MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΔΕΥΤΕΡΑ
13
ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
2000 μέτρα μέχρι την Αντρίιβκα
Blue Film
Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Το κάστρο του απείρου (με υπότιτλους)
Dracula
F1: Η ταινία
Good Boy
Harvest
Ne Zha 2 (μεταγλωττισμένη)
Ne Zha 2 (με υπότιτλους)
Noi
O Κομφορμίστας του Μπερνάρντο Μπερτολούτσι
Reedland
Roofman
Sorry, Baby
Super Story Market
Take a Trip
The Smashing Machine: Η καρδιά ενός μαχητή
Tron: Ares
Vampyr
Yunan
Έρωτας στη Βαρκελώνη
Όλα για τη μητέρα μου
Όταν έρθει το φθινόπωρο
Αγάπη μόνο
Ανάμνηση
Ανοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνας… και Ανοιξη
Από τι είμαστε φτιαγμένοι
Αργός θάνατος
Αυτά που σκοτώνεις
Βραβευμένες Ελληνικές ταινίες μικρού μήκους
Δίχως στέγη, δίχως νόμο
Δεσμώτες
Διαβάζοντας τη Λολίτα στην Τεχεράνη
Ελληνικές Μικρές Ιστορίες – Διαγωνιστικό Η’
Ελληνικές Μικρές Ιστορίες – Διαγωνιστικό Θ’
Ενα απλό ατύχημα
Ενα μεγάλο όμορφο τολμηρό ταξίδι
Ευδοκία
Ζιλ και Τζιμ
Η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων
Η Γη της Επαγγελίας
Η Λαίδη και ο Αλήτης (μεταγλωττισμένη)
Η Πέπη, η Λούσι, η Μπομ και τ’αλλα κορίτσια…
Η Πέππα γνωρίζει το νέο μωρό (μεταγλωττισμένη)
Η γεύση του κερασιού
Η ζωή του Τσακ
Η ιστορία του ήχου
Η λευκή κορδέλα
Ημέρα εκπαίδευσης
Η πόλη ποτέ δεν κοιμάται
Η σκιά του πατέρα μου
Η τέχνη της μνήμης
Θολός βυθός
Θρυματίζοντας τα τείχη
Ιστορίες του Σηκουάνα
Καλές γιορτές
Κατοικίδια στο express (μεταγλωττισμένη)
Κλέφτης από σπόντα
Κλείδωσες; Οι άγνωστοι 2
Λίλο & Στιτς (μεταγλωττισμένη)
Μάρκο: Μια επινοημένη αλήθεια
Μέρες οργής
Μαγγελάνος
Μαύρη φάλαινα
Μητρικό ένστικτο
Μια μάχη μετά την άλλη
Μπερλινγκουέρ: Η μεγάλη ελπίδα
Μπλέηντ Ράνερς: Ομάδες Εξόντωσης
Νύχτα Αγωνίας
Ξενώνας Αμερική
Ο Νάτζι Αλ-Αλί στην αγκαλιά του Χαντάλα
Ο Ρατατούης (μεταγλωττισμένο)
Ο Σιμών της ερήμου
Οδός Μάλαγα
Οδός Μαλχόλαντ
Ο εξολοθρευτής άγγελος
Ο θάνατος ενός διεφθαρμένου
Οι αριστογάτες
Ο κανόνας του παιχνιδιού
Ο κύκλος των χαμένων ποιητών
Ο μύθος του Σιλιάν
Πειθαρχική μεραρχία “999”
Πόσο σκοτάδι αντέχεις, αγάπη μου?
Πώς να κλέψετε ενα εκατομμύριο δολάρια
Ρισελιέ
Στα βάθη του χειμώνα
Στρουμφάκια: Η ταινία (μεταγλωττισμένη)
Συγκάλυψη
Συναισθηματική αξία
Τα κακά παιδιά 2 (μεταγλωττισμένη)
Τα τέρματα του Αυγούστου
Τζεφ Μπάκλεϊ : Τίποτα δεν τελειώνει
Τζον και Γιόκο: Πρόσωπο με πρόσωπο
Το 47
Το Χαμίνι
Το αγόρι
Το κάλεσμα 4: Τελευταία τελετουργία
Το κουκλόσπιτο της Γκάμπι: Η ταινία (μεταγλωττισμένη)
Το μήνυμα
Το μυστηριώδες βλέμμα του ροζ φλαμίνκο
Το πάθος της Ζαν ντ’Αρκ
Το παιδί και το δελφίνι
Το σύνδρομο του Ελσίνκι
Το φαινόμενο του λευκού οίκου
Το χρώμα του ροδιού
Υστερία
Χειμωνιάτικο φως
ΔΡΑΜΑ

Η περιπέτεια

Η κλασική «Περιπέτεια» του Μικελάντζελο Αντονιόνι με την Μόνικα Βίτι είχε αποσπάσει το Μέγα Βραβείο της επιτροπής στο φεστιβάλ Καννών του 1960 και επανακυκλοφορεί σε λίγες επιλεγμένες αίθουσες.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ 143'
Monopoli Team

Υπόθεση

Η Άννα εξαφανίζεται ενώ έχει επισκεφθεί ένα ερημονήσι με την καλύτερή της φίλη και τον εραστή της. Κατά την διάρκεια των ερευνών, ο εραστής της και η καλύτερή της φίλη θα έρθουν πολύ κοντά.

Σχετικά με την ταινία

Με την Περιπέτεια, αντιστροφή μιας αστυνομικής ταινίας, ο κινηματογραφιστής διερευνά τις αλλαγές στις σχέσεις και στις συμπεριφορές, μαζί με την «αρρώστια των αισθημάτων», την αλλοτρίωση και την αποξένωση, που εκφράζονται πιο ειλικρινά, αυθόρμητα και άμεσα σ’ ένα χώρο και χρόνο διακοπών και εξοχής και που σχετίζονται, στο βάθος, έμμεσα, τουλάχιστον, με την εξέλιξη του φαινόμενου: «οικονομικό θαύμα».

Η «Περιπέτεια» στάθηκε σταθμός στην ιστορία του κινηματογράφου. Έδειξε έναν νέο τρόπο ελλειπτικής κινηματογραφικής γραφής. Οι κριτικοί το αναγνώρισαν αμέσως και της απένειμαν το βραβείο τους στο φεστιβάλ των Καννών. Τον επόμενο χρόνο την κατέταξαν τρίτη στην καλύτερη δεκάδα ταινιών, ίσως με την ίδια υπερβολή που κατέταξαν πρώτο το «Πολίτης Cane» και δεύτερο το «Θωρηκτό Ποτέμκιν».

Το κοινό όμως τη γιουχάϊσε. Κατά την πρώτη μάλιστα προβολή της στο Φεστιβάλ των Καννών οι θεατές γελούσαν και κορόιδευαν σε όλη τη διάρκεια της ταινίας. Την άλλη μέρα όμως το πρωί είχε αναστηθεί στην είσοδο της αίθουσας προβολών μια επιστολή υπογεγραμμένη από πολλά και διάσημα ονόματα του κινηματογράφου και των τεχνών που χαιρέτιζαν το έργο αυτό σαν το καλύτερο που είχε παιχθεί ποτέ στις Κάννες. Το κοινό όμως δεν μπορούσε να παρακολουθήσει τον Antonioni. Ο νέος τρόπος γραφής τους ξένισε. Δεν μπορούσαν να καταλάβουν γιατί τόσες πολλές σκηνές δεν έμοιαζαν να εντάσσονται σε μιαν αφήγηση. Είναι λογικό σήμερα η «Περιπέτεια» και όλη η «Τριλογία» του Antonioni να μη δημιουργεί την ίδια έκπληξη. Τότε και η φόρμα και το περιεχόμενο ήταν άκρως καινοφανή. Εντουτοις πρόκειται πάντα για δείγματα εξαιρετικού κινηματογράφου.

Αν κανείς «διαβάσει» προσεκτικά την ταινία, όπως και κάθε καλή ταινία, θα διαπιστώσει ότι τίποτα δεν είναι άσκοπο. Συνήθως στον Antonioni το μοντάζ και η φωτογραφία λένε πολύ περισσότερα για την υπόθεση από τα λόγια. Αυτό άλλωστε που τρόμαξε το κοινό του 1960 ήταν ότι για πρώτη σχεδόν φορά έβλεπαν σκηνές, και μάλιστα σκηνές με αρκετή κινηματογραφική διάρκεια, να μην καταλήγουν σε δικαίωση μέσα από την πλοκή. Ακριβώς όμως αυτές οι σκηνές, οι εικόνες και το μοντάζ είτε δημιουργούν αυτό που μάθαμε να αποκαλούμε «ατμόσφαιρα», είτε προσδιορίζουν τους χαρακτήρες και τη συναισθηματική στάση τους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΗ ρίζα του κακού12.09.2018

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: L' Avventura
Σκηνοθεσία: Μικελάντζελο Αντονιόνι
Σενάριο: Μικελάντζελο Αντονιόνι

Παίζουν: Ντόροθι Ντε Πολιόλο, Εσμεράλντα Ρασπόλι, Τζιοβάνι Πετρούτσι, Μόνικα Βίττι, Λέα Μασάρι, Ντόμινικ Μπλάντσαρ, Γκαμπριέλ Φερζέτι, Ρένζο Ρίτσι, Λέλιο Λουτάτσι

Διάρκεια: 143'
Χώρα: Ιταλία
Έτος: 1960

Διανομή: New Star
Περισσότερα από CINEMA