Το επίπεδο CO2 στην ατμόσφαιρα έφθασε σε επίπεδο 50% υψηλότερο από την προβιομηχανική εποχή
Προσθήκη ως αγαπημένη πηγήΗ συγκέντρωση CO2 στην ατμόσφαιρα έφθασε τον Μάιο σε επίπεδο κατά 50% υψηλότερο από την προβιομηχανική εποχή, που δεν έχει καταγραφεί ποτέ στη Γη εδώ και περίπου 4 εκατομμύρια χρόνια, προειδοποίησε χθες Παρασκευή αμερικανική επιστημονική υπηρεσία.
Βρείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζητησης
Προσθήκη του monopoli.gr στην GoogleΗ ανθρωπογενής υπερθέρμανση του πλανήτη, κυρίως με την παραγωγή ενέργειας μέσω της καύσης ορυκτών καυσίμων, με τις μεταφορές, με την παραγωγή τσιμέντου, ή ακόμη με την αποψίλωση των δασών, είναι καθαρό πως ευθύνεται για το ρεκόρ αυτό, υπογράμμισε η αμερικανική υπηρεσία παρατήρησης των ωκεανών και της ατμόσφαιρας (National Oceanic and Atmospheric Administration, NOAA, διοικητικά υπάγεται στο υπουργείο Εμπορίου).
Ο Μάιος είναι γενικά ο μήνας που καταγράφεται η υψηλότερη συγκέντρωση διοξειδίου του άνθρακα στην ατμόσφαιρα κάθε χρόνο.
Φέτος, ξεπεράστηκε το φράγμα των 420 μερών ανά εκατομμύριο (ppm), μονάδας μέτρησης που χρησιμοποιείται για να αξιολογείται η μόλυνση του αέρα. Τον Μάιο του 2021, ο δείκτης βρισκόταν στα 419 ppm, το 2020 στα 417.
Διαβάστε περισσότερα στο Insider.gr
Βρείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζητησης
Προσθήκη του monopoli.gr στην Google