Κωμωδία
Σεξ ή Σέξπιρ; Ιδού η απορία
Η Ομάδα Νέμεση επαναλαμβάνει για τρεις μέρες μόνο, τις παραστάσεις του έργου «Σεξ ή Σέξπιρ; Ιδού η απορία», που παρουσιαζόταν για τρία χρόνια στο Studio Νέμεση. Αφορμή για την συγγραφή του έργου στάθηκε ο σεξουαλικός πρωταθλητισμός της εποχής μας που μας κάνει να νιώθουμε ανεπαρκείς και αποτυχημένοι. Αποτέλεσμα η εν λόγω παράσταση, ένα εργαστήρι αυτοσχεδιασμού […]

Monopoli Team
22.10.2018
A
A
Η Ομάδα Νέμεση επαναλαμβάνει για τρεις μέρες μόνο, τις παραστάσεις του έργου «Σεξ ή Σέξπιρ; Ιδού η απορία», που παρουσιαζόταν για τρία χρόνια στο Studio Νέμεση. Αφορμή για την συγγραφή του έργου στάθηκε ο σεξουαλικός πρωταθλητισμός της εποχής μας που μας κάνει να νιώθουμε ανεπαρκείς και αποτυχημένοι. Αποτέλεσμα η εν λόγω παράσταση, ένα εργαστήρι αυτοσχεδιασμού και γραφής έργου με θέμα σεμινάριο σεξοθεραπείας! Μουσική επιμέλεια: Τίνα Στεφανοπούλου, Σκηνικά- Κοστούμια: Στέργιος Πρώϊος, Φωτισμοί: Αλέξης Κοέν.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Συγγραφέας: Ομάδα Νέμεση
Σκηνοθεσία: Τίνα Στεφανοπούλου
Παίζουν: Κική Ιωαννίδου, Τζίμης Κούρτης, Στέργιος Κωνσταντζίκης, Αναστάσης Μαυρομιχάλης, Αφρούλη Μπέρσου, Στάθης Πεχλιβανίδης, Δημήτρης Σιδηρόπουλος, Τίνα Στεφανοπούλου
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Η ιστορία της Πρωτομαγιάς: Από την «αναγέννηση» της φύσης στην «αναγέννηση» της εργατικής τάξης
Η εργατική Πρωτομαγιά μέσα από τους στίχους σπουδαίων ποιητών
Πρωτομαγιά στην Αθήνα: Στα πάρκα της πόλης για βόλτες, πάρτι και πικ-νικ
Το UP FM Festival επιστρέφει στην Πάτρα με Παύλο Παυλίδη, Εθισμό και ελεύθερη είσοδο
Eurovision 2025: Ποιος θα δώσει το 12άρι της Ελλάδας στον τελικό
Φεστιβάλ Δήμου Αθηναίων: Ξεκινά την Πρωτομαγιά με πικ-νικ στην Ακαδημία Πλάτωνος – Όσα θα δούμε την 1η εβδομάδα
Μπαίνει στα δημοτικά το μάθημα της λογοτεχνίας
Πώς θα κάνεις το νερό σου σύμμαχο ευεξίας;
Όρνιθες: Η παράσταση του Άρη Μπινιάρη επιστρέφει το καλοκαίρι στα ανοιχτά θέατρα
Ο Χορός των Πυρσών: Το μουσικό οδοιπορικό του Βασίλη Ρακόπουλου στο Μέγαρο