Με την ευκαιρία της συμπλήρωσης 18 χρόνων από την 1η διοργάνωση του Βραβείου ΔΕΣΤΕ, πραγματοποιείται, από την Τετάρτη 5 Απριλίου, στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης η έκθεση "Βραβείο ΔΕΣΤΕ: Μια Επετειακή Έκθεση, 1999-2015" με έργα των 9 βραβευθέντων καλλιτεχνών από το 1999 έως και το 2015.
14.03.2017