MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΕΜΠΤΗ
18
ΙΟΥΛΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΣΥΝΑΥΛΙΑ X
Ejekt 2024: Οι Bring Me to the Horizon για πρώτη φορά στην Ελλάδα
Από 24/07/2024 έως 24/07/2024
Kovacs: Στην Ελλάδα για δύο live σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Από 14/12/2024 έως 15/12/2024
Lenny Kravitz: Επιστρέφει στην Ελλάδα ως headliner του AthensRocks
Από 02/08/2024 έως 02/08/2024
Martin Garrix, Kolsch, Eric Prydz headliners του Primer Music Festival 2024 - Όσα θα δούμε στα Afterhours και Main Stage
Από 07/09/2024 έως 08/09/2024
Maruja: Το jazz punk συγκρότημα από το Μάντσεστερ έρχεται στo Gazarte
Από 13/12/2024 έως 13/12/2024
Masters’ Voice: Ο Δημήτρης Καλαντζής στο Μικρό Θέατρο Αρχαίας Επιδαύρου με τζαζ διασκευές Χατζιδάκι και Τσιτσάνη
Από 20/07/2024 έως 20/07/2024
Nightstalker και Naxatras στην Τεχνόπολη
Από 15/09/2024 έως 15/09/2024
O Curtis Harding στο Floyd Live Music Venue
Από 12/09/2024 έως 12/09/2024
O Oneohtrix Point Never για μια μοναδική εμφάνιση στην Αθήνα
Από 01/11/2024 έως 01/11/2024
Oι Il Divo για πρώτη φορά στην Ελλάδα
Από 11/09/2024 έως 17/09/2024
Peter Hammill: Ο πατριάρχης της progressive rock σκηνής έρχεται στο Ωδείο Αθηνών
Από 24/01/2025 έως 25/01/2025
Piaf! The Show: Η παράσταση για τη θρυλική Edith Piaf στο Θέατρο Λυκαβηττού
Από 14/09/2024 έως 14/09/2024
Release 2024: Bruce Dickinson και Judas Priest έρχονται για ένα live στην Πλατεία Νερού
Από 21/07/2024 έως 21/07/2024
Release Athens 2024: Oι Behemoth και οι Testament στην Πλατεία Νερού
Από 28/07/2024 έως 28/07/2024
Rockwave Nights: Οι Placebo επιστρέφουν στον Λυκαβηττό
Από 01/08/2024 έως 01/08/2024
Sani Festival 2024 Η Emeli Sandé για πρώτη φορά στο Λόφο Σάνης
Από 03/08/2024 έως 03/08/2024
Universe217 και Moonmoth live στο Ευριπίδειο Θέατρο Ρεματιάς, με ελεύθερη είσοδο
Από 28/07/2024 έως 28/07/2024
dEUS: Η καλοκαιρινή τους συναυλία μεταφέρεται σε νέο χώρο και ημερομηνία
Από 01/11/2024 έως 01/11/2024
Από τη Σαχάρα στον Λυκαβηττό: Οι Tinariwen έρχονται στην Αθήνα
Από 19/09/2024 έως 19/09/2024
Ζωή, Rock n’ Roll ως το τέλος: Η γιορτή για τον Παύλο Σιδηρόπουλο και τα Μωρά στη Φωτιά στο Θέατρο Βράχων
Από 28/09/2024 έως 28/09/2024
Η Victoria de Angelis των Maneskin για πρώτη φορά solo στην Αθήνα
Από 19/10/2024 έως 19/10/2024
Η Αλέκα Κανελλίδου στο Κηποθέατρο Παπάγου
Από 11/09/2024 έως 11/09/2024
Η Ελεονώρα Ζουγανέλη στο Μικρό Θέατρο Επιδαύρου
Από 26/07/2024 έως 27/07/2024
Η Ιουλία Καραπατάκη στο Δημοτικό Θέατρο Λυκαβηττού
Από 09/09/2024 έως 09/09/2024
Η Μαρίνα Σπανού στην Τεχνόπολη
Από 12/09/2024 έως 12/09/2024
Η Τάνια Τσανακλίδου γιορτάζει 50 χρόνια μουσικής στο θέατρο Δάσους
Από 15/09/2024 έως 15/09/2024
Η Ταράτσα του Φοίβου επιστρέφει στο Άλσος
Από 29/05/2024 έως 30/10/2024
Κάτι Καίγεται: Η Νατάσσα Μποφίλιου στο Δημοτικό Θέατρο Λυκαβηττού
Από 17/09/2024 έως 17/09/2024
Μαρίνα Σάττι: Ζωντανά στο Δημοτικό Θέατρο Λυκαβηττού το φθινόπωρο
Από 08/09/2024 έως 08/09/2024
Ο Devendra Banhart στο Ξέφωτο του Πάρκου Σταύρος Νιάρχος, με ελεύθερη είσοδο
Από 25/07/2024 έως 25/07/2024
Ο Jack Savoretti επιστρέφει για δύο συναυλίες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Από 20/09/2024 έως 21/09/2024
Ο James Arthur για πρώτη φορά στην Ελλάδα για μία μαγική βραδιά στο Λυκαβηττό
Από 03/09/2024 έως 03/09/2024
Ο Jason Derulo έρχεται στην Ελλάδα για δύο συναυλίες
Από 15/11/2024 έως 16/11/2024
Ο Seba Campos ζωντανά με την μπάντα του στο Gazarte Ground Stage
Από 07/09/2024 έως 07/09/2024
Ο Γάλλος Slimane που συγκλόνισε την Eurovision έρχεται στην Αθήνα
Από 15/02/2025 έως 15/02/2025
Ο Γιάννης Χαρούλης στο Θέατρο Βράχων
Από 24/09/2024 έως 24/09/2024
Ο Μίνως Μάτσας στο Ηρώδειο
Από 02/09/2024 έως 02/09/2024
Ο Πάνος Βλάχος στην Τεχνόπολη - Sold Out και νέα ημερομηνία
Από 09/09/2024 έως 09/09/2024
Ο Πάνος Μουζουράκης στο θέατρο Άλσος
Από 22/07/2024 έως 22/07/2024
Ο Παύλος Παυλίδης στο Δημοτικό θέατρο Λυκαβηττού
Από 23/09/2024 έως 23/09/2024
Ο Σωκράτης Μάλαμας τον Σεπτέμβριο στο Θέατρο Βράχων
Από 02/09/2024 έως 02/09/2024
Ο Φοίβος Δεληβοριάς live στην Τεχνόπολη – Special Guest το Παιδί Τραύμα
Από 10/09/2024 έως 10/09/2024
Ο Χρήστος Νικολόπουλος γιορτάζει 60 χρόνια πορείας με μία μεγάλη περιοδεία
Από 13/09/2024 έως 13/09/2024
Ο Χρήστος Νικολόπουλος γιορτάζει τα 60 χρόνια της σπουδαίας πορείας του στο Ηρώδειο
Από 07/09/2024 έως 07/09/2024
Ο θρύλος της σύγχρονης τζαζ Kamasi Washington στο Ηρώδειο
Από 01/10/2024 έως 01/10/2024
Ο κορυφαίος Ιταλός συνθέτης Ludovico Einaudi στο Ηρώδειο
Από 14/09/2024 έως 14/09/2024
Οι Amenra επιστρέφουν στην Αθήνα για ένα live στο Floyd
Από 05/10/2024 έως 05/10/2024
Οι Amyl & The Sniffers έρχονται το φθινόπωρο στο Floyd
Από 29/11/2024 έως 29/11/2024
Οι Cigarettes After Sex στο ΟΑΚΑ
Από 25/10/2024 έως 25/10/2024
Οι Ghostly Kisses για πρώτη φορά στην Αθήνα
Από 04/10/2024 έως 04/10/2024
Οι Godspeed You! Black Emperor στο Floyd
Από 18/10/2024 έως 18/10/2024
Οι Heilung έρχονται στο Θέατρο Λυκαβηττού και θα δώσουν 1 ευρώ από κάθε εισιτήριο για δενδροφύτευση
Από 12/10/2024 έως 12/10/2024
Οι Korn είναι οι headliners του Ejekt Festival 2024
Από 22/07/2024 έως 22/07/2024
Οι Maneskin στο Ejekt Festival 2024
Από 23/07/2024 έως 23/07/2024
Οι Puressence στο Floyd Live Music Venue
Από 14/12/2024 έως 14/12/2024
Οι Telenova ξανά στην Αθήνα το φθινόπωρο
Από 04/10/2024 έως 04/10/2024
Οι The Mystery Lights στο Gagarin 205
Από 28/09/2024 έως 28/09/2024
Οι Tindersticks επιστρέφουν στην Αθήνα για μια φθινοπωρινή συναυλία στο City Theater
Από 02/11/2024 έως 02/11/2024
Οι Πυξ Λαξ σε καλοκαιρινή περιοδεία - Τέσσερις στάσεις στην Αθήνα
Από 25/05/2024 έως 24/07/2024
Οι Πυξ Λαξ, με τον Κώστα Τουρνά στο Δημοτικό Θέατρο Λυκαβηττού
Από 12/09/2024 έως 12/09/2024
Οι Χατζηφραγκέτα στο Θέατρο Βράχων
Από 14/09/2024 έως 14/09/2024
Της Αγάπης Παραμύθια: Μάριος Φραγκούλης και Γιώτα Νέγκα στο Θέατρο Βράχων
Από 11/09/2024 έως 11/09/2024
Το συμφωνικό metal των Septicflesh με την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών στο Ηρώδειο
Από 28/09/2024 έως 28/09/2024
Υπάρχω - Ο μύθος ζει: Αφιέρωμα στον Στέλιο Καζαντζίδη στο Θέατρο Άλσος
Από 23/07/2024 έως 23/07/2024
Κλασική

Πρωτοχρονιάτικη συναυλία με την Κρατική Ορχήστρα στο Μέγαρο Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών έρχεται για μια βραδιά γεμάτη επινόηση, δημιουργικότητα, ταλέντο, φαντασία, τόλμη, ρομάντζο, δράμα την Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

author-image Ζurab Sam

Λυρισμός σε μια «βεντάλια» με άριες κι ορχηστρικά αποσπάσματα από διάσημες όπερες των Ροσσίνι (Ο κουρέας της Σεβίλλης), Βέρντι Τραβιάτα), Πουτσίνι (Μαντάμ Μπαττερφλάι, Μποέμ, Έντγκαρ), Παϊζιέλλο (Ο κουρέας της Σεβίλλης), Ντελίμπ (Λακμέ), Μπιζέ (Η ωραία κόρη του Περθ), Ντονιτσέττι (Το ελιξίριο του έρωτα), Γκουνώ (Φάουστ), Μασνέ (Βέρθερος), Τζορντάνο (Αντρέα Σενιέ). Αυτά υπόσχεται το χαρούμενο εορταστικό γκαλά όπερας που, ως συμπαραγωγή της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών και του Οργανισμού Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, θα πραγματοποιηθεί λίγες ώρες προτού αλλάξει ο χρόνος, την Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου στις 20.30, στην Αίθουσα Χρήστος Λαμπράκης, εν είδει πρωτοχρονιάτικης ευχής.

Τέσσερεις εκλεκτοί έλληνες σολίστ, οι υψίφωνοι Ελένη Καλένος και Βασιλική Καραγιάννη, ο τενόρος Γιάννης Χριστόπουλος και ο βαθύφωνος Τάσος Αποστόλου συμπράττουν με την ΚΟΑ υπό τη μουσική διεύθυνση του Άλκη Μπαλτά για να παρουσιάσουν αυτό το εορταστικό οπερατικό απάνθισμα που περιλαμβάνει:

Τις άριες:
«La calunnia» από τον Κουρέα της Σεβίλλης (Il barbiere di Siviglia) του Τζοακκίνο Ροσσίνι (1792-1868). Γραμμένος στις αρχές του 1816, ο Κουρέας της Σεβίλλης του Ροσσίνι δεν ήταν ο πρώτος: είχαν προηγηθεί από το 1776 έως το 1782 έξι Κουρείς (τρεις γερμανικοί, δύο βρετανικοί κι ένας ιταλικός), βασισμένοι όλοι στην ομώνυμη θεατρική κωμωδία (1775) του Πιερ Μπωμαρσέ. Η όπερα του Ροσσίνι έμελλε να μείνει στην ιστορία της μουσικής ως η διασημότερη εκδοχή. Και μία από τις πιο αγαπημένες άριές της είναι η άρια του Ντον Μπαζίλιο «La calunnia è un venticello».
«Où va la jeune Indoue» από τη Β΄ Πράξη της όπερας Λακμέ (Lakmé) του Λεό Ντελίμπ (1836-1891). Το έργο γράφτηκε το 1881-2 και πρωτοπαρουσιάστηκε το 1883 στην περίφημη παρισινή Οπερά Κομίκ. Είναι ενδεικτική της διαχρονικής αγάπης των γάλλων συνθετών για τους ήχους και γενικά για τον κόσμο της Ανατολής. Η συγκεκριμένη άρια, γραμμένη για τη διάσημη αμερικανίδα σοπράνο της εποχής, Marie van Zandt, είναι μία από τις χαρακτηριστικότερες άριες όλων των εποχών για κολορατούρα σοπράνο.

«Quand la flamme de l’amour» από την όπερα Η ωραία κόρη του Περθ (La jolie fille de Perth) του Ζωρζ Μπιζέ (1838-1875). Η όπερα, η οποία βασίζεται στο μυθιστόρημα The Fair Maid of Perth του σερ Ουόλτερ Σκοτ, ανέβηκε στο Παρίσι το 1867. Η συγκεκριμένη άρια, που αποτελεί ουσιαστικά ένα διάσημο θρήνο στο όνομα του χαμένου έρωτα, είναι γνωστή και ως «Άρια του Ραλφ» (για βαρύτονο).

«È strano… sempre libera» από την όπερα Τραβιάτα (La Traviata) του Τζουζέππε Βέρντι (1813-1901). Γραμμένη το 1852, η Τραβιάτα, σε λιμπρέτο του Φραντσέσκο Μαρία Πιάβε που είχε βασιστεί στο περίφημο μυθιστόρημα του Αλεξάνδρου Δουμά υιού Η κυρία με τις καμέλιες, θεωρείται δικαίως μία από τις εκλεκτότερες αλλά και τις πιο «προσωπικές» στην εργογραφία του Βέρντι. Από τις διασημότερες άριες της Τραβιάτα είναι αυτή που ερμηνεύει η Βιολέττα, η κεντρική ηρωίδα, στο τέλος της Α΄ Πράξης.

«Quanto amore! Ed io spietata» (ντουέτο Αντίνα – Ντουλκαμάρα) από Το ελιξίριο του έρωτα (L’elisir d’amore) του Γκαετάνο Ντονιτσέττι (1797-1848). Όπερα μπούφα (παραδοσιακή ιταλική κωμική όπερα) γραμμένη μέσα σε 14 ημέρες, Το ελιξίριο του έρωτα αποδείχτηκε εξαρχής το δημοφιλέστερο έργο του Ντονιτσέττι. Το λιμπρέτο είναι του ποιητή Φελίτσε Ρομάνι που, παρότι συνεργάστηκε μέχρις ενός σημείου αρμονικότατα με τον συνθέτη, δεν πήγε στην πρεμιέρα της όπερας στο Μιλάνο, τον Μάιο του 1832, εξοργισμένος με την αμετάκλητη απόφαση του συνθέτη να συμπεριλάβει στη Β΄ Πράξη τη συγκεκριμένη άρια (για τενόρο).

«Pourquoi me réveiller» από την Γ΄ Πράξη της όπερας Βέρθερος (Werther) του Ζυλ Μασνέ (1842-1912). Στη, βασισμένη βέβαια στον Γκαίτε, εκδοχή του Βέρθερου του Μασνέ, ο τενόρος καταλήγει με μία σφαίρα και όχι με το κορίτσι που αγαπάει (ως ρόλος φυσικά!). Πριν αυτοκτονήσει όμως, κερδίζει τουλάχιστον μία από τις εκλεκτότερες άριες γραμμένες για τενόρο στην ιστορία της γαλλικής όπερας.

«La mamma morta» από την όπερα Aντρέα Σενιέ (Andrea Chénier) του Ουμπέρτο Τζορντάνο (1867-1948). Το πρωτότυπο και πολύ προσωπικό – μουσικό αλλά και αφηγηματικό– ιδίωμα του Τζορντάνο λατρεύτηκε από το κοινό της εποχής του. Καθώς μάλιστα οι όπερές του ήταν έτσι γραμμένες ώστε να υπαινίσσονται τον τρόπο της σκηνικής τους παρουσίασης, ο ίδιος θεωρήθηκε πρόδρομος της κινηματογραφικής τέχνης. Εξαιρετικά δημοφιλής, ο Αντρέα Σενιέ θεωρείται από τους σύγχρονους μελετητές η πιο «κινηματογραφική» του όπερα από όλες. Από το διάσημο λυρικό του έργο προέρχεται και η άρια της Μανταλένα «La mamma morta» (από τη Γ΄ Πράξη), γραμμένη για σοπράνο, με τη δραματική της κορύφωση, η οποία θεωρείται σήμερα η αντιπροσωπευτικότερη μιας καθόλα «κινηματογραφικής όπερας»! Άλλωστε την αξιοποίησε και ο κινηματογράφος: σε μία από τις διασημότερες σκηνές της περίφημης ταινίας Φιλαδέλφεια του Τζόναθαν Ντέμι, μαζί με τους Τομ Χανκς και Ντένζελ Ουάσινγκτον, «συμπρωταγωνιστεί» η άρια αυτή, ερμηνευμένη από τη Μαρία Κάλλας.

«Che gelida manina» από την όπερα Μποέμ (La Bohème) του Τζάκομο Πουτσίνι (1858-1924). Κατεξοχήν εκπρόσωπος του ιταλικού βερισμού, ο Πουτσίνι έγραψε την Μποέμ το 1896 βασισμένος σε ένα ρομαντικό μυθιστόρημα του 1848 (Σκηνές μποέμικης ζωής του Ερρίκου Μυρζέ). Ο νεαρός ποιητής Ροντόλφο κι η Μιμή, ζευγάρι μελλοντικών εραστών, συναντιούνται για πρώτη φορά (στην Α΄ Πράξη) ένα κρύο χριστουγεννιάτικο απόγευμα. Μετά εκείνος τη συνοδεύει στο σπίτι της, εκείνη χάνει από απροσεξία το κλειδί της και, καθώς οι δυο τους ψάχνουν να το βρουν, εκείνος αγγίζει φευγαλέα το χέρι της αναφωνώντας με τρυφερότητα «Τι παγωμένο χεράκι»! Η ομώνυμη άρια στην οποία ο νεαρός ποιητής εξομολογείται στη Μιμή τα όνειρά και τις ελπίδες του, εκπροσωπεί μία από τις μελωδικότερες και συναισθηματικότερες μουσικές «εξάρσεις» στην ιστορία της ιταλικής όπερας.

• Την άρια «Un bel dì vedremo» και το ντουέτο «Vogliatemi bene» (Πίνκερτον – Μπαττερφλάι) από την όπερα Μαντάμ Μπαττερφλάι (Madama Butterfly) του Πουτσίνι. Η πρεμιέρα της όπερας –που περιγράφει τον τραγικό έρωτα μίας 15χρονης γιαπωνέζας γκέισας για έναν αξιωματικό του αμερικανικού ναυτικού, ο οποίος την εξαπατά και την προδίδει– έγινε το Φεβρουάριο του 1904 στη Σκάλα του Μιλάνου και έχει καταχωριστεί ως ένα από τα μεγαλύτερα σκάνδαλα στην ιστορία της όπερας. Το κοινό εκείνης της βραδιάς φώναζε, ειρωνευόταν, γιουχάιζε και γελούσε εξαρχής, και οι κριτικές που ακολούθησαν ήταν καταπέλτης. Ο Πουτσίνι αναθεώρησε την όπερα σχεδόν πλήρως. Η δεύτερη πρεμιέρα της, τον Μάιο της ίδιας χρονιάς, ήταν ένας θρίαμβος. Οι άριες της Μπαττερφλάι θεωρούνται απόδειξη του αριστοτεχνικού τρόπου με τον οποίο ο συνθέτης συγκέρασε μουσικά στοιχεία της Δύσης, της Άπω Ανατολής (γιαπωνέζικες παραδοσιακές μελωδίες καθώς και τον ιαπωνικό εθνικό ύμνο) και της Ανατολής γενικότερα (με τη χρήση παραδοσιακών ασιατικών ξύλινων πνευστών και κρουστών).

Και τα ορχηστρικά:
• Την Εισαγωγή από τον Κουρέα της Σεβίλλης (Il barbiere di Siviglia) του Τζοβάννι Παϊζιέλλο (1740-1816). H όπερα παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1782 στο Θέατρο της Αυλής της Αγίας Πετρούπολης, όπου ο ιταλός συνθέτης έζησε 8 χρόνια κατόπιν πρόσκλησης της Μεγάλης Αικατερίνης. Ο κουρέας της Σεβίλλης, που θεωρείται το αριστούργημά του, παιζόταν επί 21 συναπτά έτη στη Βιέννη (περίπου 100 παραστάσεις). Η σύντομη, χαριτωμένη εισαγωγή είναι γραμμένη σε φόρμα σονάτας.
• Το Βαλς από την όπερα Φάουστ (Faust) του Σαρλ Γκουνώ (1818-1893). Ένα από τα πιο απολαυστικά και πληθωρικά, από μουσικής άποψης, σημεία της όπερας που συνέθεσε ο Γκουνώ το 1858 –την εμπνεύστηκε από το ομώνυμο αριστούργημα του Γκαίτε–, ήταν ένα χορωδιακό μέρος το οποίο περιέγραφε, στο τέλος της Β΄ Πράξης, ένα βαλς σαν ένα «ελαφρύ αεράκι που σηκώνει τη σκόνη από τα χωράφια». Μέχρι τα μέσα του 19ου αιώνα, η μελωδία αυτή, ως αυτόνομο βαλς, είχε κατακτήσει την Ευρώπη…

• Το Πρελούδιο της Γ΄ Πράξης της όπερας Έντγκαρ (Edgar) του Πουτσίνι. Παραδόξως, αυτή η εισαγωγή αποδείχτηκε πολύ δημοφιλέστερη από το πρελούδιο της Α΄ Πράξης. Είναι πάντως απολύτως χαρακτηριστική της πληθωρικής ενορχήστρωσης, της υψηλής δραματικότητας και της εκφραστικότητας του Πουτσίνι.

Δημοφιλείς άριες κι ορχηστρικά αποσπάσματα από διάσημες όπερες των Τζοακκίνο Ροσσίνι (Κουρέας της Σεβίλλης), Τζουζέππε Βέρντι (Τραβιάτα), Τζάκομο Πουτσίνι (Μαντάμ Μπαττερφλάι, Μποέμ, Έντγκαρ), Τζοβάννι Παϊζιέλλο (Ο κουρέας της Σεβίλλης), Λεό Ντελίμπ (Λακμέ), Ζωρζ Μπιζέ (Η ωραία κόρη του Περθ), Γκαετάνο Ντονιτσέττι (Το ελιξίριο του έρωτα), Σαρλ Γκουνώ (Φάουστ), Ζυλ Μασνέ (Βέρθερος), Ουμπέρτο Τζορντάνο (Αντρέα Σενιέ).

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Ημερομηνία: Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου
Ώρα έναρξης: 20.30
Χώρος: Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, Λεωφ. Βασ. Σοφίας και Κόκκαλη 1, Τηλ.: 2107282333
Συμμετέχουν: Σολίστ: Eλένη Καλένος, υψίφωνος Βασιλική Καραγιάννη, υψίφωνος Γιάννης Χριστόπουλος, τενόρος Τάσος Αποστόλου, βαθύφωνος
Τιμή εισιτηρίου: 12 € (Ζώνη Γ), 22 € (Ζώνη Β), 32 € (Ζώνη Α), 45 € (Διακεκριμένη Ζώνη) Ειδικές τιμές 7 € (Φοιτητές, νέοι, άνεργοι, ΑΜΕΑ), 9 € (65+, πολύτεκνοι)
Extra Tips: Αίθουσα Χρήστος Λαμπράκης
Περισσότερα από ΜΟΥΣΙΚΗ