Μία σέξι καμπάνια τροφίμων για 18+ (gallery)
Ο γνωστός οδηγός εστιατορίων Le Guide Restos Voir γιόρτασε την 18η έκδοση του με μια πολύ τολμηρή καμπάνια, με σαφή σεξουαλικά υπονοούμενα και έκλεψε πραγματικά τις εντυπώσεις.
Η καμπάνια παρουσιάζει φωτογραφίες τροφίμων που μιμούνται -αν μη τι άλλο επιτυχημένα- τα αναπαραγωγικά όργανα του ανθρώπου, και έχει τίτλο το “18+” κάνοντας λογοπαίγνιο σχετικά με την ηλικία που μπορεί κάποιος να τις δει. Δεν είναι η πρώτη φορά που εταιρείες τροφίμων χρησιμοποιούν σεξουαλικά υπονοούμενα για να διαφημίσουν τα προϊόντα τους, απλώς η Le Guide Restos Voir το παράκανε!
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Επιστήμονες ανακάλυψαν σπάνιο απολίθωμα του προγόνου των λευκών καρχαριών
Εμμηνόπαυση: Τι να κάνεις εάν αντιμετωπίζεις εξάψεις
Billie Eilish: «Οι άνθρωποι παραξενεύονται όταν οι γυναίκες είναι άνετες με τη σεξουαλικότητά τους»
Φιλοποίμην Φίνος: Αποκαλύφθηκε η προτομή του στο πάρκο του σταθμού Λαρίσης
Οι top 10 προορισμοί στην Ευρώπη για φοιτητές
Η κατάρα της Τζέλας Δελαφράγκα: Η cult ταινία γίνεται σειρά
15α Βραβεία Ίρις: Ανακοινώθηκαν οι υποψηφιότητες
Balloon trend: Πώς να φορέσεις τη νέα μεγάλη τάση της σεζόν
Shades from the deep: Έκθεση της Άννας Μαρίας Παπαδημητρίου στην Αίθουσα Τέχνης «Αστρολάβος – δεξαμενή»
Enigma S/S 2024: Η νέα συλλογή Liana Camba μάς ταξιδεύει στο μαγικό κόσμο των ονείρων