Monopoli Team
04.03.2020
Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου Brigham Young της Γιούτα, με επικεφαλής τον Τομ Ρόμπινσον, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο διεθνές περιοδικό για θέματα κοινωνικής δικτύωσης «International Journal of Virtual Communities and Social Networking», ζήτησαν από χιλιάδες χρήστες του Facebook να εξηγήσουν γιατί το χρησιμοποιούν και τι θέλουν να πετύχουν.
Με βάση τις απαντήσεις τους, προέκυψαν οι εξής τέσσερις μεγάλες κατηγορίες χρηστών: οι «οικοδόμοι» σχέσεων, οι «προπαγανδιστές», οι αυτοδιαφημιζόμενοι και οι «ματάκηδες».
Διαβάστε περισσότερα στο Penna.gr
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Majestic (Athens): Στο «σφυρί» για 48 εκατ. ευρώ το ακριβότερο ακίνητο στην Αθήνα
Τα πιο “απαιτητικά” tasks που έχει κάθε γονιός
«Quiet on Set: The Dark Side of Kids TV»: Η σκοτεινή πλευρά του Nickelodeon σε μια νέα σειρά
Το πιο ακριβό γεύμα στον κόσμο κοστίζει 495.000 δολάρια και σερβίρεται στο διάστημα
Τέσσερις παραστάσεις που ξεχώρισαν στο Off-Off Athens 2023 ανεβαίνουν ξανά στο Επί Κολωνώ
Λεοπάρ φορέματα που θέλεις στη ντουλάπα σου αυτή την άνοιξη – 6 στιλάτα κομμάτια
Save Greek Cinema: Συλλογή υπογραφών κατά της συγχώνευσης του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου με το ΕΚΟΜΕ
Eurovision 2024: Με άρωμα Ελλάδας το χορευτικό της Μαρίνας Σάττι
Νίνα 2, της Κάτιας Σπερελάκη σε σκηνοθεσία του Θέμη Μουμουλίδη στο θέατρο Αλεξάνδρεια
Ραντεβού στη βρύση: Το Ίδρυμα Γουλανδρή και η Greenpeace μάς προσκαλούν σε μια εκδήλωση για το νερό