MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΕΜΠΤΗ
28
ΜΑΡΤΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

Test drive στην Alfa Romeo Giulietta 1,4 ΤΒ 120PS

Με όνομα βαρύ… Με παρακαταθήκη ένα ιστορικό όνομα, η Alfa Romeo επανήλθε δριμύτερη στην μικρομεσαία κατηγορία, με ένα αυτοκίνητο που εκφράζει το πάθος, το στιλ και την κομψότητα. Η νέα Giulietta όμως, εκτός από ταμπεραμέντο διαθέτει ποιότητα, σύγχρονες τεχνολογίες, ασφάλεια και φυσικά το DNA για απολαυστικές διαδρομές.

Monopoli Team

To design ήταν και είναι πάντα αυτό που χαρακτηρίζει τα ιταλικά αυτοκίνητα και δη τις Alfa Romeo. Στην Guilietta όμως, οι σχεδιαστές φαίνεται πως έδωσαν όλο το ταπεραμέντο τους, δημιουργώντας ένα αυτοκίνητο συνώνυμο της φινέτσας, όπως ακριβώς το μοντέλο που μεσουρανούσε από το 1955 έως το 1970. Απαλές και λείες γραμμές, έντονες καμπύλες και λεπτομέρειες που σε κάθε κομμάτι του αμαξώματος κάνουν τη διαφορά. Το εμπρός τμήμα με το μεγάλο σήμα, τον προφυλακτήρα και τα φώτα θυμίζουν την MiTo, ενώ στο πλάι οι κρυμμένες χειρολαβές στις πίσω πόρτες και το έντονο νεύρο που περνά οριζόντια, δίνουν την αίσθηση τρίθυρου μοντέλου. Το ανασηκωμένο και πιο ογκώδες πίσω τμήμα, είναι αυτό που ξεχωρίζει όμως, με την ιδιαίτερη σχεδίαση των φώτων να εντυπωσιάζουν στο σκοτάδι.

 

Ακόμα πιο όμορφο είναι το εσωτερικό της Giulietta, συνδυάζοντας το ρετρό με το σπορ. Τα στρογγυλά όργανα στο κεντρικό πίνακα και η μεταλλική επένδυση στο ταμπλό που ουσιαστικά χωρίζει την κεντρική κονσόλα, παραπέμπουν στο παρελθόν, με το αλουμινένιο επιλογέα ταχυτήτων, τα πεντάλ και το τιμόνι να έχουν σπορτίφ καταβολές. Οι πέντε οριζόντιοι διακόπτες στο κέντρο της κονσόλας και οι τρεις στρογγυλοί του κλιματισμού, ενισχύουν την εικόνα αλλά και την εργονομία της καμπίνας. Η ποιότητα των υλικών είναι αρκετά καλή, όπως και η συναρμογή, με την πρακτικότητα να βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα, χάρη τις πολλές θήκες για αντικείμενα. Σε ότι αφορά τους χώρους, οι εμπρός επιβάτες δεν πρόκειται να παραπονεθούν έχοντας όλες τις ευκολίες, ωστόσο οι πίσω θα νιώσουν λίγο στενάχωρα, λόγω του περιορισμένου ύψους της οροφής και του χώρου για τα πόδια, ειδικά μετά από ένα πολύωρο ταξίδι. Ο χώρος αποσκευών από την άλλη, με τα 350 λίτρα και το μεγάλο άνοιγμα του, είναι επαρκής για τις ανάγκες μιας τετραμελής παρέας.

 

Ένα από τα μεγάλα ατού της Giulietta είναι και ο εξοπλισμός, αφού από την βασική έκδοση περιλαμβάνει ένα πλήθος αξεσουάρ άνεσης και παθητικής ασφάλειας, όπως ζάντες αλουμινίου 16΄΄, κλιματισμός, ηλεκτρικά παράθυρα, υπολογιστής ταξιδίου, 6 αερόσακοι, σύστημα ευστάθειας VDC και πολλά άλλα. Το σπορ πακέτο που βρίσκετε στην έκδοση Distinctive περιλαμβάνει μεταξύ άλλων σπορ ανάρτηση, ζάντες 17΄΄ αλουμινίου, διζωνικό κλιματισμό, δερμάτινο τιμόνι με χειριστήρια για το ηχοσύστημα, cruise control, cd player με MP3 κ.α. Επιπλέον, υπάρχουν δύο ακόμα πακέτα εξοπλισμού με 17΄΄ ή 18΄΄ ζάντες αλουμινίου, σπορ πεντάλ, φώτα bi-xenon με λειτουργία AFS, το σύστημα Blue & Me με λειτουργία Bluetooth, θύρα USB και MP3 player, αισθητήρες στάθμευσης, αισθητήρες φωτών και υαλοκαθαριστών, πανοραμική ηλιοροφή, σύστημα πλοήγησης με χάρτες και pop-up οθόνη με ευρωπαϊκούς χάρτες στην κάρτα SD και TMC και ηχοσύστημα Bose ® Hi-Fi.

Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1,4 TB των 120 ίππων κινεί αρκετά σβέλτα το αυτοκίνητο και έχει δύναμη σε όλο το φάσμα των στροφών, με το 6αρι κιβώτιο να βοηθά σημαντικά χάρη στην σφιχτή κλιμάκωση του. Η καλή αίσθηση του κιβωτίου δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να απολαύσει σε πιο γρήγορες διαδρομές την Giulietta, με τις επιδόσεις να είναι αρκετά ικανοποιητικές για το βάρος της (1.300 κιλά). Ο κινητήρας προδιαγραφών Euro5, προσφέρει και οικονομική κατανάλωση με την μέση να κυμαίνεται στα 8 λίτρα περίπου, όπως διαπιστώσαμε κατά την διάρκεια της δοκιμής. Επίσης, συνδυάζεται με σύστημα Start&Stop, ενώ στον βασικό εξοπλισμό είναι και το σύστημα DNA, με τις τρεις επιλογές λειτουργίας (D, N και AW), παρεμβαίνοντας στην απόκριση του γκαζιού, στην ηλεκτρική υποβοήθηση του τιμονιού, στο σύστημα ευστάθειας, στο κιβώτιο και στην χαρτογράφηση του κινητήρα.

Στο δρόμο το νέο μικρομεσαίο ιταλικό μοντέλο διακρίνεται για το σίγουρο πάτημα του. Η ποιότητα κύλισης είναι κορυφαία, κάτι που καταλαβαίνει άμεσα ο οδηγός, τόσο σε κίνηση στην πόλη, όσο και στην εθνική οδό. Η νέα ανάρτηση με το άκαμπτο πάτωμα, προσφέρουν άνεση που συναντώνται σε αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας, χωρίς όμως να χάνεται η σπορ αίσθηση και συμπεριφορά. Σε ανοικτό δρόμο, η Giulietta ταξιδεύει γρήγορα και με ασφάλεια, με τους αεροδυναμικούς θορύβους να είναι σχεδόν ανύπαρκτοι ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες. Σε πιο απαιτητικές διαδρομές και με την ένδειξη Dynamic ενεργή, χαίρεσαι να την πιέζεις, με την πρόσφυση να είναι υποδειγματική και το γρήγορο τιμόνι απλά να ακολουθεί τις εντολές σου, χωρίς παραφωνίες! Το μόνο που θα επιθυμούσαμε, ήταν καλύτερη πλευρική στήριξη από τα καθίσματα, τα οποία θα λέγαμε έχουν σχεδιαστεί περισσότερο για καθημερινή οδήγηση.

Η νέα Giulietta είναι το αυτοκίνητο που θα δεθείς μαζί του. Θα σε κάνει να το λατρέψεις από την πρώτη στιγμή, να γίνει με λίγα λόγια η δική σου Ιουλιέττα. Είναι ξεχωριστή και αποτελεί από τις καλύτερες επιλογές στην μικρομεσαία κατηγορία, συνδυάζοντας το στιλ, την συμπεριφορά στο δρόμο, την ποιότητα και τις επιδόσεις, σε μια λογική τιμή.

Επιδόσεις-Τιμή

0-100 χλμ./ώρα: 9,4΄΄

Τελική ταχύτητα: 195 χλμ./ώρα

Κατανάλωση (δοκιμής): 7,9 λτ/100 χλμ

Εκπομπές CO2: 149

Τιμή: από 20.750 ευρώ

Τιμή αυτοκινήτου δοκιμής: 23.030 ευρώ

* Τιμή με απόσυρση βασικής έκδοσης 19.790 ευρώ


Εγγυήσεις

Μηχανικά μέρη: 3 χρόνια

Χρώμα: 3 χρόνια

Σκουριά: 8 χρόνια

Οδική βοήθεια: 1 χρόνος

HIGHLIGHTS

Μας άρεσε: Εμφάνιση, φινίρισμα, οδική συμπεριφορά, απόδοση κινητήρα, εξοπλισμός, τιμή, κατανάλωση

Δεν μας άρεσε: Χώροι πίσω, πλευρική στήριξη καθισμάτων

Κείμενο: Λουκάς Παπαλάμπρος

Φωτό:  Fiat Group

Περισσότερα από Προορισμοί
VIMA_WEB3b