Διπλασιάστηκαν οι «χαμένες ώρες» στον Κηφισό μέσα σε έξι χρόνια
Ο Πρόεδρος του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων Αθανάσιος Τσιάνος, παρουσίασε στοιχεία σύμφωνα με τα οποία οι χαμένες ώρες των οδηγών σχεδόν διπλασιάστηκαν στον Κηφισό μέσα σε έξι χρόνια. Από 3,5 εκατομμύρια το 2018 έφτασαν τα 6,5 εκατομμύρια το 2024.

Ο κ. Τσιάνος παραχώρησε μία ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο ΑΜΠΕ, υπογραμμίζοντας ότι ο Σύλλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων έχει τονίσει την ανάγκη δημιουργίας ενός ενιαίου φορέα που θα έχει την πλήρη ευθύνη για τις μετακινήσεις στην Αττική. Έως ότου ιδρυθεί αυτός ο φορέας είναι σκόπιμο να συσταθεί ένα συντονιστικό όργανο, να βρεθούν οικονομικοί και ανθρώπινοι πόροι, να δρομολογηθούν ενέργειες και ο κάθε φορέας να πάρει την ευθύνη υλοποίησης του, σημειώνει.
Τονίζει ότι τα κυκλοφοριακά προβλήματα στην περιοχή του Σκαραμαγκά λύνονται πιο εύκολα σε σχέση με τα προβλήματα της Λεωφ. Κηφισού όπου τα πράγματα είναι πιο σύνθετα. «Οι καθυστερήσεις που παρατηρούνται στον Κηφισό δεν μπορούν να επιλυθούν με παρεμβάσεις μόνο στον συγκεκριμένο άξονα. Απαιτείται ένα ευρύτερο πλέγμα παρεμβάσεων, τόσο στο οδικό δίκτυο όσο και στα μέσα μαζικής μεταφοράς».
Ο πρόεδρος των Συγκοινωνιολόγων μιλά και για το πρόβλημα στους υπόλοιπους άξονες. Τον δακτύλιο. Την καθιέρωση ζωνών κυκλοφορίας στο κέντρο αλλά και για τη ραγδαία αύξηση των αυτοκινήτων.
Για την παραλιακή είπε:
«Έχουμε επισημάνει την ανάγκη αναβάθμισης της Λεωφ. Βουλιαγμένης, όπως προβλέπεται και στο ρυθμιστικό σχέδιο της Αθήνας, με τη δημιουργία ανισόπεδων κόμβων (καθώς και τη σύνδεσή της με την Αττική Οδό). Το έργο αυτό θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί πριν την λειτουργία του νέου μητροπολιτικού πόλου του Ελληνικού. Φαντάζεστε να λειτουργεί το Ελληνικό και παράλληλα να γίνονται έργα στην Λεωφ. Βουλιαγμένης; Η Πολιτεία θα πρέπει να τρέξει».
Για τον Πειραιά:
«Ο Πειραιάς, ως πυκνοκατοικημένος και ιδιαίτερα δραστήριος αστικός πυρήνας, παρουσιάζει ένα σύνθετο προφίλ μετακινήσεων που χαρακτηρίζεται από πολυλειτουργικότητα (κατοικία, εμπόριο, λιμάνι, τουρισμός κ.ά.) και υψηλή εξάρτηση από το οδικό δίκτυο για την καθημερινή μετακίνηση ανθρώπων και εμπορευμάτων. Στο πλαίσιο αυτό, το υφιστάμενο σύστημα κυκλοφοριακής λειτουργίας δεν κρίνεται επαρκές για να ανταποκριθεί στις σημερινές και μελλοντικές απαιτήσεις, παρά τις σημαντικές επενδύσεις που έχουν γίνει όπως η επέκταση του Μετρό και η λειτουργία του Τραμ».
Διαβάστε περισσότερα στο reporter.gr.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
- ζ – η – θ, ο Ξένος: Η παράσταση του ΚΘΒΕ σε σκηνοθεσία Μιχαήλ Μαρμαρινού σε καλοκαιρινή περιοδεία
- Ολοκληρώθηκε το 2ο Women in Politics & Communication: Μια βραδιά για τις γυναίκες στην πολιτική και την επικοινωνία
- Full Moon Sleepover: Το Πάρκο Σταύρος Νιάρχος “ξενυχτάει” με μαραθώνιο ταινιών, silent disco πάρτι, yoga και άλλες δράσεις