Βραβείο καλύτερης σκηνοθεσίας στο τμήμα Ορίζοντες και Λιοντάρι του Μέλλοντος στο 72ο Φεστιβάλ Βενετίας για το ελπιδοφόρο ντεμπούτο του Κορμπέτ.
Βραβείο καλύτερης σκηνοθεσίας στο τμήμα Ορίζοντες και Λιοντάρι του Μέλλοντος στο 72ο Φεστιβάλ Βενετίας για το ελπιδοφόρο ντεμπούτο του Κορμπέτ.
Χρυσή Σφαίρα Ξενόγλωσσης Ταινίας για τη δημιουργία του Φατίχ Ακίν αλλά και βραβείο στις Κάνες για την Νταϊάν Κρούγκερ που δίνει μια ανεπανάληπτη ερμηνεία.
Τέσσερις οσκαρικές υποψηφιότητες- ανάμεσα τους μια διπλή, β' γυναικείου ρόλου και τραγουδιού για την καταπληκτική Μέρι Τζ. Μπλάιτζ- στο αντιρατσιστικό δράμα της Ντι Ρις.
Η πρωτοτυπία του φιλμ που βασίζεται σε πραγματικό γεγονός είναι πως έχει για πρωταγωνιστές τους ίδιους ανθρώπους που έζησαν την παραλίγο τραγωδία. Μην φανταστείτε πάντως πως αυτό ωφελεί το φιλμ…
Ο ούγγρος σκηνοθέτης Κορνέλ Μουντρούτσο μετά από το «Λευκό Θεό» επιχειρεί μια τολμηρή πολιτική αλληγορία αλλά χωρίς ικανοποιητικό αποτέλεσμα.
Ο Μισέλ Φράνκο («Μετά τη Λουτσία») αφηγείται μια ιστορία γυναικείων σχέσεων όπου το κλειδί είναι η ίδια η ζωή.
Ο έρωτας της ντίβας του Χόλιγουντ των 50ς Γκλόρια Γκράχαμ με το νεότερο της βρετανό ηθοποιό Πίτερ Τέρνερ.
Κομψό, εγκεφαλικό, απαιτητικό, αλλά πάνω από όλα σαγηνευτικό και παράξενο: αυτό είναι το νέο φιλμ του Πολ Τόμας Άντερσον που ξανασυνεργάζεται με τον Ντάνιελ Ντέι Λιούις μια δεκαετία μετά από το επίσης αριστουργηματικό «Θα χυθεί αίμα».
Βραβείο Καλύτερης Ταινίας στο τμήμα «Ένα Κάποιο Βλέμμα» του Φεστιβάλ Καννών 2017 για τον ιρανό δημιουργό Μοχάμαντ Ρασούλοφ
4 βραβεία στις Χρυσές Σφαίρες (καλύτερη δραματική ταινία, Α' γυναικείος ρόλος σε δραματική ταινία, Β' ανδρικός ρόλος και καλύτερο σενάριο) για μια από τις καλύτερες ταινίες της χρονιάς που είναι βέβαιο πως θα πρωταγωνιστήσει και στα Οσκαρ.
Η βρετανική ταινία Του Θεού η Χώρα, που χαρακτηρίστηκε ως μια «τραχιά εκδοχή του Brokeback Mountain».
Ο Τοντ Χέινς διασκευάζει το ομότιτλο βιβλίο του Μπράιαν Σέλζνικ (στο δικό του «Περιπέτειες του Χιούγκο Καμπρέ» βασίστηκε το σκορσεζικό «Hugo») και η αίσθηση παραμυθιού απογειώνεται…
Βασισμένο σε μία από τις λιγότερο προβεβλημένες τραγωδίες του 20ου αιώνα, το “Bitter Harvest” είναι μία δυνατή ιστορία αγάπης, περηφάνιας, επανάστασης και επιβίωσης.
Άρωμα Πόλης στη νέα ταινία της Δώρας Μασκλαβάνου που βασίζεται σε μια αληθινή ιστορία και «σημαδεύεται» από την ερμηνεία της Κάτιας Γκουλιώνη.
Άρωμα Πόλης στη νέα ταινία της Δώρας Μασκλαβάνου που βασίζεται σε μια αληθινή ιστορία και «σημαδεύεται» από την ερμηνεία της Κάτιας Γκουλιώνη.
Η μεγάλη νικήτρια (Χρυσή Άρκτος) του φεστιβάλ Βερολίνου είναι η 62χρονη ουγγαρέζα Ιλντικο Ενιέντι που επέστρεψε δυναμικά στον κινηματογράφο μετά από απουσία 18 ετών και το «Σίμων ο μάγος».
Η μεγάλη νικήτρια (Χρυσή Άρκτος) του φεστιβάλ Βερολίνου είναι η 62χρονη ουγγαρέζα Ιλντικο Ενιέντι που επέστρεψε δυναμικά στον κινηματογράφο μετά από απουσία 18 ετών και το «Σίμων ο μάγος».
Ο Γούντι Άλεν επιστρέφει σε αυτά που γνωρίζει καλά: η ανθρώπινη τραγωδία ειδωμένη σαν φάρσα.
Η δεύτερη ταινία της Ελίνας Ψύκου μετά από την «Αιώνια επιστροφή του Αντώνη Παρασκευά» την τοποθετεί στην πρώτη γραμμή των σημαντικότερων σύγχρονων ελλήνων σκηνοθετών.
Αντιπολεμικό δράμα από τον υποψήφιο για όσκαρ σεναριογράφο του «Ελεύθερου σκοπευτή» Τζέισον Χολ που εδώ κάνει το σκηνοθετικό ντεμπούτο του.
Ο Τζ. Κ. Σίμονς συναντά τη Ζιλί Ντελπί σε μια ταινία που φέρνει συνειρμούς από συμμετοχές των δύο ηθοποιών σε «ελληνικά» φιλμ («Ένας άλλος κόσμος» και «Πριν από το ηλιοβασίλεμα») .
Η πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του Δημήτρη Μπίτου αφορά μια εκρηκτική οικογενειακή υπόθεση με φόντο την Ελλάδα της κρίσης.
Το βραβείο σεναρίου στο φεστιβάλ των Κανών είναι η ελάχιστη αναγνώριση μιας σπάνιας ταινίας που απλώνει τον πολυεπίπεδο συμβολισμό της πέρα από κοινωνικούς κανόνες, εθνικές ταυτότητες και αιώνια διλήμματα.
Ο Παντελής Βούλγαρης μετά από την «Μικρά Αγγλία» καταπιάνεται με ένα «αγνωστο» περιστατικό γύρω από την εκτέλεση των 200 ελλήνων κομμουνιστών από τους γερμανούς την Πρωτομαγιά του 1944 στην Καισαριανή.
Η νέα δουλειά του Αντρέι Ζβιάγκιντσεφ, είναι ένα συνταραχτικό φιλμ που τιμήθηκε με το Ειδικό Βραβείο της Επιτροπής στο τελευταίο Φεστιβάλ Καννών.
Ο Terry George που σκηνοθέτησε με επιτυχία το «Hotel Rwanda» για την καταδιωκόμενη φυλή των Τούτσι, επιστρέφει πίσω από την κάμερα με αφορμή άλλο ένα συγκλονιστικό ιστορικό γεγονός, τη γενοκτονία των Αρμενίων.
Η πρώτη μεγάλου μήκους ταινία που έγινε εξ’ ολοκλήρου με ζωγραφική στο χέρι (δούλεψαν 125 επαγγελματίες ζωγράφοι για να πετύχουν το τελικό αποτέλεσμα) είναι ένα έργο τέχνης αφιερωμένο στο μεγαλείο του Βίνσεντ Βαν Γκογκ.
H ταινία του Σεμπάστιαν Λέλιο που κέρδισε το βραβείο σεναρίου στο Φεστιβάλ Βερολίνου είναι μια ωδή στη διαφορετικότητα.