MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΔΕΥΤΕΡΑ
18
ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ:
ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ X
ΗΘΟΠΟΙΟ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΗΘΟΠΟΙΟ X
ΘΕΑΤΡΟ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΘΕΑΤΡΟ X
ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ

Το Μπουφάν της Χάρλεϋ και ο κύριος Μάκης στο Θέατρο Μεταξουργείο

Το Θέατρο Μεταξουργείο παρουσιάζει από το Σάββατο 3 Οκτωβρίου την παράσταση «Το Μπουφάν της Χάρλεϋ και ο κύριος Μάκης”, δύο συγκλονιστικοί μονόλογοι του Βασίλη Κατσικονούρη ενσωματωμένοι σε μια ενιαία παράσταση με την Άννα Βαγενά και τον Νίκο Ορφανό

author-image Μαρία Γεωργιλάκη

Το περίφημο «Μπουφάν της Χάρλεϋ ή πάλι καλά» ξανά στη σκηνή σε ερμηνεία και σκηνοθεσία της Άννας Βαγενά. Ένα έργο για το φευγαλέο “αχ!” μιας ακόμα πιο φευγαλέας ζωής.

«Η γυναίκα τoυ Μπουφάν της Χάρλεϋ για μένα είναι ακόμη μια σπαρακτική ηρωίδα, που έρχεται να προστεθεί στις αγαπημένες ηρωίδες που είχα την τύχη να ερμηνεύσω (τη Λενάκι του Γάμου, την Αγγέλα Παπάζογλου, τη Ρήνα στο Γάλα, τη Μαντάμ Ρόζα στο Η Ζωή μπροστά σου κ.α.)
Η γυναίκα αυτή, μια μάνα μιλάει σε έναν εύζωνα της Προεδρικής Φρουράς και είναι σα να μιλάει στα παιδιά όλου του κόσμου. Το κείμενο του Βασίλη Κατσικονούρη είναι το ίδιο δυνατό και συγκλονιστικό με το Γάλα. Είναι ένα κείμενο που με εκφράζει απόλυτα και αισθάνομαι τυχερή που θα το ερμηνεύσω στη σκηνή του Θεάτρου Μεταξουργείο, σε μια ενιαία παράσταση με το άλλο εξίσου συγκλονιστικό μονόλογο του Βασίλη Κατσικονούρη, Ο Κύριος Μάκης σε ερμηνεία Νίκου Ορφανού.»
Άννα Βαγενά

nikos orfanos theatro metaksourgeio

Μαζί και «Ο Μάκης», γραμμένος το 2010, σε ερμηνεία και σκηνοθεσία του Νίκου Ορφανού.

Ένας παππούς μόνος του στο σπίτι, καλοκαίρι στην Αθήνα. Έρχεται και ανταμώνει τη μοναχική γυναίκα και μητέρα του Μπουφάν.
Και οι δύο μαζί “συνομιλούν” και συνθέτουν μία παράσταση, όπου το σπαρταριστό εμπλέκεται με το σπαρακτικό.

«Ο κύριος Μάκης και οι εθνικές μας ενοχές. Ο Μάκης είναι γέροντας. Ανιδιοτελής, αγωνιστής του παλιού καιρού, διαψευσθείς και πλέον μόνος. Για την ακρίβεια μοναχικός. Συνομιλεί με ένα χρυσόψαρο, καθώς ουδείς άλλος τον ακούει. Ο Μάκης είναι εκτός εποχής. Δε μπορεί να διακρίνει πια τους “αντιπάλους”, τους αισθάνεται μέσα στο ίδιο του το σπίτι. Και καθώς δεν έχει χρόνο, απελπίζεται εύκολα και κάνει μια ηρωική έξοδο, όπως δεν την κατάφερε τότε, στις μέρες του μεγάλου αγώνα.

Ο Βασίλης Κατσικονούρης δημιουργεί έναν έξοχο χαρακτήρα, που στον πυρήνα του βρίσκονται τα ενοχικά μας σύνδρομα: στη στάση μας απέναντι στους γονείς μας, στην κομματική μας ιδεολογία, στις σχέσεις με τα παιδιά μας και πάνω από όλα στον έρωτα, ίσως τη μόνη τελικά επανάσταση που ακόμα διαρκεί και αξίζει. Ως ηθοποιός νεότερος του ήρωα, αναγκαστικά επικεντρώνω σκηνοθετικά την παράσταση στο σεβασμό του κειμένου και στα αισθήματα του Μάκη, τα οποία, αν υποκαταστήσουμε κατ’ αντιστοιχία τα βιώματά του με τα δικά μας, θα βλέπαμε πόσο Μάκης μπορούμε να γίνουμε όλοι και πόσο εν τέλει μας αφορά ο αγώνας της προηγούμενης γενιάς να υπάρξει με σεβασμό στην ιλλιγιωδώς καταρρέουσα εποχή μας.»
Νίκος Ορφανός

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ


Παίζουν: Άννα Βαγενά, Νίκο Ορφανός

Περισσότερα από ΘΕΑΤΡΟ
Σχετικά Θέματα
Θεατρικά Νέα
Ορέστεια: Η παράσταση του Θεόδωρου Τερζόπουλου επιστρέφει στην Επίδαυρο
Θεατρικά Νέα
Όσα παίρνει ο άνεμος: Η παράσταση της Ιόλης Ανδρεάδη επιστρέφει στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
ΘΕΑΤΡΟ
Οι γριές που μαζεύουν την τσουκνίδα, του Κωνσταντίνου Ντέλλα για 3η σεζόν στο Θέατρο Σταθμός
ΘΕΑΤΡΟ
Το Κιβώτιο, του Άρη Αλεξάνδρου για 10η χρονιά στο Studio Μαυρομιχάλη
ΘΕΑΤΡΟ
Caipirinha, του Μιχάλη Σπέγγου στο Θέατρο Δρόμος
ΘΕΑΤΡΟ
Θέλω να σου κρατάω το χέρι, του Τάσου Ιορδανίδη για 5η χρονιά στο Θέατρο Άλφα
ΘΕΑΤΡΟ
Το πιο όμορφο σώμα που έχει βρεθεί ποτέ σε αυτό το μέρος: Επιστρέφει ο μονόλογος με τον Αργύρη Ξάφη
ΘΕΑΤΡΟ
Τελευταία Επιθυμία, των Αντώνη Αντωνόπουλου και Κέλλυς Παπαδοπούλου στο H.ug Art Space
ΘΕΑΤΡΟ
Άγριοι, του Γιώργου Παλούμπη για 2η σεζόν στο Θέατρο Τζένη Καρέζη
ΘΕΑΤΡΟ
Ξεκίνα από την Αρχή και συνέχισε μέχρι Να φτάσεις στο Τέλος, από την ομάδα κι όμΩς κινείται στο Θέατρο Ροές
Θεατρικά Νέα
Η Τελευταία Έξοδος – Ρίτα Χέιγουορθ: Η ταινία-σταθμός ανεβαίνει τον Οκτώβριο στο Θέατρο Άνεσις
Θεατρικά Νέα
Η Παναγία των Παρισίων: Η Κωνσταντίνα Νικολαΐδη ανεβάζει στον «Ελληνικό Κόσμο» το αριστούργημα του Ουγκώ