2025 έως 25/01/2026
Why Look at Animals?: Η νέα διεθνής ομαδική έκθεση του ΕΜΣΤ ζητά δικαιοσύνη για τη μη ανθρώπινη ζωή
Από 15/05/2025 έως 15/02/2026
You are invited: Ο εμβληματικός φωτογράφος Juergen Teller στο Onassis Ready με μια αναδρομική έκθεση
Από 19/10/2025 έως 30/12/2025
«Από τον Μονέ στον Γουόρχολ»: Μια μοναδική έκθεση στο Ίδρυμα Γουλανδρή
Από 06/12/2025 έως 11/04/2026
«Δημήτρης Πικιώνης. Αισθητική Τοπογραφία»: Το Μουσείο Μπενάκη φιλοξενεί έκθεση για τον Έλληνα αρχιτέκτονα
Από 22/10/2025 έως 25/01/2026
«Δυτικά της Εδέμ»: Νέα έκθεση από τον Βαγγέλη Καρανάσιο στην Art Prisma Gallery
Από 21/11/2025 έως 14/12/2025
«Μυθολογίες – Με το πρόσωπο της Kimiko Yoshida»: Η Kourd Gallery παρουσιάζει την πρώτη ατομική έκθεση της καλλιτέχνιδας στην Ελλάδα
Από 06/11/2025 έως 17/01/2026
«Πρωτόλεια» σπουδαίων Ελλήνων εικαστικών στο Μουσείο Μπενάκη
Από 02/10/2025 έως 11/01/2026
«Τέχνη για το εδώ και τώρα», τέχνη για όλους
Από 28/11/2025 έως 23/12/2025
Ένα γιγάντιο παράσιτο στον Λόφο Φιλοπάππου, από τον ΝΕΟΝ
Από 25/11/2025 έως 21/12/2025
ΑΦΗγήματα: 100 Χρόνια Γεννάδειος Βιβλιοθήκη με έκθεση της ΑΦΗ collective
Από 02/12/2025 έως 08/03/2026
Αθήνα. Από Σελίδα σε Πόλη: Η έκθεση μεταφέρεται στο Πνευματικό Κέντρο Δήμου Αθηναίων
Από 12/11/2025 έως 31/12/2025
Ανδρέας Βουτσινάς: Η Ελληνοαμερινανική Ένωση παρουσιάζει μια έκθεση για τη ζωή και το έργο του
Από 24/11/2025 έως 24/01/2026
Αντώνης Μπενάκης: Ένα συλλεκτικό λεύκωμα, οι ιστορίες του και οι περιπέτειές του
Από 15/10/2025 έως 11/01/2026
Διαιρεμένες Μνήμες 1940-1950: Το αποτύπωμα μιας ταραγμένης δεκαετίας μέσα από μια ψηφιακή έκθεση
Από 15/11/2021 έως 31/12/2026
Ελληνικός μήνας στο Λονδίνο - 50 χρόνια μετά: Έκθεση στο ΕΜΣΤ για την καλλιτεχνική πρωτοπορία εκτός συνόρων
Από 08/11/2025 έως 03/05/2026
Η Van Gogh: The Immersive Experience έρχεται στην Ελλάδα
Από 22/10/2025 έως 20/12/2025
Η φύση εντός των τειχών: Μία έκθεση για τη φύση και την πόλη στο Μουσείο Ηρακλειδών
Από 07/11/2025 έως 16/01/2026
Θηραϊκές Τελετουργίες: Η νέα έκθεση της Άρτεμις Χατζηγιαννάκη στον Φιλολογικό Σύλλογο «Παρνασσός»
Από 05/12/2025 έως 17/01/2026
Θόδωρος - Αντί αναδρομικής: Μια έκθεση αφιερωμένη στο έργο του σπουδαίου γλύπτη στο Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης
Από 08/02/2025 έως 08/02/2026
Καλαμωτή: Ένα μεσαιωνικό χωριό της Χίου - Έκθεση Φωτογραφίας του Γιώργη Γερόλυμπου
Από 24/11/2025 έως 22/12/2025
Λουκάς Σαμαράς, ο «άρχοντας του αλλόκοτου»: Αναδρομική στον Πειραιά
Από 25/09/2025 έως 20/12/2025
Λυδία Δαμπασίνα: Με μια «Κόκκινη γραμμή» στα Χανιά
Από 13/12/2025 έως 19/04/2026
Ξετυλίγοντας μίτους στο Λόφος art project
Από 13/11/2025 έως 31/12/2025
Ο λόγος και ο τόπος: Έκθεση του Δημήτρη Σεβαστάκη στην Εθνική Βιβλιοθήκη
Από 27/11/2025 έως 28/02/2026
εγκατάσταση

The Rubble Chute Order: Ο Ανδρέας Αγγελιδάκης καταλαμβάνει το Breeder Studyroom με το νέο του project

To The Breeder Studyroom φιλοξενεί τon Ανδρέα Αγγελιδάκη με το καλλιτεχνικό project “The Rubble Chute Order”.

Monopoli Team

To The Breeder Studyroom είναι μια νέα πρωτοβουλία, ένας διαμορφωμένος χώρος μέσα στο κτίριο της Βreeder, όπου η γκαλερί προσκαλεί καλλιτέχνες να στήσουν ένα προσωπικό studyroom. Tο εγχείρημα σκοπεύει να προσφέρει στους “ενοίκους” του την ευκαιρία να μοιραστούν μέρος της δημιουργικής τους διαδικασίας με το κοινό, παρουσιάζοντας αναφορές, αντικείμενα από το studio τους, ή παράλληλα projects και πειραματισμούς. Πρώτη φορά το The Breeder Studyroom ενεργοποίησε η Chioma Ebinama, παράλληλα με την ατομική της έκθεση στην γκαλερί, τον Μάιο 2023. Αυτή τη φορά ο Ανδρεάς Αγγελιδάκης καταλαμβάνει το χώρο παρουσιάζοντας το project The Rubble Chute Order. 

Το The Rubble Chute Order είναι ένα εγχείρημα που αναπτύσσεται παρασιτικά σε έργα, σε εκθέσεις και εγκαταστάσεις, βρίσκοντας ευκαιρίες να προσκολληθεί εννοιολογικά σε προϋπάρχουσες ιδέες. Το έργο αφηγείται την ιστορία μας ομάδας πλαστικών αγωγών συλλογής οικοδομικών μπάζων, τα οποία συγκεντρώθηκαν το καλοκαίρι του 2015. Το καλοκαίρι των δημοψηφισμάτων και των τεράστιων ουρών στα ΑΤΜ, όταν διακυβευόταν η θέση της Ελλάδας στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Αυτοί οι επαναστατικοί αγωγοί εργάζονταν για να αδειάσουν το εσωτερικό των παλαιών κτιρίων, τα οποία στη συνέχεια ανακαινίστηκαν και χρησιμοποιήθηκαν ως Airbnb. Αυτή ήταν η μόνη κατασκευαστική δραστηριότητα που συνέβαινε στην Ελλάδα για πολλά χρόνια, και έτσι οι αγωγοί αποφάσισαν να δημιουργήσουν ένα δικό τους αρχιτεκτονικό ρυθμό. Όπως και οι προγενέστεροι τους, πήραν το όνομά τους από τις φυλές που τους χρησιμοποιούσαν, τους Δωριείς, τους Ίωνες και τους Κορίνθιους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑRisky Business: Η Όλγα Μιλιαρέση-Φωκά εξερευνά την έμφυλη ταυτότητα σε νέα έκθεση στην Breeder12.09.2018

Αυτός ήταν ο “Ρυθμός των Αγωγών Μπάζων” για εμάς, όλους τους ανθρώπους που υποβιβαστήκαμε σε “μπάζα” από τις κυβερνήσεις και το τραπεζικό σύστημα. H πρώτη απόπειρα αυτών των σωλήνων να συστηθούν σαν αρχιτεκτονικό ρεύμα ήταν στην γκαλερί The Breeder, το καλοκαίρι του 2018, στην ατομική έκθεση του Ανδρέα Αγγελιδάκη A Submissive Acknowledgement of Powerlessness. Σε εκείνη την έκθεση, οι αγωγοί δημιουργούσαν δύο διακριτές στήλες στο πίσω μέρος του ισογείου και κανείς δεν φαινόταν να αναγνωρίζει ότι, παρά την αρχική τους χρήση ως κατασκευαστικά εξαρτήματα, πλέον κατείχαν ρόλο ισάξιο με αρχαίους ελληνικούς κίονες. Μετά από αυτή την πρώτη τους επιτυχημένη απόπειρα μεταμόρφωσης, οι αγωγοί πραγματικά ένιωσαν ότι έκαναν καλή δουλειά, καθώς αμέσως μετά την έκθεση του Αγγελιδάκη στην Breeder, δέχθηκαν μια πρόσκληση να παρουσιαστούν ως πραγματικοί κίονες πια, σε ένα αληθινό κτίριο στη Γερμανία; ένα υπαίθριο μουσείο φτιαγμένο από κολόνες-γλυπτά με το όνομα STOA 169. Οι κίτρινοι αγωγοί ήταν η προσέγγιση του Αγγελιδάκη στην ιδέα του Ελληνικού Κίονα, εγκατεστημένοι μόνιμα σε ένα πράσινο λιβάδι στην πλούσια Γερμανία, να υποδύονται τα αρχιτεκτονικά στοιχεία ανάμεσα στους νέους τους “φίλους”, ένα ετερόκλητο σύνολο από κολόνες φτιαγμένες από πληθώρα καλλιτεχνών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ«Αστυγραφίες»: Η Εθνική Πινακοθήκη αποτυπώνει το βίωμα της πόλης12.09.2018

Άλλοι αγωγοί επέμεναν στη ιδέα του κίονα, αλλά πια ο Αγγελιδάκης σκεφτόταν τους στύλους ως ένα μέρος απομόνωσης, όπως αυτούς του χρησιμοποιούν οι στυλίτες μοναχοί για αιώνες. Τελικά, βρέθηκε μια λύση και για εκείνους; κάθε αγωγός αποκομιδής μπάζων διαθέτει ένα εξάρτημα στο πάνω μέρος του, που μοιάζει με στόμιο -ας το πούμε αέτωμα- από όπου τα απορρίμματα κατευθύνονται στο σωλήνα. Αυτό το σημείο, όπως ένα κάθισμα, θα μπορούσε να αποτελεί την τέλεια αναπαυτική πολυθρόνα για έναν στυλίτη μοναχό. Αυτή η ιστορία αφορά μια πολύ μικρή ομάδα επαναστατικών αγωγών που αποφάσισαν να αλλάξουν το μέλλον τους. Πολλοί άλλοι αγωγοί οικοδομικών υλικών είναι ακόμη εκεί έξω δουλεύοντας, υπηρετώντας μια οικονομία που έχει τόσο πολύ διαλύσει την αρχιτεκτονική, ενώ αυτοί οι σωλήνες των Airbnb έχουν πια γίνει ένα με τα κτίρια που τους φιλοξενούν. Ωστόσο, η μικρή ομάδα των επαναστατικών αγωγών που στράφηκε στην τέχνη και την αρχιτεκτονική έχει γίνει έμπνευση για άλλους να ακολουθήσουν.

Ο Ανδρέας Αγγελιδάκης

Ο Ανδρέας Αγγελιδάκης (γεν. 1968) ζει και εργάζεται στην Αθήνα. Με πτυχίο στην Aρχιτεκτονική από το Southern California Institute of Architecture και μεταπτυχιακό στο Advanced Architectural Design από το Columbia University, η πρακτική του ακροβατεί μεταξύ αρχιτεκτονικής, τέχνης, επιμέλειας και γραφής, με έμφαση στην έρευνα και την έκθεση, συχνά ιδωμένα μέσα από το πρίσμα του διαδικτύου. Ο Αγγελιδάκης αμφισβητεί με συνέπεια το τελικό προϊόν της αρχιτεκτονικής πρακτικής αντιστρέφοντας τη σειρά αναπαράστασης-υλοποίησης στην διαδικασία δόμησης των κτιρίων. Συνήθως ξεκινά με ένα υπάρχον κτίριο και δημιουργεί μοντέλα, ταινίες, ερείπια, εγκαταστάσεις ή εναλλακτικές αφηγήσεις, θαμπώνοντας τα όρια μεταξύ πραγματικότητας και φαντασίας και λειαίνοντας τις αιχμές μεταξύ φυσικού και ψηφιακού κόσμου. Έχει συνεισφέρει ως εικαστικός και επιμελητής σε ένα εύρος διεθνών εκθέσεων όπως: The State of the Art of Architecture, στην πρώτη Μπιενάλε Αρχιτεκτονικής του Σικάγο, την 12η Baltic Triennial στο Contemporary Art Center του Vilnius και στο Super Superstudio, PAC Milano, όλα το 2015, καθώς και στην “documenta14” που πραγματοποιήθηκε σε Αθήνα και Κάσελ το 2017. Το 2019 συμμετείχε στο Bergen Assembly, παρουσιάζοντας ένα πολυλειτουργικό σύστημα καθισμάτων για το Parliament of Bodies, του Paul B. Preciado’s για την documenta14, καθώς και για την Μπιενάλε Κινούμενης Εικόνας στο OGR στο Τορίνο.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Καλλιτέχνης: Ανδρέας Αγγελιδάκης
Χώρος: Γκαλερί The Breeder
Διάρκεια Έκθεσης: Από 08 Ιουνίου έως 31 Αυγούστου 2023
Είσοδος: Ελεύθερη
Πληροφορίες Χώρου: Ιάσονος 45, Αθήνα 104 36, Τηλέφωνο: 21 0331 7527
Περισσότερα από ΕΚΘΕΣΕΙΣ
Σχετικά Θέματα
ΕΚΘΕΣΕΙΣ
Λυδία Δαμπασίνα: Με μια «Κόκκινη γραμμή» στα Χανιά
Εικαστικά
«Από τον Μονέ στον Γουόρχολ»: Μια μοναδική έκθεση στο Ίδρυμα Γουλανδρή
ΕΚΘΕΣΕΙΣ
Error 404 – Reality Not Found: Έκθεση της Άλκηστης Κυριαζοπούλου στην γκαλερί Kapopoulos Fine Arts
ΕΚΘΕΣΕΙΣ
ΑΦΗγήματα: 100 Χρόνια Γεννάδειος Βιβλιοθήκη με έκθεση της ΑΦΗ collective
Εικαστικά
«Τέχνη για το εδώ και τώρα», τέχνη για όλους
Art & Culture
Ένα γιγάντιο παράσιτο στον Λόφο Φιλοπάππου, από τον ΝΕΟΝ
Art & Culture
Alexis Gritchenko: Η «Ελληνική Περιπέτεια» του Ουκρανού πρωτοπόρου στο MOMus
ΕΚΘΕΣΕΙΣ
Project Φλέβα: Οι φωτογραφίες της Άννας Μαρίας Χατζηστεφάνου από τη «Σπασμένη Φλέβα» του Γιάννη Οικονομίδη
Εκδηλώσεις
A psychographic map: Έκθεση της Μάρθας Γωγάκου στο Labattoir
ΕΚΘΕΣΕΙΣ
Θηραϊκές Τελετουργίες: Η νέα έκθεση της Άρτεμις Χατζηγιαννάκη στον Φιλολογικό Σύλλογο «Παρνασσός»
ΕΚΘΕΣΕΙΣ
Καλαμωτή: Ένα μεσαιωνικό χωριό της Χίου – Έκθεση Φωτογραφίας του Γιώργη Γερόλυμπου
ΕΚΘΕΣΕΙΣ
Οι «Ελλάδος Μούσες» του Didier Paquignon στην Contemporary Athens