MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΡΙΤΗ
23
ΑΠΡΙΛΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΚΘΕΣΗΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΕΚΘΕΣΗ X
Cindy Sherman at Cycladic: Πρώιμα έργα - ορόσημα της Αμερικανίδας φωτογράφου στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης
Από 30/05/2024 έως 04/11/2024
Grand Tour: 17 έργα φιλελλήνων από την Κυβερνητική Συλλογή Τέχνης του Ηνωμένου Βασιλείου σε μια έκθεση στο Μουσείο Μπενάκη
Από 05/07/2023 έως 01/06/2025
Komplett Kafka: Έκθεση αφίσας για τα 100 χρόνια από τον θάνατο του Φραντς Κάφκα στο Ινστιτούτο Γκαίτε
Από 21/03/2024 έως 15/06/2024
La Leona: Έκθεση του Mateo Andrea στην Γκαλερί Άλμα
Από 18/04/2024 έως 18/05/2024
Light of the Presence: Έργα του κορυφαίου Αμερικανού καλλιτέχνη James Turrell στην Γκαλερί Gagosian
Από 11/04/2024 έως 25/05/2024
Martin Margiela: Έκθεση του Βέλγου εικαστικού στην γκαλερί Bernier/Eliades
Από 07/03/2024 έως 15/05/2024
My father had a big nose: Έκθεση του Κωνσταντίνου Πάτσιου στην The Blender Gallery
Από 19/04/2024 έως 24/05/2024
assembling memories: Μία πολυμεσική εμπειρία τέχνης της Ντένης Θεοχαράκη στον «Ελληνικό Κόσμο»
Από 06/03/2024 έως 31/05/2024
«Ανασκάπτοντας την τροφή» σε μια βιτρίνα στο Κουκάκι
Από 06/04/2024 έως 25/04/2024
«Αστυγραφίες»: Η Εθνική Πινακοθήκη αποτυπώνει το βίωμα της πόλης
Από 21/06/2023 έως 12/05/2024
«Αψηφώντας τη βαρύτητα»: Οι αθλητές μέσα από τον φακό του Άγγελου Ζυμάρα
Από 10/04/2024 έως 23/04/2024
«Θητεία»: Εικαστικό μνημόσυνο για τον Στέλιο Φαΐτάκη στην γκαλερί Roma
Από 23/04/2024 έως 25/05/2024
«Κήπος σωματιδίων»: Από το CERN στο Μέγαρο Μουσικής ο εικαστικός Νίκος Παπαδόπουλος
Από 21/03/2024 έως 30/06/2024
«Υπεροψία» από τον εικαστικό Γιώργο Διβάρη στην γκαλερί «Έκφραση»
Από 11/04/2024 έως 11/05/2024
«Φύση πάσχουσα» στη Δημοτική Πινακοθήκη: Η τέχνη απέναντι στην κλιματική κρίση
Από 28/03/2024 έως 26/05/2024
Έκθεση της Συλλογής του εικαστικού Νίκου Αλεξίου στο Μουσείο Μπενάκη
Από 14/03/2024 έως 26/05/2024
Άσμα Ασμάτων: Η Ελένη Μωραΐτη οπτικοποιεί τα ανθρώπινα συναισθήματα στην Πινακοθήκη Βογιατζόγλου
Από 04/03/2024 έως 01/06/2024
Ανταύγειες Φωτός: Η πρώτη ατομική έκθεση της Elena Kos στην γκαλερί artworx
Από 12/04/2024 έως 18/05/2024
Αποτύπωμα: Φωτογραφική έκθεση του Άκη Δέτση στην Γκαλερί «7»
Από 23/04/2024 έως 25/05/2024
Διαιρεμένες Μνήμες 1940-1950: Το αποτύπωμα μιας ταραγμένης δεκαετίας μέσα από μια ψηφιακή έκθεση
Από 15/11/2021 έως 31/12/2026
Η Γοητεία του Μέτρου: Ένα αφιέρωμα στο έργο των Λάμπρου Ορφανού και Έλλης Μουρέλου στην Πινακοθήκη Δήμου Αθηναίων
Από 29/03/2024 έως 26/05/2024
Θυμήσου, Σώμα...: Το "ταξίδι" της απεικόνισης του ανθρώπινου σώματος στην γκαλερί Kalfayan
Από 09/04/2024 έως 02/05/2024
Κέντησα κλωστή-κλωστή τον δικό μου μύθο: Τα πρωτότυπα χειροποίητα παιδικά ρούχα της Σοφίας Μελά στο Ελληνικό Ίδρυμα Πολιτισμού
Από 16/04/2024 έως 23/04/2024
Μαριλένα Αραβαντινού: Η πρώτη γυναίκα σκηνογράφος σε μια αναδρομική έκθεση στην Εθνική Βιβλιοθήκη
Από 19/03/2024 έως 31/05/2024
Μιχάλης Οικονόμου: Η αλχημεία της ζωγραφικής του στο Ίδρυμα Θεοχαράκη
Από 01/02/2024 έως 12/05/2024
Μυστήριο 199 Βαγγέλης Τσάκος - Θάνος Τσίγκος: Μια έκθεση – αφιέρωμα σε δύο σπουδαίους καλλιτέχνες της Ελευσίνας
Από 17/04/2024 έως 19/05/2024
Νέα τοπία: Έκθεση του Γιώργου Χαδούλη στην Γκαλερί Σκουφά
Από 11/04/2024 έως 11/05/2024
Νεάπολις: Η ιστορική γειτονιά της Αθήνας μέσα από μια έκθεση στην Ελληνοαμερικανική Ένωση
Από 05/03/2024 έως 25/05/2024
Ο Πάνος Χαραλάμπους δημιουργεί τη δική του εικαστική Αμβρακία
Από 21/03/2024 έως 11/05/2024
Τhe impermanence of beauty: Έκθεση του Βαγγέλη Βαγγελάτου στο Κέντρο Τεχνών ΜΕΤΣ
Από 09/04/2024 έως 26/04/2024
Τα χρώματα στη Χαρακτική του Γιώργη Βαρλάμου: Μια νέα έκθεση για την εικαστική διαδρομή του καλλιτέχνη
Από 23/01/2024 έως 28/04/2024
Φωτογραφικές προσεγγίσεις του ελληνικού τοπίου στα Χανιά
Από 06/04/2024 έως 31/05/2024
Γλυπτική

Κατακερματισμός: Έκθεση της Anese Cho στο Ρέθυμνο Κρήτης

Το Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Κρήτης, εγκαινιάζει την έκθεση της Anese Cho: Κατακερματισμός στο Κτίριο του Πυροβολικού εντός του Ενετικού Φρουρίου στο Ρέθυμνο, υπό την επιμέλεια της Δρ. Θάλειας Βραχοπούλου που ζει και εργάζεται στη Νέα Υόρκη. Η έκθεση έως τις 15 Σεπτεμβρίου 2018.

author-image Ευδοκία Βαζούκη

Στα πλαίσια της εν λόγω έκθεσης, η Cho αποπειράται να αποκαλύψει την καταπιεσμένη και αποκλεισμένη γυναίκα μη προβαίνοντας σε μία απλή ερμηνεία, αλλά προσπαθώντας να δείξει ότι η ζωή της γυναίκας συνεχώς αλλάζει. Για πολλές γενιές, οι γυναίκες ήταν υποχρεωμένες να μάχονται στα πλαίσια ενός ανδροκρατούμενου κόσμου και να είναι πάντοτε διχασμένες μεταξύ της επαγγελματικής τους σταδιοδρομίας και της ζωής τους στο σπίτι, ως σύζυγοι και μητέρες. Από αντικειμενικής σκοπιάς, αυτός είναι και ο κατακερματισμός, τα θραύσματα που διαφαίνονται στα έργα της Cho. Η ίδια, ούσα γυναίκα – καλλιτέχνης που πρέπει να είναι αφοσιωμένη στα έργα της, αλλά και ως μητέρα οφείλει να φροντίζει το παιδί της. Ο κατακερματισμένος αυτός ρόλος της γυναίκας μεταξύ μητέρας, συζύγου, κόρης και επαγγελματία αποτελεί και την έμπνευση της συγκεκριμένης σειράς γλυπτών η οποία είναι αφιερωμένη στη γυναίκα.

Παράλληλα, η Cho μέσα από το έργο της κάνει αναφορά στην τροφό «Θεά Μητέρα» όπως αυτό διαφαίνεται στο γλυπτό Fragmentation #7. Αυτό το μεγαλειώδες γλυπτό το οποίο δημιουργήθηκε με μαύρο λούστρο χωρίς στήθος και με κόκκινο στο σημείο που έχει αφαιρεθεί το στήθος, στέκεται επιβλητικά μπροστά στον θεατή και τον/την αναγκάζει τρόπον τινά να αναγνωρίσει τη σημασία του εν λόγω θέματος. Ένα πιο παιχνιδιάρικο γλυπτό είναι το Fragmentation #4 στο οποίο πολλοί κύκλοι επαναλαμβάνονται παριστάνοντας το ίδιο θέμα το οποίο μας θυμίζει το έργο Several Circles (Πολλοί Κύκλοι) (1925) του Kandinsky.

Η Cho ασχολείται πολλά χρόνια με την αφηρημένη τέχνη και σε παλαιότερα έργα της χρησιμοποιεί τις κυκλικές μορφές. Συνεπώς, είναι κατανοητό ότι το συγκεκριμένο γλυπτό τοίχου αποτέλεσε για την καλλιτέχνιδα τη μετάβαση στα τωρινά της έργα τα οποία έχουν παρόμοια θεματολογία. Τα τρισδιάστατα γλυπτά και τα γλυπτά τοίχου της Cho είναι κατασκευασμένα πάνω σε πολύ λείες επιφάνειες όπως το μεταξωτό σατέν σε κόκκινο και μαύρο στη γυαλιστερή υφή τους. Οι επιλογές των χρωμάτων της, το κόκκινο και το μαύρο αποτελούν τις δύο όψεις του ίδιου νομίσματος όπως συμβαίνει στον χρωματιστό τροχό στον οποίο το μαύρο αποτελεί τη μείξη όλων των χρωμάτων που για την καλλιτέχνιδα συμβολίζει τον θάνατο, ενώ το κόκκινο συμβολίζει και τη ζωή και τον θάνατο.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Καλλιτέχνης: Anese Cho
Χώρος: Κτίριο Πυροβολικού, Φορτέτζα - Ρέθυμνο Κρήτης
Διάρκεια Έκθεσης: 2 Ιουλίου έως τις 15 Σεπτεμβρίου 2018
Είσοδος: ελεύθερη
Περισσότερα από ΕΚΘΕΣΕΙΣ
VIMA_WEB3b