MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΕΜΠΤΗ
06
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΜΟΥΣΙΚΉ

Olivia Rodrigo: Αυτό το κορίτσι-φαινόμενο είναι η νέα αγαπημένη μας pop star

Μέσα σε λίγες εβδομάδες η 17χρονη Olivia Rodrigo έγινε αναπάντεχα διάσημη με το πρώτο μεγάλο hit της χρονιάς, το “Driver’s License”, κι εμείς εξηγούμε πώς μας κέρδισε.

author-image Τατιάνα Γεωργακοπούλου

Αυτή τη στιγμή ελάχιστοι είναι εκείνοι που δεν έχουν ακούσει ακόμα το πρώτο μεγάλο hit της χρονιάς, το “Driver’s License” της Olivia Rodrigo.

Μέσα σε λίγες εβδομάδες, η 17χρονη τραγουδίστρια έχει βρεθεί στην κορυφή των charts, ξεπερνώντας ονόματα όπως η Ariana Grande, έχει σπάσει ρεκόρ στο Spotify για τα περισσότερα streams σε μία εβδομάδα και βρίσκεται πολύ κοντά στα 100 εκατομμύρια views στο YouTube.

Αρκούν όλα αυτά όμως για να θεωρηθεί μια πραγματική pop star της νέας γενιάς; Όλα δείχνουν πως ναι.

Ποια είναι η Olivia Rodrigo;

Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή. Η Olivia Rodrigo γεννήθηκε στην Καλιφόρνια και έκανε την εμφάνιση της στην τηλεόραση σε μικρή ηλικία, μέσα από την εφηβική σειρά Bizaardvark της Disney και την σειρά του Disney+ για το High School Musical.

Με λίγα λόγια, όπως πολλές αγαπημένες μας pop star πριν από εκείνη -από την Miley Cyrus μέχρι την Selena Gomez, η Olivia είναι ένα από τα “παιδιά” της Disney.

Σε αντίθεση, όμως, με αυτούς, η 17χρονη αποφάσισε να μην αφήσει την μουσική της καριέρα στην τύχη της δισκογραφικής εταιρίας της Disney, και αντιθέτως να υπογράψει με την Interscope/Geffen. Έτσι, η Olivia είχε την “καλλιτεχνική ελευθερία” να απευθυνθεί σε ένα μεγαλύτερο κοινό από τους προ-έφηβους και να κυκλοφορήσει ένα κομμάτι, με το οποίο οι συνομήλικοι της θα μπορούσαν πραγματικά να ταυτιστούν.

Έτσι και έγινε, αφού με το που κυκλοφόρησε, το “Driver’s License” έγινε η νέα “εμμονή” μικρών και μεγάλων -εξάλλου ποιος δεν θυμάται την πρώτη φορά που οδήγησε μόνος ή την πρώτη του ερωτική απογοήτευση;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΟι μεγαλύτερες επιτυχίες του 2020 ανήκουν στο TikTok12.09.2018

Γιατί λατρεύουμε τόσο αυτό το νέο φαινόμενο του TikTok;

Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει το γεγονός ότι η Disney βοήθησε την Olivia να χτίσει ένα fanbase. Αυτό όμως που την εκτόξευσε είναι το TikTok. Αυτή τη στιγμή, πάνω από 1 εκατομμύριο βίντεο στην εφαρμογή έχουν το “Driver’s License” ως μουσική υπόκρουση, ενώ η ίδια η Rodrigo έχει 5 και 6 εκατομμύρια followers στην εφαρμογή και το Instagram αντίστοιχα. Αν λάβει κανείς υπόψη ότι είναι μόλις 17 χρονών, τότε μπορούμε να συμφωνήσουμε ότι πρόκειται για μία παραπάνω από καλή αρχή.

Μάλιστα, έχει ανεβάσει στην εφαρμογή ολόκληρο το “χρονικό” της αναπάντεχης επιτυχίας της μέσα σε ένα βίντεο, όπου και η ίδια παραδέχεται ότι “δεν πιστεύει ότι αυτό είναι αλήθεια”.

Δεν γίνεται να μην αγαπήσουμε την αφοπλιστική ειλικρίνεια της, που φυσικά αποτυπώνεται και στη μουσική της. Όσοι δεν το έχετε ακούσει ακόμα, το “Driver’s License” μιλά για μία αγάπη που χάθηκε και άφησε την Rodrigo να αναρωτιέται τι πήγε λάθος και φυσικά να τα βάζει με τις ανασφάλειές της -κάτι με το οποίοι οι περισσότεροι μπορούν να ταυτιστούν.

Παράλληλα, όλα δείχνουν ότι αυτό το τραγούδι είναι άκρως βιογραφικό, αφού σύμφωνα με φήμες των fans η Rodrigo εμπλέκεται σε ένα “ερωτικό τρίγωνο” με τους επίσης σταρ της Disney, Joshua Bassett και Sabrina Carpenter. Όπως σημείωσαν και στο περιοδικό The Atlantic, αυτή η εμμονή μας με την προσωπική της ζωή αποτελεί ακόμα ένα απαραίτητο συστατικό για να φτάσει κανείς το “pop star status”.

Όλα λοιπόν δείχνουν ότι το πρώτο, πραγματικό και εντελώς αυθόρμητο ποπ φαινόμενο της χρονιάς ήρθε για να μείνει. Εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο παρά να περιμένουμε την επόμενη της επιτυχία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑCeleste: Το next big thing της βρετανικής μουσικής που σαρώνει charts και κριτικές με το ντεμπούτο της12.09.2018

Περισσότερα από Art & Culture
Σχετικά Θέματα
Art & Culture
66ο ΦΚΘ: Οι αδερφοί Νάσσερ πιστεύουν ότι η κατοχή της Γάζας θα τελειώσει πολύ σύντομα
Art & Culture
66ο ΦΚΘ: Ο “Άμνετ” είναι ο καλύτερος “Αμλετ” που έχεις δει
Art & Culture
66ο ΦΚΘ: Τρία 24ωρα μέσα σε μια κινηματογραφική αίθουσα
Art & Culture
66o ΦΚΘ: Η Ιζαμπέλ Ιπέρ αναζητεί το άγνωστο. Και το βρίσκει
Art & Culture
“Όλα πρέπει να αλλάξουν”: Στην 9η Μπιενάλε Θεσσαλονίκης η τέχνη καλεί σε ριζική αλλαγή
Cine News
ArtCinema Hydra – second edition: Για τρεις ημέρες η Ύδρα γέμισε τέχνη
Art & Culture
Στην πρόβα: «Κουζίνα» στο θέατρο Κιβωτός – Γεύση εργασιακού μεσαίωνα
Art & Culture
5 + 2 λόγοι να (ξανα)δεις τον «Δον Ζουάν» του Πάνου Βλάχου στο Θέατρο Βεάκη
Art & Culture
66o Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: “Αυλαία και πάμε!” με Jim Jarmusch και Indya Moore
Art & Culture
"Το καταραμένο παιδί" του Honoré de Balzac στο Θέατρο Arroyo (video)
Art & Culture
Ένα θεατρικό «Τεστ» για την ευκολία των ανθρώπων να εξαγοραστούν
Art & Culture
Στο Αμφιθέατρο, ο Γιάννης Καλαβριανός κάνει ταξίδι στο χρόνο