Χορός
Η Πλεκτάνη
Μετά από εννέα χρόνια, η ομάδα Κινητήρας κλείνει το φετινό Φεστιβάλ Χορού με την επίκαιρη παράστασή της Πλεκτάνη, η οποία το 1999 είχε αποσπάσει ενθουσιαστικά σχόλια από κοινό και κριτικούς. Οκτώ πρόσωπα, καθένα με το δικό του συμβολικό βάθρο, πρόσωπα που συναντάμε κάθε μέρα στο δρόμο, στήνουν και ξεδιαλύνουν, μπλέκουν και ξεμπλέκουν την πλεκτάνη στην […]

Monopoli Team
22.10.2018
A
A
Μετά από εννέα χρόνια, η ομάδα Κινητήρας κλείνει το φετινό Φεστιβάλ Χορού με την επίκαιρη παράστασή της Πλεκτάνη, η οποία το 1999 είχε αποσπάσει ενθουσιαστικά σχόλια από κοινό και κριτικούς. Οκτώ πρόσωπα, καθένα με το δικό του συμβολικό βάθρο, πρόσωπα που συναντάμε κάθε μέρα στο δρόμο, στήνουν και ξεδιαλύνουν, μπλέκουν και ξεμπλέκουν την πλεκτάνη στην οποία είναι ταυτόχρονα θύματα και θύτες. Σκηνικά – Κοστούμια: Βίκυ Αδάμου, Υπεύθυνες Παραστάσεων: Αμάλια Μπένετ, Βίκυ Αδάμου, Φωτογραφίες: Ελένη Ταξέρη.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Συγγραφέας:
Σκηνοθεσία: Αντιγόνη Γύρα
Παίζουν: Αφροδίτη Βερβενιώτη, Χριστίνα Γερογιάννη, Πάρις Ερωτοκρίτου, Ανθή Θεοφιλίδου, Φλώρα Καλομοίρη, Γιώργος Νικολαΐδης, Γεράσιμος Πετικάρης, Ευγενία Σιγαλού, Μαρία Πανίδου
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Το UP FM Festival επιστρέφει στην Πάτρα με Παύλο Παυλίδη, Εθισμό και ελεύθερη είσοδο
Eurovision 2025: Ποιος θα δώσει το 12άρι της Ελλάδας στον τελικό
Φεστιβάλ Δήμου Αθηναίων: Ξεκινά την Πρωτομαγιά με πικ-νικ στην Ακαδημία Πλάτωνος – Όσα θα δούμε την 1η εβδομάδα
Μπαίνει στα δημοτικά το μάθημα της λογοτεχνίας
Πώς θα κάνεις το νερό σου σύμμαχο ευεξίας;
Όρνιθες: Η παράσταση του Άρη Μπινιάρη επιστρέφει το καλοκαίρι στα ανοιχτά θέατρα
Ο Χορός των Πυρσών: Το μουσικό οδοιπορικό του Βασίλη Ρακόπουλου στο Μέγαρο
Πού και πότε θα γίνουν τα ανοιξιάτικα street parties του Φεστιβάλ του Δήμου Αθηναίων
Στέγη: Ο Χιλιανός συγγραφέας Benjamin Labatut σε μια συζήτηση με την Αφροδίτη Παναγιωτάκου
Ο Πέδρο Αλμοδόβαρ στον Τραμπ: “Θα μείνεις στην ιστορία ως το μεγαλύτερο λάθος του αιώνα”