ΜΑΥΡΗ ΚΩΜΩΔΙΑ
22 Φόνοι
Η Βιργινία Διακάκη και η Αγάθη Δαρλάση γράφουν μια μαύρη κωμωδία που μας μεταφέρει σε έναν κόσμο του παραλόγου, αλλά και στην πραγματικότητα και την παραφροσύνη της υστεροφημίας των ανθρώπων. Κεντρικό πρόσωπο της ιστορία είναι μια απογοητευμένη γυναίκα μόλις έχει κάνει τον 20ο της φόνο και πάει να τον δηλώσει στην δημόσια υπηρεσία καταγραφής φόνων. […]

Monopoli Team
22.10.2018
A
A
Η Βιργινία Διακάκη και η Αγάθη Δαρλάση γράφουν μια μαύρη κωμωδία που μας μεταφέρει σε έναν κόσμο του παραλόγου, αλλά και στην πραγματικότητα και την παραφροσύνη της υστεροφημίας των ανθρώπων. Κεντρικό πρόσωπο της ιστορία είναι μια απογοητευμένη γυναίκα μόλις έχει κάνει τον 20ο της φόνο και πάει να τον δηλώσει στην δημόσια υπηρεσία καταγραφής φόνων. Όπως θα αποδειχθεί αυτός θα είναι και ο τελευταίος της φόνος, αφού θα βρεθεί μπλεγμένη σε μια παρεξήγηση που θα την αναγκάσει να διαλέξει μεταξύ της ζωής και της υστεροφημίας.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Συγγραφέας: Βιργινία Διακάκη, Αγάθη Δαρλάση
Σκηνοθεσία: Αγάθη Δαρλάση
Παίζουν: Ράσμι Σούκουλη, Αργύρης Γκαγκάνης, Εύα Δήμου, Ιωάννα Κατριτζιδάκη, Γιώργος Λιναρδακης, Ευαγγελια Κατσαλη
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Το UP FM Festival επιστρέφει στην Πάτρα με Παύλο Παυλίδη, Εθισμό και ελεύθερη είσοδο
Eurovision 2025: Ποιος θα δώσει το 12άρι της Ελλάδας στον τελικό
Φεστιβάλ Δήμου Αθηναίων: Ξεκινά την Πρωτομαγιά με πικ-νικ στην Ακαδημία Πλάτωνος – Όσα θα δούμε την 1η εβδομάδα
Μπαίνει στα δημοτικά το μάθημα της λογοτεχνίας
Πώς θα κάνεις το νερό σου σύμμαχο ευεξίας;
Όρνιθες: Η παράσταση του Άρη Μπινιάρη επιστρέφει το καλοκαίρι στα ανοιχτά θέατρα
Ο Χορός των Πυρσών: Το μουσικό οδοιπορικό του Βασίλη Ρακόπουλου στο Μέγαρο
Πού και πότε θα γίνουν τα ανοιξιάτικα street parties του Φεστιβάλ του Δήμου Αθηναίων
Στέγη: Ο Χιλιανός συγγραφέας Benjamin Labatut σε μια συζήτηση με την Αφροδίτη Παναγιωτάκου
Ο Πέδρο Αλμοδόβαρ στον Τραμπ: “Θα μείνεις στην ιστορία ως το μεγαλύτερο λάθος του αιώνα”