MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΕΜΠΤΗ
28
ΜΑΡΤΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΝΕΑ

Ρότερνταμ: Η drive-through έκθεση ενός μουσείου που ανοίγει τον δρόμο για ασφαλείς διοργανώσεις

Ένα μουσείο στο Ρότερνταμ πραγματοποίησε την πρώτη του drive-through έκθεση το καλοκαίρι και έδωσε ελπίδα τόσο σε διεθνή φεστιβάλ, όσο και στους λάτρεις της τέχνης.

drive-through
©Aad Hoogendoorn
Monopoli Team

Το Μουσείο Boijmans Van Beuningen στο Ρότερνταμ αποφάσισε το καλοκαίρι να πραγματοποιήσει τη πρώτη του drive-through έκθεση και τα αποτελέσματα ήταν σίγουρα ελπιδοφόρα.

Συγκεκριμένα, σε συνεργασία με το εκθεσιακό κέντρο και κλειστό στάδιο Rotterdam Ahoy Arena, το μουσείο διοργάνωσε μία έκθεση, με το πολύ επίκαιρο θέμα της σχέσης του ανθρώπου με την φύση.

Το Μουσείο Boijmans Van Beuningen έχει μια κορυφαία συλλογή με περισσότερα από 150,000 έργα. Η συλλογή αυτή αποτελείται από δημιουργίες “κλασικών”, όπως είναι ο Ιερώνυμος Μπος και ο Ρέμπραντ φαν Ράιν, αλλά και από σύγχρονα κομμάτια, όπως κάποια έπιπλα που σχεδίασε ο Γκέριτ Ρίτβελντ.

Στην έκθεση παρουσιάστηκαν 57 έργα τέχνης, αλλά και ταινίες των Vita Acconci, Trenton Doyle Hancock και Bruce Nauman σε τεράστιες οθόνες LCD, ενώ έδωσαν ιδιαίτερη σημασία στο να υπάρχει αρκετός χώρος για να κινούνται τα αυτοκίνητα. Μάλιστα, η BMW παρείχε 33 ηλεκτρικά αυτοκίνητα για όσους δεν είχαν αντίστοιχα οχήματα.

Οι λάτρεις της τέχνης, λοιπόν, είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν την έκθεση, με τίτλο «The Boijmans Ahoy Drive-Thru Museum» μέσα από τα αυτοκίνητά τους και έτσι το όλο εγχείρημα στέφθηκε με επιτυχία, προσελκύοντας περίπου 22,000 επισκέπτες.

Μάλιστα, η sold-out έκθεση βοήθησε σημαντικά το εκθεσιακό κέντρο Rotterdam Ahoy Arena, που είχε πληγεί σημαντικά από τον κορονοϊό, αφού επρόκειτο να φιλοξενήσει τον φετινό διαγωνισμό της Eurovision που τελικά ακυρώθηκε, με αποτέλεσμα να απολύσει το 40% των εργαζομένων του την άνοιξη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑVirtual περιήγηση στα κορυφαία Μουσεία του Παρισιού12.09.2018

Πώς η έκθεση αυτή “ανοίγει τον δρόμο” για μελλοντικές drive-through εμπειρίες

Η αναβίωση του Rotterdam Ahoy Arena, όμως, δεν ήταν η μόνη θετική εξέλιξη λόγω της έκθεσης. Φαίνεται, ότι αυτή η πολύ πρωτότυπη πρωτοβουλία άνοιξε τον δρόμο για drive-through εκθέσεις σε όλο τον κόσμο.

Από την μία, εντυπωσιασμένοι από την απήχησή της, διοργανωτές στην Κίνα ζητούν να ταξιδέψει και εκεί η έκθεση, ώστε να την απολαύσει και το ασιατικό κοινό.

“Αυτή την στιγμή προσπαθούμε να δημιουργήσουμε μία εκδοχή της έκθεσης που θα μπορεί να ταξιδέψει στο Πεκίνο, τη Σανγκάη και τη Σεντσέν από τον επόμενο Μάρτιο” δήλωσε ο διευθυντής του μουσείου.

Παράλληλα, το Berliner Festspiele, ένα φεστιβάλ που διοργανώνει πολιτιστικά event στην πρωτεύουσα της Γερμανίας, σκέφτεται να παρουσιάσει μία εκδοχή της έκθεσης το 2021, η οποία φυσικά θα πραγματοποιηθεί με drive-through.

“Νιώθουμε ότι ανακαλύψαμε μια νέα μορφή εκθέσεων που μπορεί να αποδειχτεί ιδιαίτερα δυνατή. Μπορεί να οδηγήσει σε εικονικά φεστιβάλ στο μέλλον, όπου αυτή η τεχνική δεν θα χρησιμοποιηθεί για την στήριξη των μουσικων, αλλά για το εικονικό κομμάτι που θα ηγείται του show” ανέφερε για το μέλλον της πρωτοβουλίας αυτής ο διευθυντής του μουσείου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΓερμανία: Οι χριστουγεννιάτικες αγορές θα λειτουργήσουν φέτος με…drive in12.09.2018

Πάντως, από μία έρευνα στους επισκέπτες της έκθεσης προέκυψε μία ιδιαίτερα θετική ανταπόκριση, ενώ αποκαλύφθηκε ότι το 30% αυτών δεν είχαν βρεθεί ποτέ ξανά σε έκθεση μουσείου.

Περισσότερα από Εικαστικά
VIMA_WEB3b