MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΕΜΠΤΗ
20
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΡΕΥΝΑ

Διπλασιάστηκαν οι «χαμένες ώρες» στον Κηφισό μέσα σε έξι χρόνια

Ο Πρόεδρος του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων Αθανάσιος Τσιάνος, παρουσίασε στοιχεία σύμφωνα με τα οποία οι χαμένες ώρες των οδηγών σχεδόν διπλασιάστηκαν στον Κηφισό μέσα σε έξι χρόνια. Από 3,5 εκατομμύρια το 2018 έφτασαν τα 6,5 εκατομμύρια το 2024.

Monopoli Team

Ο κ. Τσιάνος παραχώρησε μία ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο ΑΜΠΕ, υπογραμμίζοντας ότι ο Σύλλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων έχει τονίσει την ανάγκη δημιουργίας ενός ενιαίου φορέα που θα έχει την πλήρη ευθύνη για τις μετακινήσεις στην Αττική. Έως ότου ιδρυθεί αυτός ο φορέας είναι σκόπιμο να συσταθεί ένα συντονιστικό όργανο, να βρεθούν οικονομικοί και ανθρώπινοι πόροι, να δρομολογηθούν ενέργειες και ο κάθε φορέας να πάρει την ευθύνη υλοποίησης του, σημειώνει.

Τονίζει ότι τα κυκλοφοριακά προβλήματα στην περιοχή του Σκαραμαγκά λύνονται πιο εύκολα σε σχέση με τα προβλήματα της Λεωφ. Κηφισού όπου τα πράγματα είναι πιο σύνθετα. «Οι καθυστερήσεις που παρατηρούνται στον Κηφισό δεν μπορούν να επιλυθούν με παρεμβάσεις μόνο στον συγκεκριμένο άξονα. Απαιτείται ένα ευρύτερο πλέγμα παρεμβάσεων, τόσο στο οδικό δίκτυο όσο και στα μέσα μαζικής μεταφοράς».

Ο πρόεδρος των Συγκοινωνιολόγων μιλά και για το πρόβλημα στους υπόλοιπους άξονες. Τον δακτύλιο. Την καθιέρωση ζωνών κυκλοφορίας στο κέντρο αλλά και για τη ραγδαία αύξηση των αυτοκινήτων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΜωβ μέδουσες: Νέα έξαρση στις ελληνικές θάλασσες12.09.2018

Για την παραλιακή είπε:

«Έχουμε επισημάνει την ανάγκη αναβάθμισης της Λεωφ. Βουλιαγμένης, όπως προβλέπεται και στο ρυθμιστικό σχέδιο της Αθήνας, με τη δημιουργία ανισόπεδων κόμβων (καθώς και τη σύνδεσή της με την Αττική Οδό). Το έργο αυτό θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί πριν την λειτουργία του νέου μητροπολιτικού πόλου του Ελληνικού. Φαντάζεστε να λειτουργεί το Ελληνικό και παράλληλα να γίνονται έργα στην Λεωφ. Βουλιαγμένης; Η Πολιτεία θα πρέπει να τρέξει».

Για τον Πειραιά:

«Ο Πειραιάς, ως πυκνοκατοικημένος και ιδιαίτερα δραστήριος αστικός πυρήνας, παρουσιάζει ένα σύνθετο προφίλ μετακινήσεων που χαρακτηρίζεται από πολυλειτουργικότητα (κατοικία, εμπόριο, λιμάνι, τουρισμός κ.ά.) και υψηλή εξάρτηση από το οδικό δίκτυο για την καθημερινή μετακίνηση ανθρώπων και εμπορευμάτων. Στο πλαίσιο αυτό, το υφιστάμενο σύστημα κυκλοφοριακής λειτουργίας δεν κρίνεται επαρκές για να ανταποκριθεί στις σημερινές και μελλοντικές απαιτήσεις, παρά τις σημαντικές επενδύσεις που έχουν γίνει όπως η επέκταση του Μετρό και η λειτουργία του Τραμ».

Διαβάστε περισσότερα στο reporter.gr.

Περισσότερα από Επίκαιρα
Σχετικά Θέματα
Επίκαιρα
Ευρώπη: Οι γυναίκες δουλεύουν 45 ημέρες «τζάμπα»;
Αγορές
Το σουβλάκι σε… καθεστώς πολυτέλειας: Νέος κύκλος ανατιμήσεων προ των πυλών
Επίκαιρα
Αυτό είναι το πολιτιστικό masterplan του Υπουργείου Πολιτισμού για τη Θεσσαλονίκη
Επίκαιρα
ΟΦΥΠΕΚΑ – Καλλιστώ: Καταγγέλλουν την άγρια δολοφονία νεαρής αρκούδας στην ορεινή Δράμα
Επίκαιρα
«Προς τιμήν των πεσόντων»: Τι συμβολίζει το εμβληματικό γλυπτό του Μέμου Μακρή στο Πολυτεχνείο
Επίκαιρα
«Τουρισμός για όλους 2025»: Νέοι δικαιούχοι στο πρόγραμμα για τη χειμερινή περίοδο
Επίκαιρα
Πολυτεχνείο: Η πορεία για την 52η επέτειο – Ποιοι σταθμοί κλείνουν
Επίκαιρα
Ημερολόγιο μιας Εβδομάδας: Όταν ο Γιάννης Ρίτσος περιέγραφε τα γεγονότα του Πολυτεχνείου
Επίκαιρα
Eurostat: Η Ελλάδα μεταξύ των χωρών με τους χαμηλότερους μισθούς στην ΕΕ
Επίκαιρα
ΕΛΤΑ: Οι εργαζόμενοι σε στάση αναμονής – Ζητούν διασφάλιση θέσεων εργασίας
Επίκαιρα
Επίδομα Θέρμανσης: Ξεκινούν οι αιτήσεις – Όλα όσα πρέπει να ξέρετε
Επίκαιρα
Οι Δήμοι εκπέμπουν «SOS»: Οικονομική ασφυξία και θεσμική αβεβαιότητα