MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΚΥΡΙΑΚΗ
13
ΙΟΥΛΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
MARKET NEWS

Όταν η μόδα ενώνει ανθρώπους, μάρκες και στυλ – Η νέα καμπάνια της Answear

Στη νέα εκδοχή της καμπάνιας “Ντύσε Τη Ζωή Σου Με Πολύτιμες Στιγμές” για την Άνοιξη/ Καλοκαίρι 2025, η Answear τολμά να συνδυάσει premium brands με φαινομενικά αντιφατικά στυλ.

Monopoli Team

Η καμπάνια αναδεικνύει τη μαγεία που γεννιέται μέσα από τις αντιθέσεις, αποδεικνύοντας ότι οι πιο αναπάντεχοι συνδυασμοί είναι και οι πιο συναρπαστικοί.  Τo ίδιο συμβαίνει και με τις ανθρώπινες σχέσεις καθώς πολλές φορές οι αγαπημένοι μας μπορούν να επηρεάσουν τις στιλιστικές μας επιλογές και μας εμπνέουν να υιοθετήσουμε τολμηρούς συνδυασμούς πέρα από τα συνηθισμένα.

Premium Brands με τολμηρούς συνδυασμούς

Στην καρδιά της νέας καμπάνιας βρίσκονται επιλεγμένα premium brands, όπως adidas, AllSaints, Birkenstock, BOSS, Patrizia Pepe και Pinko. Η Answear αξιοποιεί αυτές τις δημοφιλείς μάρκες δημιουργώντας ανατρεπτικούς συνδυασμούς και αποδεικνύοντας ότι ακόμη και οι φαινομενικά αντιφατικοί συνδυασμοί μπορούν να δημιουργήσουν εντυπωσιακά αποτελέσματα. Οι εικόνες της καμπάνιας αναδεικνύουν αυτήν ακριβώς την ιδέα, παρουσιάζοντας, για παράδειγμα, το σπορ ύφος της adidas να συνδυάζεται με την κομψότητα της Patrizia Pepe ή το ροκ χαρακτήρα της AllSaints να συναντά τη φινέτσα της Pinko.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑGrey Goose Altius x Minas Watch: Αργύρης Πανταζάρας και Σίσσυ Τουμάση στην παρουσίαση των νέων συλλεκτικών ρολογιών12.09.2018

“Οι σχέσεις που χτίζουμε με τους συντρόφους, τους φίλους και τους συνεργάτες μας, μάς εμπνέουν να πειραματιζόμαστε με το στυλ μας. Στη νέα μας καμπάνια, θέλουμε να ενθαρρύνουμε το κοινό μας να τολμήσει στοιχεία διαφορετικής αισθητικής καθώς επίσης και μοναδικούς συνδυασμούς που αντανακλούν την προσωπικότητά τους”, δηλώνει η Marta Sawicka, Marketing Director της Answear. “Το portfolio των premium brands της Answear απεικονίζει τέλεια αυτήν τη διαφορετικότητα των στυλ αποδεικνύοντας ταυτόχρονα ότι μπορούν να συνυπάρξουν αρμονικά.”

Η δημιουργική ιδέα και η υλοποίηση

Τα γυρίσματα της καμπάνιας πραγματοποιήθηκαν στην πανέμορφη πόλη του Κέιπ Τάουν στη Νότια Αφρική που αποτέλεσε το ιδανικό σκηνικό για ιστορίες που περιστρέφονται γύρω από τις ανθρώπινες σχέσεις και την τόλμη στο στυλ.

Η νέα εκδοχή της καμπάνιας ” Ντύσε Τη Ζωή Σου Με Πολύτιμες Στιγμές ” μας καλεί να γιορτάσουμε τις μοναδικές στιγμές και τις σχέσεις μας μέσα από τη μόδα, θέτοντας ερωτήματα όπως: “Μπορούν adidas και Patrizia Pepe να ερωτευτούν;”, “Μπορούν Pinko και AllSaints να γίνουν φίλες;”, “Μπορούν BOSS και Birkenstock να συμφιλιωθούν;”. Η Answear αποδεικνύει για ακόμα μια φορά πως δεν αποτελεί μόνο μια πλατφόρμα online shopping αλλά και πηγή έμπνευσης.

Πίσω από τις κάμερες

Τα spots της καμπάνιας σκηνοθετήθηκαν από τον καταξιωμένο Βρετανό σκηνοθέτη Danny Sangra, γνωστό για τις συνεργασίες του με κορυφαία brands όπως Marc Jacobs, Diesel, Miu Miu, Balenciaga και Ermenegildo Zegna. Η φωτογράφιση πραγματοποιήθηκε από τον Αμερικανό Sean Conaty, ενώ η παραγωγή υλοποιήθηκε από την Warsaw Production.

Περισσότερα από Εταιρικές Δράσεις
Σχετικά Θέματα
The Art of Life
Η νέα συλλογή της therinós resort wear είναι μια ωδή στην άνεση και την υψηλή αισθητική
Αγορές
SEVEN7EEN: Η νέα αρωματική σειρά Fizzy Lily αναδεικνύει την πιο μαγευτική πλευρά της θηλυκότητας
Εταιρικές Δράσεις
F1 – Η ταινία: Τα εντυπωσιακά ρολόγια της IWC Schaffhausen σε μια ειδική προβολή στα Village Cinemas
Δράσεις
Το Κύπελλο Μπρεάλ του Σπύρου Λούη ξανασυστήνεται στο κοινό
Εταιρικές Δράσεις
Από το σινεμά στην Αρχιτεκτονική: Ένα αρχιτεκτονικό γραφείο της Κυψέλης γιορτάζει τη δύναμη των ιδεών μέσω ενός δημιουργικού διαλόγου
Αγορές
Η εμβληματική σειρά Sun Beauty της Lancaster επανασυστήνεται
Εταιρικές Δράσεις
Έρευνα φοιτητών του Harvard για τους διανομείς του efood: Ικανοποιητικές αμοιβές, ευελιξία και ανεξαρτησία
Αγορές
Η Άβαξ εγκαινίασε το νέο showroom της MillerKnoll στον Άλιμο
Έξοδος
PATRÓN EL ALTO: Glam λανσάρισμα για την ultra premium τεκίλα
Αγορές
Η attrattivo τιμά τη Γιορτή του Πατέρα μ’ ένα τρυφερό video
Αγορές
«Enter the Intense»: Μαλλιά που μαγνητίζουν από τη SYOSS
Δράσεις
«Οι σπόροι του αύριο»: Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Dixan συνεχίζει να «εκπαιδεύει για ένα πιο καθαρό μέλλον»