MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
04
ΙΟΥΛΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΡΕΥΝΑ

Έρευνα της Fjällräven: Πώς η φύση μπορεί να μας κάνει πιο ευτυχισμένους;

Η Fjällräven, πρωτοπόρος Σουηδική μάρκα ρούχων και εξοπλισμού για δραστηριότητες στη φύση, πραγματοποίησε μία έρευνα για την επίδραση της φύσης στη διάθεσή μας, τον σεβασμό προς το περιβάλλον και τη βιωσιμότητα.

Monopoli Team

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας η φύση μπορεί να κάνει τους ανθρώπους ευτυχέστερους, υγιέστερους και να ενισχύσει τον σεβασμό τους για το περιβάλλον.

Η Fjällräven, πρωτοπόρος Σουηδική μάρκα ρούχων και εξοπλισμού για δραστηριότητες στη φύση, έχει ως αποστολή της να εμπνέει συνεχώς τους ανθρώπους να απολαμβάνουν, να εξερευνούν και να προστατεύουν τη φύση, τόσο μέσω διαχρονικών και ποιοτικών προϊόντων όσο και μέσω εμπειριών, όπως το Fjällräven Classic. Τo Fjällräven Classic, είναι μια μη αγωνιστική εμπειρία πεζοπορίας στη φύση, ανοικτή σε όσους λατρεύουν τις δράσεις στη φύση, η οποία ξεκίνησε το 2005 με πρωτοβουλία του ιδρυτή της μάρκας.

Οι ερευνητές Daniel Wolf-Watz (European Tourism Research Institute) και Thomas H. Beery (Kristianstad University) πραγματοποίησαν έρευνα στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 2.600 άνθρωποι που είχαν συμμετάσχει στο Fjällräven Classic από το 2005, με στόχο να αναδείξουν την επίδραση των outdoor δραστηριοτήτων στη ζωή των ανθρώπων και τη συμβολή τους στη διαμόρφωση μιας νέας περιβαλλοντικής κουλτούρας. 

Στο πλαίσιο της έρευνας, αναδείχθηκε ότι η συμμετοχή σε τέτοιου είδους events στη φύση, όπως το  Fjällräven Classic, ενισχύει το ενδιαφέρον και την αυτοπεποίθηση για δράσεις στη φύση, αλλά και την υπεύθυνη συμπεριφορά προς το περιβάλλον. Λόγω των περιορισμών της πανδημίας, οι δράσεις στη φύση λειτουργούν ως μια διέξοδος να δούμε με ασφάλεια φίλους και συγγενείς και να ανακαλύψουμε προσβάσιμα φυσικά τοπία– έτσι οι περισσότερες εξορμήσεις, δε γίνονται οργανωμένα αλλά ατομικά. Ωστόσο, οι άνθρωποι τείνουν να φέρονται καλύτερα στη φύση όταν έχουν καθοδήγηση και εκπαίδευση για το τι πρέπει να κάνουν – κάτι που συμβαίνει σε events όπως το Fjällräven Classic.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΜΕΛΙSSES for the dogs: Μια live stream συναυλία αφιερωμένη σε όλα τα αδέσποτα12.09.2018

Στα ευρήματα της έρευνας παρατηρήθηκε, ότι η επαφή των συμμετεχόντων με τη φύση λειτουργεί καταλυτικά για την ενίσχυση του σεβασμού προς τη φύση. Συγκεκριμένα, η συμμετοχή τους στο Fjällräven Classic αποτέλεσε μια ουσιαστική εμπειρία που τους χάρισε συναισθήματα χαράς και ελευθερίας, ενώ μέσα από αυτή την ομαδική δραστηριότητα κατάφεραν να γνωρίσουν πραγματικά τη φύση, ενισχύοντας ακόμα περισσότερο την επιθυμία τους για συμμετοχή σε τέτοιου είδους δράσεις στο φυσικό περιβάλλον

Μέσα από τα ευρήματα αναδείχθηκε η σύνδεση μεταξύ της συμμετοχής σε δράσεις στη φύση και της περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης. Σε ποσοστό 60%, οι ερωτηθέντες συσχέτισαν την εμπειρία τους στη φύση με περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση: Συγκεκριμένα, ανέφεραν αλλαγή συμπεριφοράς στη διαχείριση των απορριμμάτων και των φυσικών πόρων, την επιλογή προϊόντων, αλλά και την ευαισθητοποίηση σχετικά με την προσωπική επίδραση στην κλιματική αλλαγή και προστασία του φυσικού περιβάλλοντος.

Η Fjällräven συνεχίζει να εμπνέει τους λάτρεις της φύσης, προσφέροντας τους ακόμα και εικονικά, μέσα από το Fjällräven Classic TV, μοναδικές εξορμήσεις αλλά και συμβουλές για την επιλογή του κατάλληλου outdoor εξοπλισμού για ανεπανάληπτες εμπειρίες σε εντυπωσιακά μονοπάτια σε όλον τον κόσμο μέσα στη φύση.  

Μάθετε περισσότερα στο https://www.fjallraven.com

Περισσότερα από Εταιρικές Δράσεις
Σχετικά Θέματα
Δράσεις
Το Κύπελλο Μπρεάλ του Σπύρου Λούη ξανασυστήνεται στο κοινό
Εταιρικές Δράσεις
Από το σινεμά στην Αρχιτεκτονική: Ένα αρχιτεκτονικό γραφείο της Κυψέλης γιορτάζει τη δύναμη των ιδεών μέσω ενός δημιουργικού διαλόγου
Αγορές
Η εμβληματική σειρά Sun Beauty της Lancaster επανασυστήνεται
Εταιρικές Δράσεις
Έρευνα φοιτητών του Harvard για τους διανομείς του efood: Ικανοποιητικές αμοιβές, ευελιξία και ανεξαρτησία
Αγορές
Η Άβαξ εγκαινίασε το νέο showroom της MillerKnoll στον Άλιμο
Έξοδος
PATRÓN EL ALTO: Glam λανσάρισμα για την ultra premium τεκίλα
Αγορές
Η attrattivo τιμά τη Γιορτή του Πατέρα μ’ ένα τρυφερό video
Αγορές
«Enter the Intense»: Μαλλιά που μαγνητίζουν από τη SYOSS
Δράσεις
«Οι σπόροι του αύριο»: Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Dixan συνεχίζει να «εκπαιδεύει για ένα πιο καθαρό μέλλον»
Εταιρικές Δράσεις
Η Lady Gaga και η Sephora υποστηρίζουν την ομορφιά και την αποδοχή
Εταιρικές Δράσεις
John Wing: Άνοιξε το 2o κατάστημα στην Κυψέλη
Εταιρικές Δράσεις
Παγκόσμια Ημέρα Paloma: H Patrón γιόρτασε με cocktail στον χώρο τέχνης Τhe Intermission