MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΔΕΥΤΕΡΑ
12
ΑΠΡΙΛΙΟΥ
  • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    ΣΙΝΕΜΑ

    Τσάρλι Κάουφμαν: «Τα στούντιο κατέστρεψαν τις ταινίες, όχι το Netflix»

    Η εξάπλωση της streaming πλατφόρμας Netflix στον κινηματογράφο, έχει προκαλέσει ένα μεγάλο διάλογο στο Χόλιγουντ, για το αν καταστρέφει τη βιομηχανία του κινηματογράφου ή όχι.

    Monopoli Team

    Η εξάπλωση της streaming πλατφόρμας Netflix στον κινηματογράφο, έχει προκαλέσει ένα μεγάλο διάλογο στο Χόλιγουντ, για το αν καταστρέφει τη βιομηχανία του κινηματογράφου ή όχι. Με όλο και περισσότερες ταινίες να παράγονται από πλατφόρμες streaming και όχι μεγάλα στούντιο, πολλοί είναι εκείνοι που αναρωτιούνται αν στο μέλλον θα βλέπουμε ταινίες στο σινεμά, ή στο σπίτι μας. Δημιουργοί και καλλιτέχνες έχουν συμμετάσχει στο διάλογο για αυτό το ζήτημα, όπως ο Κρίστοφερ Νόλαν, ο Στίβεν Σπίλμπεργκ, ο Μάρτιν Σκορσέζε και ο Έντουαρντ Νόρτον.

    Η νέα ταινία του Τσάρλι Κάουφμαν στο Netflix

    Πρόσφατα, ο βραβευμένος με Όσκαρ σεναριογράφος και σκηνοθέτης Τσάρλι Κάουφμαν (Η Αιώνια Λιακάδα ενός Καθαρού Μυαλού, Στο μυαλό του Τζον Μάλκοβιτς, Adaptation) μίλησε σε συνέντευξή του, για την επιρροή του Netflix στη βιομηχανία του θεάματος. Ο Κάουφμαν έγραψε και σκηνοθέτησε την ταινία «I’m Thinking of Ending Things», που θα κάνει πρεμιέρα στη δημοφιλή πλατφόρμα, στις 4 Σεπτεμβρίου. Η ταινία βασίζεται σε βιβλίο του Ian Reid, ένα ψυχολογικό θρίλερ για μια γυναίκα που πηγαίνει για δείπνο με το αγόρι της στο απομονωμένο αγροτόσπιτο των γονιών της.

    H Αιώνια Λιακάδα ενός Καθαρού Μυαλού, η ταινία που χάρισε στον Τσάρλι Κάουφμαν, το Όσκαρ Πρωτότυπου Σεναρίου.

    «Έψαχνα κάτι που κάποιος θα με άφηνε να σκηνοθετήσω και είναι ευκολότερο να σκηνοθετήσω κάτι που βασίζεται σε ένα βιβλίο, ένα κόμικ ή μια ταινία που υπάρχει ήδη», δήλωσε ο Κάουφμαν στην Wall Street Journal. «Ο παραγωγός με τον οποίο συνεργάζομαι είχε μια συμφωνία με το Netflix. Δεν ξέρω αν το Netflix γνώριζε ότι δεν πρόκειται να σκηνοθετούσα ένα θρίλερ. Το βιβλίο οδηγεί σε μια ξαφνική αποκάλυψη και ένιωσα ότι θα ήταν προφανές και απογοητευτικό να γίνει κάτι τέτοιο στη ταινία. Τα πράγματα είναι πιο μυστηριώδη σε λέξεις απ’ ότι σε εικόνες», πρόσθεσε.

    Αποτυχία στο box office

    Έπειτα μίλησε για τις κακές επιδόσεις στο box office, των ταινιών που έχει γράψει και σκηνοθετήσει, όπως το «Συνεκδοχή, Νέα Υόρκη» και το «Anomalisa», σε αντίθεση με τα σενάρια που έγραψε για άλλους σκηνοθέτες. Εξήγησε πώς ήταν πολύ πιο εύκολη η δημιουργία ενός πρωτότυπου σεναρίου νωρίτερα στην καριέρα του.

    «Συνεκδοχή, Νέα Υόρκη», η ταινία που δημιούργησε ο Κάουφμαν και πήρε εξαιρετικές κριτικές, αλλά απέτυχε στο box office.

    «Τα στούντιο κατέστρεψαν τις ταινίες, όχι το Netflix»

    «Θα μπορούσα να πειραματιστώ, αλλά η βιομηχανία έχει αλλάξει πάρα πολύ και όλα συνέβησαν γύρω στο 2008 όταν τα στούντιο σταμάτησαν να κάνουν ταινίες», είπε ο Κάουφμαν. «Ο λόγος που το Netflix προσελκύει τους κινηματογραφιστές είναι επειδή δεν υπάρχει πουθενά αλλού χώρος για να δημιουργήσουμε. Με ενοχλεί όταν οι άνθρωποι λένε ότι το Netflix καταστρέφει τις ταινίες γιατί τα στούντιο έχουν καταστρέψει τις ταινίες και αυτή είναι η αλήθεια», δήλωσε.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑDuffy: Η ταινία «365 μέρες» του Netflix εξωραΐζει το βιασμό12.09.2018

    Το πρώτο του μυθιστόρημα

    Ο Κάουφμαν συνέχισε να εξηγεί πώς ένα σενάριο μιούζικαλ που έγραψε με τίτλο «Frank or Francis» και μεγάλους σταρ για πρωταγωνιστές, δεν μπορούσε καν να χρηματοδοτηθεί με προϋπολογισμό 11 εκατομμυρίων δολαρίων, γι ‘αυτό άρχισε επίσης να γράφει μυθιστορήματα. Το πρώτο του μυθιστόρημα ονομάζεται «Antkind» και θα κυκλοφορήσει στις 7 Ιουλίου. Πρόκειται για μία κωμωδία 700 σελίδων και αφορά έναν αποτυχημένο κριτικό κινηματογράφου και μια κατεστραμμένη ταινία.

    Περισσότερα από Cine News
    Για να λαμβάνετε κάθε εβδομάδα στο email σας
    προτάσεις και προσκλήσεις από το Monopoli.gr
    ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
    Αλλαγή μεγέθους γραμμάτων
    Επιλογή contrast