MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΔΕΥΤΕΡΑ
14
ΙΟΥΛΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

Τα Public μπαίνουν στην πλατφόρμα της Amazon

Μια νέα στρατηγική συνεργασία με την κορυφαία πολυεθνική πλατφόρμα on line αγορών Amazon, ανακοίνωσαν σήμερα 22 Μαϊου τα Public. Η συνεργασία αφορά στη διάθεση της πλήρους γκάμας των ελληνικών βιβλίων, cd και dvd που διαθέτουν τα Public μέσω της Amazon.

author-image Μάρη Τιγκαράκη

Ειδικότερα όπως ανακοίνωσε ο CEO των καταστημάτων Public Ρόμπυ Μπουρλάς στόχος της εταιρίας είναι μέσω της Amazon να προωθηθούν και να γίνουν προσβάσιμα στα 6 εκατ. Ελλήνων που ζουν στο εξωτερικό, 50.000 Ελληνικά βιβλία, cd και dvd. Παράλληλα τόνισε ότι μέσα από αυτή τη συνεργασία προάγεται τόσο η ελληνική γλώσσα όσο και ο πολιτισμός μας γενικότερα.

Αναφερόμενος στο επιχειρηματικό κομμάτι της νέας συνεργασίας ο κ. Μπουρλάς δήλωσε ότι προκειμένου να επιτύχουν τις καλύτερες δυνατές τιμές για τους καταναλωτές του εξωτερικού, τα Public μείωσαν τα περιθώρια κέρδους τους από τις πωλήσεις. Ωστόσο τόνισε ότι «Η συνεργασία των Public με την Amazon αποτελεί μία “out-of-the-box” επιχειρηματική πρακτική, όπου δύο εταιρείες που κατά τα φαινόμενα είναι ανταγωνιστικές ξεκινούν μία εμπορική συνεργασία. Την ώρα που η ελληνική αγορά προϊόντων πολιτισμού παρουσιάζει σημαντικές δυσκολίες, αυτή η συνεργασία δίνει τη δυνατότητα να απευθυνθούμε σε 6 εκατ. και πλέον Έλληνες, δίνοντας μια θετική πνοή σε όλη την αλυσίδα της αγοράς όπως εκδότες, δισκογραφικές, δημιουργούς κλπ. Πιστεύω ότι οι ελληνικές επιχειρήσεις μέσα από τέτοιες καινοτόμες κινήσεις μπορούν να κάνουν τη διαφορά».

Στην πρώτη φάση διατίθενται 39.000 τίτλοι ελληνικών βιβλίων, cd και dvd που είναι ήδη διαθέσιμα στην ιστοσελίδα της Amazon, ενώ ο αριθμός αυτός σταδιακά θα φτάσει τις 50.000.

Η συνεργασία αφορά στη διάθεση προϊόντων σε 37 χώρες. Ήδη τα ελληνικά προϊόντα πολιτισμού είναι διαθέσιμα σε όλο τον ελληνόφωνο κόσμο της Ευρώπης σε χώρες όπως η Αγγλία, η Γερμανία, η Δανία, η Γαλλία, η Ιρλανδία, η Πορτογαλία, η Ιταλία, το Λουξεμβούργο, η Ισπανία, η Ολλανδία, το Βέλγιο και άλλες χώρες ενώ από 1η Ιουνίου σε Αμερική, Καναδά, Αυστραλία κ.α.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας, η Amazon, μετά από πρωτοβουλία και παρότρυνση των Public (www.public.gr), εγκαινιάζει για πρώτη φορά τη δυνατότητα αναζήτησης με τη χρήση ελληνικής γραμματοσειράς στο site της Amazon. Η διαδικασία αυτή γίνεται για πρώτη φορά και είναι σε συνεχής βελτιστοποίηση.

Yπενθυμίζουμε ότι η Amazon είναι η μεγαλύτερη εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου παγκοσμίως με πωλήσεις άνω των 60$ δις ετησίως, έχει βραβευτεί για πολλά συνεχόμενα χρόνια ως η πιο πελατοκεντρική εταιρεία στον κόσμο, διαθέτει το μεγαλύτερο διεθνές πελατολόγιο και την ευρύτερη γκάμα προϊόντων ενώ διαρκώς εργάζεται για να προσφέρει τις χαμηλότερες δυνατές τιμές στους πελάτες της.

*Η ενεργοποίηση θα γίνεται ανά χώρα ξεκινώντας από το amazon.co.uk και το amazon.de

Λεζάντα φωτογραφίας: Στο πάνελ της συνέντευξης τύπου, (από αριστερά) η συγγραφέας Αμάντα Μιχαλοπούλου, ο CEO των καταστημάτων Public Ρόμπυ Μπουρλάς και η στιχουργός Λίνα Νικολακοπούλου.

Περισσότερα από Εταιρικές Δράσεις
Σχετικά Θέματα
Αγορές
Live the LAMDA MALLS Summer Experience – Με μοναδικές εκπτώσεις και ξεχωριστές εμπειρίες για όλους
The Art of Life
Η νέα συλλογή της therinós resort wear είναι μια ωδή στην άνεση και την υψηλή αισθητική
Αγορές
SEVEN7EEN: Η νέα αρωματική σειρά Fizzy Lily αναδεικνύει την πιο μαγευτική πλευρά της θηλυκότητας
Εταιρικές Δράσεις
F1 – Η ταινία: Τα εντυπωσιακά ρολόγια της IWC Schaffhausen σε μια ειδική προβολή στα Village Cinemas
Δράσεις
Το Κύπελλο Μπρεάλ του Σπύρου Λούη ξανασυστήνεται στο κοινό
Εταιρικές Δράσεις
Από το σινεμά στην Αρχιτεκτονική: Ένα αρχιτεκτονικό γραφείο της Κυψέλης γιορτάζει τη δύναμη των ιδεών μέσω ενός δημιουργικού διαλόγου
Αγορές
Η εμβληματική σειρά Sun Beauty της Lancaster επανασυστήνεται
Εταιρικές Δράσεις
Έρευνα φοιτητών του Harvard για τους διανομείς του efood: Ικανοποιητικές αμοιβές, ευελιξία και ανεξαρτησία
Αγορές
Η Άβαξ εγκαινίασε το νέο showroom της MillerKnoll στον Άλιμο
Έξοδος
PATRÓN EL ALTO: Glam λανσάρισμα για την ultra premium τεκίλα
Αγορές
Η attrattivo τιμά τη Γιορτή του Πατέρα μ’ ένα τρυφερό video
Αγορές
«Enter the Intense»: Μαλλιά που μαγνητίζουν από τη SYOSS