Η νέα ταινία του Φιλίπ Λε Γκε («Βόλτα με τον Μολιέρο») είναι ένα επίκαιρο κοινωνικοπολιτικό θρίλερ.
Η νέα ταινία του Φιλίπ Λε Γκε («Βόλτα με τον Μολιέρο») είναι ένα επίκαιρο κοινωνικοπολιτικό θρίλερ.
Ο Γουίλι Λόμαν πάλευε το μεγαλύτερο μέρος της ενήλικης ζωής του να συντηρήσει την οικογένειά του ως πλανόδιος πωλητής, ζώντας, ταυτόχρονα, με την ψευδαίσθηση της επικείμενης επιτυχίας. Καθώς τα χρόνια περνούν, χάνει την επαφή του με την πραγματικότητα, αφού, μετά από κάθε αποτυχία, βρίσκει καταφύγιο στο παρελθόν.
Ένας πρώην ναρκομανής αποφυλακίζεται και θέλοντας να κόψει κάθε δεσμό με το παρελθόν εγκαθίσταται στο σπίτι του παππού του, σε κάποιο ερημωμένο χωριό.
Η Άμπι δεν πίνει, δεν βρίζει και ντύνεται πολύ συντηρητικά. Προσπαθεί να ξεχάσει το σκοτεινό παρελθόν της αλλά όταν πάει στο κολέγιο τα πράγματα ανατρέπονται όταν γνωρίσει τον Τράβις ένα γοητευτικό αλλά επικίνδυνο αγόρι. O Τράβις την παγιδεύει μ’ ένα στοίχημα: αν χάσει τότε ο ίδιος θα απέχει από το σεξ για έναν μήνα, ενώ […]
Η δεύτερη ταινία της Νέλι Ρεγκουέρα («Η Μαρία και οι άλλοι») που έκανε την ελληνική της πρεμιέρα στο φεστιβάλ κινηματογράφου Θεσσαλονίκης έχει ως βασικό θέμα της το προσφυγικό.
Το «Flux gourmet» του Πίτερ Στρίκλαντ με τους Μάκη Παπαδημητρίου και Αριάν Λαμπέντ μεταξύ των πρωταγωνιστών του διεθνούς καστ είναι μια πειραγμένη ματιά πάνω στα όρια και τα χαρακτηριστικά της μοντέρνας τέχνης.
Το βιογραφικό αυτό δράμα, με θέμα την πολυτάραχη σχέση του Πιοτρ Τσαϊκόφσκι με την Αντονίνα Μιλιούκοβα που φωτίζει τη σκοτεινή ερωτική ζωή του μεγάλου συνθέτη, προβλήθηκε στο τελευταίο Φεστιβάλ των Καννών.
Το Θέατρο Τέχνης παρουσιάζει στο Υπόγειο τη νέα παράσταση του Θοδωρή Αμπαζή και της Ομάδας ΟΠΕRΑ, «154 Bertha».
Το εμβληματικό έργο του Τσέχου συγγραφέα Κάρελ Τσάπεκ, «Υπόθεση Μακρόπουλος», παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην ελληνική σκηνή στο Θέατρο Ελέρ, σε σκηνοθεσία Κερασίας Σαμαρά.
Παρίσι, χειμώνας του 1885. Στο νοσοκομείο Pitié Salpêtrière, ο καθηγητής Charcot μελετά την μυστηριώδη ασθένεια της υστερίας. Η δεκαεννιάχρονη Augustine γίνεται το αγαπημένο του πειραματόζωο και παίρνει την πρώτη θέση στις επιδείξεις ύπνωσης. Από αντικείμενο μελέτης, θα γίνει σταδιακά αντικείμενο πόθου.
Η ταινία που γύρισε ο βέλγος Φελίξ Βαν Γκρόνινγκεν μαζί με τη σύντροφό του ηθοποιό, σεναριογράφο και μουσικό Σάρλοτ Βαντερμίς κέρδισε το βραβείο Κριτικής Επιτροπής στο Φεστιβάλ Καννών.
Η πραγματική ιστορία του Αλντο Μπραϊμπάντι, που καταδικάστηκε στην Ιταλία του 60 για την σχέση του με έναν 23χρονο άντρα.
Πολυβραβευμένο μαροκινό δράμα που ήταν η πρόταση της βορειοαφρικανικής χώρας για το φετινό διεθνές Όσκαρ.
Η πέμπτη κατά σειρά μεγάλου μήκους ταινία του Θόδωρου Αγγελόπουλου σε επανέκδοση
Ο Αχιλλέας μεγαλώνει σ’ ένα ορεινό χωριό με τα παραμύθια της μάνας του αλλά και με τις καθυστερημένες αντιλήψεις του περιβάλλοντος του.Το παρελθόν των γονιών του τον καθορίζει και δεν το ξέρει. Ο πατέρας του κρύβεται γιατί τον κυνηγάει η αστυνομία και αυτός το αγνοεί. Αργότερα, βρίσκουμε τον Αχιλλέα που έχει μεγαλώσει, να είναι ανώριμος, […]
Η επανέκδοση του «Σαλό, 120 μέρες στα Σόδομα», τελευταία ταινία που γύρισε ο Παζολίνι μεταφέρει το πνεύμα του Μαρκήσιου ντε Σαντ στη φασιστική Ιταλία του 1940.
Ο Ζιλ Λελούς πρωταγωνιστεί στο θρίλερ κατασκοπείας του Ζερόμ Σαλ που βασίζεται σε αυθεντικό περιστατικό.
Η ταινία «Utama, το σπίτι μας», σε σενάριο και σκηνοθεσία Αλεχάντρο Λοάιζα Γκρίσι, έρχεται στους κινηματογράφους στις 23 Μαρτίου από τη Neo Films.
Μια νεαρή γυναίκα με ένα σακίδιο παραλλαγής ταξιδεύει σε μια έρημη επαρχιακή πόλη και τα περίχωρά της. Όταν φτάνει στον προορισμό της, την περιμένει ένα παράξενο τελετουργικό πένθους.
Μια κατάδυση στον πυρήνα της γαλλικής αντιτρομοκρατικής ομάδας κατά τη διάρκεια των πέντε ημερών έρευνας που ακολούθησαν τις επιθέσεις της 13ης Νοεμβρίου 2015 στο Παρίσι.
Όταν ο Radu μαθαίνει ότι του απομένουν μόνο λίγοι μήνες ζωής, βρίσκει καταφύγιο στο μικρό σπιτάκι ενός ηλικιωμένου, του Nea Pavel. Ο χρόνος περνάει και ο Radu προσαρμόζεται στη νέα του ζωή, ξεχνώντας τον θάνατο και απολαμβάνοντας την απλότητα της στιγμής “όπου φυσάει ο άνεμος”.
Η Rachel είναι 40 ετών και δεν έχει παιδιά. Αγαπάει τη ζωή της: τους μαθητές της στο λύκειο, τους φίλους της, τους πρώην της, τα μαθήματα κιθάρας. Όταν ερωτεύεται τoν Ali, δένεται με τη Leila, την τετράχρονη κόρη του.
Ο Labidi είναι ένας νέος άνθρωπος του σήμερα: εναλλάσσει μικροαπάτες με περιστασιακές δουλειές, ζει με συγκάτοικο σε μικροσκοπική γκαρσονιέρα και ονειρεύεται να γίνει συγγραφέας.
Στην Ακτή Ελεφαντοστού, οι δρόμοι τριών γυναικών είναι αλληλένδετοι. Μια γυναίκα του χωριού γοητεύεται από τον μικρότερο αδελφό του συζύγου της. Η Fanta μαθαίνει καράτε για να αντιμετωπίσει τη ζήλια του συζύγου της.
Όταν ο πατέρας του πεθαίνει, ο Guillaume, αστυνομικός διοικητής, κληρονομεί την οικογενειακή επιχείρηση μπόουλινγκ. Αποφασίζει να την αναθέσει στον αποκληρωμένο ετεροθαλή αδελφό του, τον Quentin.
Όλοι αγαπούσαν πάντα τη Jeanne. Τώρα η ίδια μισεί τον εαυτό της. Υπερχρεωμένη, αναγκάζεται να πάει στη Λισαβόνα και να πουλήσει το διαμέρισμα της μητέρας της, που έφυγε πριν ένα χρόνο
Ο Luc είναι ένας διάσημος τραγουδιστής όπερας. Εν μέσω μιας προσωπικής κρίσης, δέχεται να διευθύνει ένα εργαστήρι τραγουδιού σε ένα κέντρο κράτησης γυναικών. Σύντομα έρχεται αντιμέτωπος με τις δύσκολες ιδιοσυγκρασίες των κρατουμένων.
Ο Jean, ένας τριαντάρης εικονολήπτης, αμφιφυλόφιλος και οροθετικός, ερωτεύεται τη 17χρονη Laura κατά τη διάρκεια ενός casting. Αλλά ο Jean αγαπάει και τον Samy, τον όμορφο παίκτη ράγκμπι από την Ισπανία.
ανουάριος 1974. Επειδή μένει κατά λάθος έγκυος, η Annie, εργάτρια και μητέρα δύο παιδιών, έρχεται σε επαφή με το Κίνημα για την Απελευθέρωση των Αμβλώσεων και της Αντισύλληψης (MLAC), το οποίο προσφέρει παράνομες αμβλώσεις εις γνώσην όλων.
Καλοκαίρι του 1982. Η Garance είναι έντεκα ετών και ζει σ’ ένα απομακρυσμένο χωριουδάκι στις Cévennes, όπου οι γονείς της προσπαθούν να ζήσουν μια εναλλακτική ζωή. Όταν δύο Ιταλοί ακτιβιστές ληστεύουν μια τράπεζα στην περιοχή, τα πράγματα πάνε στραβά.
Γαλλία, δεκαετία του 1920. Σ’ένα ξενοδοχείο δίπλα στη θάλασσα, ένα θέαμα με μάγους διασκεδάζει τους πελάτες. Η Marta, μια δυστυχισμένη κοπέλα, εκμεταλλεύεται την ευκαιρία για να εξαφανιστεί οριστικά.
Η Nathalie εργάζεται για την Ευρωπαϊκή Ένωση στη Σικελία, όπου πρέπει να οργανώσει την επόμενη επίσκεψη του Macron και της Merkel σ’έναν καταυλισμό μεταναστών. Μια παρουσία με υψηλή συμβολική αξία, για να καταδείξει ότι όλα είναι υπό έλεγχο.