Πρώτη μεγάλου μήκους ταινία για τον πρώην μικρομηκά Γαβριήλ Τζάφκα, με θέμα της μια αλλιώτικη ερωτική ιστορία.
Πρώτη μεγάλου μήκους ταινία για τον πρώην μικρομηκά Γαβριήλ Τζάφκα, με θέμα της μια αλλιώτικη ερωτική ιστορία.
Βασισμένο στο βραβευμένο από τους New York Times μπεστ-σέλερ μυθιστόρημα του Ντέιβιντ Λέβιθαν, το «Κάθε Μέρα Μία Άλλη Μέρα» αφηγείται μια παράξενη ερωτική ιστορία.
Η ταινία του Λούκα Γκουαντανίνο που προτάθηκε για τέσσερα Οσκαρ (Ταινίας, Διασκευασμένου Σεναρίου για τον Τζέιμς Αϊβορι, Α' Ανδρικού Ρόλου για τον Τίμοθι Σαλαμέ και Τραγουδιού για το «Mystery of Love» του Σουφγιάν Στίβενς) είναι μια ωδή στον πρώτο έρωτα.
Τρίτο και τελευταίο (;) μέρος της διάσημης ερωτικής σειράς που επέστρεψε το ξεχασμένο χαμόγελο σε κάποιες μελαγχολικές γυναίκες.
Η πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του Γουίλιαμ Ολντρόιντ είναι βασισμένη στη νουβέλα του δεκάτου ενάτου αιώνα ‘Lady Macbeth of Mtsensk’, του Nikolai Leskov.
Μια αισθηματική ταινία που χωρίς την παρουσία του αδικοχαμένου Άντον Γιέλτσιν που έφυγε πέρυσι στα 27 του χρόνια θα πέρναγε σίγουρα απαρατήρητη.
Πολυβραβευμένο ντεμπούτο ενός νέου σπανού σκηνοθέτη που πραγματοποίησε θαυμάσια φεστιβαλική καριέρα σε παραπάνω από είκοσι διεθνή φεστιβάλ ανάμεσα στα οποία εκείνο του Εδιμβούργου όπου κέρδισε το Βραβείο Καλύτερης Ταινίας.
Μια ιστορία παράφορου έρωτα στην Ολλανδία του 17ου αιώνα με πρωταγωνίστρια την συνεχώς ανερχόμενη Αλίσια Βικάντερ που θα απολαύσουμε (;) το χειμώνα στο ρόλο της Λάρα Κροφτ.
Μια ιστορία παράφορου έρωτα στην Ολλανδία του 17ου αιώνα με πρωταγωνίστρια την συνεχώς ανερχόμενη Αλίσια Βικάντερ που θα απολαύσουμε (;) το χειμώνα στο ρόλο της Λάρα Κροφτ.
Επιστροφή στα παλιά και καλά φιλμ από τον Σλέντορφ με μια δυνατή ερωτική ιστορία που μοιάζει με μελαγχολικό απόσταγμα εμπειρίας ζωής.
Επιστροφή στα παλιά και καλά φιλμ από τον Σλέντορφ με μια δυνατή ερωτική ιστορία που μοιάζει με μελαγχολικό απόσταγμα εμπειρίας ζωής.
Επιστροφή στα παλιά και καλά φιλμ από τον Σλέντορφ με μια δυνατή ερωτική ιστορία που μοιάζει με μελαγχολικό απόσταγμα εμπειρίας ζωής.
Η Eleanor Coppola (σύζυγος του σκηνοθέτη του «Νονού») κάνει το σκηνοθετικό της ντεμπούτο με μια χλιαρή – και απολύτως αχρείαστη- ρομαντική κομεντί.
Η Eleanor Coppola (σύζυγος του σκηνοθέτη του «Νονού») κάνει το σκηνοθετικό της ντεμπούτο με μια χλιαρή – και απολύτως αχρείαστη- ρομαντική κομεντί.
Ο Γκαέλ Γκαρσία Μπερνάλ αποδεικνύει για άλλη μια φορά πόσο καλός και αποτελεσματικός ηθοποιός είναι, δοκιμάζοντας τις δυνάμεις του σε ένα άγνωστο τερέν, αυτό της ρομαντικής κομεντί.
Ο Γκαέλ Γκαρσία Μπερνάλ αποδεικνύει για άλλη μια φορά πόσο καλός και αποτελεσματικός ηθοποιός είναι, δοκιμάζοντας τις δυνάμεις του σε ένα άγνωστο τερέν, αυτό της ρομαντικής κομεντί.
Το κορυφαίο φιλμ στη φιλμογραφία του Αντρέι Ζουλάφσκι αφορά στην σπαραχτική και καταδικασμένη ερωτική ιστορία μεταξύ Ρόμι Σνάιντερ και Φάμπιο Τέστι.
Λιτό, χαμηλότονο και συγκινητικό πορτρέτο μιας «αόρατης» γυναίκας με σκοτεινό – και ...ένδοξο όπως αποδεικνύεται- παρελθόν, την οποία υποδύεται η εξαίσια Ιζαμπέλ Ιπέρ.
Εμπρός στο δρόμο που χάραξε το «Twilight». Ή αλλιώς «μια γυναίκα, δύο άντρες, κομπολόι δίχως χάντρες» που λέει και το λαϊκό άσμα...
Ακτιβισμός και ρομάντζο πάνε χέρι- χέρι σε αυτή την αποτυχημένη από κάθε άποψη σκηνοθετική δουλειά του Σον Πεν που ήταν υποψήφια για Χρυσό Φοίνικα!
Δεύτερο μέρος της δημοφιλούς ερωτικής ταινίας που φιλοδοξεί να γίνει για τη νέα γενιά ότι ήταν οι «91/2 βδομάδες» για τα 80ς.
Ζευγάρι εντός και εκτός οθόνης, οι Michael Fassbender και Alicia Vikander γνωρίζουν τον τρόπο για να δώσουν στους χαρακτήρες τους το κάτι παραπάνω και να προκαλέσουν ρίγη συγκίνησης στους θεατές.
Η Adèle Exarchopoulos υποδύεται ξανά την ωραία και σέξι -ως φυλακισμένη αυτή τη φορά που «τρελαίνει» το διευθυντή των φυλακών- με το πνεύμα της «Αντέλ» να εξακολουθεί να την... κυριεύει!
Γαλλική κομεντί που έχει για πρωταγωνιστή έναν άντρα που πάσχει από αυτισμό και καταφέρνει με την ειλικρίνεια του να αλλάξει τη ζωή μιας γυναίκας.
Η αντοχή και η δύναμη μιας ερωτικής ιστορίας κόντρα σε όλες τις αντιξοότητες και τους νόμους της λογικής αλλά με ικανοποιητική ενορχήστρωση όλων των κλισέ του είδους.
Υπερφιλόδοξο πρότζεκτ από τον Giuseppe Tornatore που επιχειρεί να κάνει ένα μεγαλύτερο κι από τη ζωή ή το θάνατο, love story αλλά αποτυγχάνει πλήρως και παταγωδώς!
Ο έρωτας μεταξύ δύο γυναικών στη Γαλλία του 1971 μπορεί να θυμίζει κάτι από τη «Ζωή με την Αντέλ» αλλά ευτυχώς έχει πολλά ακόμα να μας πει...
Οικογενειακά μυστικά και ψέμματα σε μια ταινία που επινοεί τη φόρμουλα του «θρίλερ» για να πετύχει τον πραγματικό της στόχος που δεν είναι άλλος από τη συμφιλίωση με τον εαυτό μας...
Ένας ύμνος στον έρωτα από τον Wim Wenders που αξιοποιεί ιδανικά την απόκοσμη, ασπρόμαυρη εικόνα του διχοτομημένου Βερολίνου, από τον εξπέρ της φωτογραφίας Henri Alekan.
Ο έρωτας όπως θα έπρεπε να είναι (παιχνιδιάρικος, απρόβλεπτος και γεμάτος συγκινήσεις) σε μια ταινία-ταχυδακτυλουργικό τρικ που καταργεί κάθε σεναριακή ορθότητα, η οποία μας σύστησε πριν από 13 χρόνια τη Marion Cottilard.
Μια αποτυχημένη απόπειρα του Gus Van Sant να αφηγηθεί μια πειστική ιστορία αγάπης με άσχημο τέλος. Η ταινία έφαγε άγριο κράξιμο στο φεστιβάλ των Κανών.
Η ανασκόπηση μιας μοιραίας –σχεδόν καταστροφικής- σχέσης, διάρκειας 10 περίπου ετών, είναι το θέμα της ταινίας που υπογράφει η Maïwenn και ήταν υποψήφια για το Χρυσό Φοίνικα.
Love story, road movie, μουσική βιογραφία, χίπικη νοσταλγία, ακτιβισμός και ποίηση. Μια ταινία που διασπάται σε χίλια γοητευτικά κομμάτια από το δανό Ole Christian Madsen του «Μέρες Θυμού».
Στην τρίτη μεγάλου μήκους ταινία της, η Ελισάβετ Χρονοπούλου («Ένα Τραγούδι δεν Φτάνει», «Ο Αννίβας Προ των Πυλών») αφηγείται μια σκληρή ερωτική ιστορία με υψηλό δείκτη τεχνικής δυσκολίας.
H επίσημη πρόταση του Καναδά για το όσκαρ Ξενόγλωσσης Ταινίας 2015 είναι μια ιδιαίτερη ταινία αγάπης που μιλάει γίντις (η γερμανοεβραϊκή διάλεκτος) και έχει γυριστεί στο πανέμορφο Κεμπέκ.
Ένα αλησμόνητο γυναικείο πορτρέτο, που υποστηρίζεται ιδανικά από την Saoirse (προφέρεται Σέρσε) Ronan («Hanna», «Εξιλέωση») σε μια «ήρεμη» αλλά και γεμάτη από συναίσθημα, ιδέες και υπόγεια δύναμη, ταινία.