Η Άλκηστις Πρωτοψάλτη στον Κήπο του Μεγάρου
Προσθήκη ως αγαπημένη πηγήΗ Άλκηστις Πρωτοψάλτη έρχεται για μια ξεχωριστή μουσική βραδιά με τίτλο «Και μείναμε άνθρωποι» στον Κήπο του Μεγάρου.
Βρείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζητησης
Προσθήκη του monopoli.gr στην GoogleΗ Άλκηστις Πρωτοψάλτη αυτό το καλοκαίρι θα μάς απογειώσει με ένα ανανεωμένο ουράνιο μουσικό τόξο. Η δημιουργική ανησυχία της μας υπόσχεται όπως πάντα κάτι ξεχωριστό, ένα πρόγραμμα που περιέχει σημαντικές στιγμές της Ελληνικής δισκογραφίας, αγαπημένα τραγούδια που ανέδειξε το λαμπερό ηχόχρωμα της φωνής της.
Η σημαντική ερμηνεύτρια ξεχώρισε αγαπημένα τραγούδια από το πλούσιο ρεπορτόριό της, δίνοντάς τους ξεχωριστή διάσταση μέσα από τις ενορχηστρώσεις του μουσικού Θωμά Κοντογεώργη. Το μοναδικό αυτό πρόγραμμα που ετοίμασε μαζί με τους διακεκριμένους μουσικούς της είναι εμπλουτισμένο και με τα καινούργια της τραγούδια «Νικητές Χαμένοι», «Φως» και «Μείναμε άνθρωποι».
Γιατί, όπως και η ίδια η Άλκηστις λέει, θέλουμε να πιάσουμε την ζωή μας από εκεί που την αφήσαμε, θέλουμε να τραγουδήσουμε, να ξεχαστούμε, να αναπολήσουμε, να ονειρευτούμε…
Βρείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζητησης
Προσθήκη του monopoli.gr στην Google