MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΕΤΑΡΤΗ
17
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
Αθήνα ODEON ESCAPE ODEON ESCAPE - 8 ODEON ΟΠΕΡΑ STUDIO NEW STAR ART CINEMA TOWN CINEMAS VILLAGE 5 CINEMAS PAGRATI VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL VILLAGE CINEMAS ATHENS METRO MALL ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ VILLAGE SHOPPING AND MORE ΑΒΑΝΑ ΑΘΗΝΑ ΑΘΗΝΑΙΑ ΑΙΓΛΗ ΑΙΓΛΗ 3 ΑΙΓΛΗ CINEMA ΑΚΤΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΑΛΙΚΗ DIGITAL ΑΛΟΜΑ ΑΛΣΟΣ ΑΜΑΡΥΛΛΙΣ-Garden Cinema Digital ΑΜΙΚΟ ΑΜΥΝΤΑΣ ΑΝΕΣΙΣ ΑΝΟΙΞΙΣ ΑΡΙΑΝ ΑΡΚΑΔΙΑ ΑΡΤΕΜΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ 3D digital Αττικόν Άλσος ΒΑΡΚΙΖΑ ΒΑΡΚΙΖΑ - 3 ΒΟΞ ΔΑΝΑΟΣ ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΣΙΝΕ ΔΑΦΝΗ ΔΙΑΝΑ ΔΙΟΝΥΣΙΑ ΕΚΡΑΝ ΖΕΦΥΡΟΣ ΗΛΕΚΤΡΑ ΘΗΣΕΙΟΝ ΚΑΡΜΕΝ ΚΗΠΟΣ ΛΑΟΥΡΑ EUROPA CINEMAS DIGITAL ΛΑΪΣ ΛΙΛΑ DIGITAL CINEMA ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ Cinema ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΣ Filmcenter ΜΠΟΜΠΟΝΙΕΡΑ DIGITAL ΝΕΑ ΜΑΣΚΩΤ ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΑ ΡΙΑ ΡΙΒΙΕΡΑ ΣΙΝΕ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΙΣ ΣΙΝΕ ΓΑΛΑΤΣΙ ΣΙΝΕ ΠΑΡΙ ΣΙΝΕ ΦΛΟΙΣΒΟΣ PEUGEOT ΣΙΝΕ ΨΥΧΙΚΟ ΣΤΕΛΛΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΑΘΗΝΩΝ ΤΡΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ 3D Digital ΤΡΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ 3D Digital ΤΡΙΑΝΟΝ Filmcenter ΦΙΛΟΘΕΗ ΦΛΕΡΥ ΧΛΟΗ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
8 ½
500 μέρες με τη Σάμερ
Café 404
David Gilmour Live at the Circus Maximus, Rome
Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Το κάστρο του απείρου (με υπότιτλους)
Demon Slayer – Η Ταινία: Το Κάστρο του Απείρου (μεταγλωττισμένη)
F1: Η ταινία
Flow
Funny Games
La dolce vita
Love Streams
Minnie and Moskowitz
Riviera
Seven
Sorcerer
Superman
Take a Trip
To Kill a War Machine
Weapons
Άλογα
Όταν έρθει το φθινόπωρο
Αγάπη = Τρέλα
Ανοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνας… και Ανοιξη
Αποστροφή
Αργός θάνατος
Βερμίλιο: Η Νύφη του Βουνού
Βιριδιάνα
Γυναίκες στα πρόθυρα νευρικής κρίσης
Δίχως στέγη, δίχως νόμο
Δεσμώτες
Είμαι ακόμη εδώ
Εδώ μιλάνε για λατρεία
Ερωτική επιθυμία
Ευδοκία
Ευχαριστούμε για τη συναλλαγή σας
Ζούσε τη ζωή της
Η Πέπη, η Λούσι, η Μπομ και τ’αλλα κορίτσια…
Η Πεντάμορφη και το Τέρας (μεταγλωττισμένο)
Η Τζέιν Όστεν με κατέστρεψε
Η γεύση του κερασιού
Η ετυμηγορία
Η ζωή του Τσακ
Η θυσία
Η ιστορία των παιχνιδιών (μεταγλωττισμένο)
Η μακριά πορεία
Κίκι: Η μικρή μαγισσούλα
Καραγκιόζης: The movie
Καυτό γάλα
Κιούκα πριν το τέλος του καλοκαιριού
Κλέφτης από σπόντα
Κοντινό πλάνο
Λίλο & Στιτς (μεταγλωττισμένη)
Λώρα
Μάρκο: Μια επινοημένη αλήθεια
Μικρά πράγματα σαν κι αυτά
Νυχτερινός εκφωνητής
Νύχτα Αγωνίας
Νύχτα δολοφόνων
Ο Σιμών της ερήμου
Ο άνθρωπος που γνώριζε πολλά
Ο ένοικος
Οδός Μαλχόλαντ
Ο εξολοθρευτής άγγελος
Οι άγριες μέρες μας
Οικουμενική γλώσσα
Ο κύριος Αζναβούρ
Ο πύργος του Downton: Το μεγάλο φινάλε
Ο ψυχίατρος μου τρελάθηκε
Πώς να εκπαιδεύσετε τον δράκο σας (μεταγλωττισμένη)
Πώς να κλέψετε ενα εκατομμύριο δολάρια
Ραν
Ρόουζ εναντίον Ρόουζ
Ρώμη, ανοχύρωτη πόλη
Σκιές στο σκοτάδι
Σκυλίσια μέρα
Στρουμφάκια: Η ταινία (μεταγλωττισμένη)
Συναισθηματική αξία
Ταιριάζουμε;
Τα κακά παιδιά 2 (μεταγλωττισμένη)
Τα χρώματα του χρόνου
Τερατομουντζούρες (μεταγλωττισμένη)
Το 47
Το Φοινικικό σχέδιο
Το Χαμίνι
Το αγαπημένο μου γλυκό
Το κάλεσμα 4: Τελευταία τελετουργία
Το κορίτσι με τη βελόνα
Το κουρδιστό πορτοκάλι
Το μίσος
Το νησί
Το νησί των καταραμένων
Το πάθος της Ζαν ντ’Αρκ
Το πέρασμα του Μίλερ
Το παγώνι
Τρελές σφαίρες
Υπάρχω
Φτηνά τσιγάρα
Αισθηματική

Bad guy

Η ταινία που έφερε τον Κιμ Κι Ντουκ στην κορυφή του Κορεατικού blockbuster.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ 100'
Monopoli Team

Υπόθεση

O Han-Gi (Jae Hyun Cho), αρχηγός μιας συμμορίας γκάνγκστερ στην περιοχή με τα κόκκινα φώτα συναντά τυχαία στο δρόμο την Sun-Hwa (Won Seo). Με την πρώτη ακόμα ματιά νιώθει μια παθιασμένη έλξη για τη νεαρή φοιτήτρια, εκείνη όμως τον αντιμετωπίζει αδιάφορα και υποτιμητικά.

Ο Han-Gi της επιτίθεται και την αναγκάζει να τον φιλήσει ενώ εκείνη προσπαθεί να τον απωθήσει. Θυμωμένος από τη στάση της σχεδιάζει την εκπόρνευσή της Sun- Hwa και την πετυχαίνει. Τη φυλακίζει σε ένα δωμάτιο και την παρακολουθεί κάθε βράδυ από ένα καθρέφτη διπλής όψεως να μετατρέπεται σ’ ένα ψυχολογικό ράκος.

Σχετικά με την ταινία

Το Bad Guy με την συμμετοχή της στο φεστιβάλ του Βερολίνου και το εξαιρετικό της box office καταξίωσε τον Κιμ Κι Ντουκ ως τον πιο ριζοσπαστικό Ασιάτη δημιουργό.

Η ταινία συνοψίζει την θεώρηση και σταθερή ενασχόληση του Κι Ντουκ με το περιθώριο του Ασιατικού θαύματος. Οι ήρωες του Κι Ντουκ όπως πάντα “χαμένα κορμιά” των δρόμων της νύχτας, με τους δικούς τους κώδικες ηθικής, που αναζητούν μια καλύτερη ζωή, πάντα στα πλαίσια που οριοθετεί η κοινωνία. Στο τέλος παραδίνονται αμαχητί στα πάθη και τις εμμονές τους. Η βία κορυφώνεται όσο το πάθος γίνεται μια καταστροφική πράξη σε μια ταινία που βρίσκεται στα όρια του αποτρόπαιου και του ονειρικού. Ο ίδιος ο Κι Ντουκ άλλωστε θεωρεί το σινεμά του «κατά το ήμισυ αφηρημένο»: «Το σκεπτικό μου είναι πως μια «κατά το ήμισυ αφηρημένη» ταινία κάνει κάτι παραπάνω από το να καταγράφει απλά την πραγματικότητα. Στον κόσμο όπως τον βλέπουμε προσπαθώ να προσθέσω τις σκέψεις και τα συναισθήματά μας».

Η εικονοποιία του Κι Ντουκ, με σαφείς αναφορές στους πίνακες του Έγκον Σίλε, η κυνική, σχεδόν ψυχρή αντιμετώπιση των παθών των ηρώων του, προσδίδουν στο φιλμ μια αλλόκοτη σιωπηλή αγριάδα, και μας εισάγουν στην κατά Κι Ντουκ θεώρηση της αγάπης και του έρωτα και της αδυναμίας των ανθρώπων να αλλάξουν το πεπρωμένο τους, όπως αυτό καθορίζεται από το δεδομένο τους ρόλο στην χοάνη της καπιταλιστικής μεγαλούπολης.

Το Bad Guy αποτελεί ένα ταξίδι στα σκοτάδια της ανθρώπινης ψυχής με μια ιστορία σκληρή και ηδονικά βίαιη. Πρόσωπα ανέκφραστα, λυπημένα, καθρέφτης ενός κόσμου απώλειας και μοναξιάς. Δεν υπάρχει οίκτος μόνον πόνος και συντριβή σε μια ταινία που προσπαθεί να κοιτάξει πίσω από τις συμβάσεις, που τολμά να ξύσει πληγές, να συγκρουστεί με την πολιτική ορθότητα και την ηθικολογία.

Ο Κιμ Κι Ντουκ δε λυπάται κανέναν, δεν υποχωρεί και πετάει κατάμουτρα αλήθειες που ενοχλούν. Το φινάλε εντελώς ανατρεπτικό, όχι μόνο δε βάζει τα πράγματα στη θέση τους, αλλά αφήνει αναπάντητα ερωτηματικά για την ίδια την ανθρώπινη φύση.

Ο σκηνοθέτης επίσης ανέφερε για την ταινία: «Το ερώτημα που προσπαθώ να θέσω (με το Bad Guy) είναι γιατί παρόλο που γεννιόμαστε με τον ίδιο τρόπο, με τα ίδια δικαιώματα και προσόντα, διαχωριζόμαστε και κατηγοριοποιούμαστε καθώς μεγαλώνουμε. Γιατί κρινόμαστε σύμφωνα με την εξωτερική μας εμφάνιση; Γιατί είναι τόσο σημαντικό αν είμαστε όμορφοι ή άσχημοι, αν έχουμε λεφτά ή όχι; Σύμφωνα με αυτά τα κριτήρια, τα οποία μας επιβάλλουν ως ενήλικες, χωριζόμαστε σε κατηγορίες και κοινωνικές τάξεις που δεν συμβαδίζουν η μια με την άλλη. Αναρωτήθηκα εάν είναι πραγματικά δυνατό γι’ αυτές τις τάξεις να συμβαδίσουν και να συγχωνευτούν οι κόσμοι τους».

Και συνεχίζει: «Η απάντησή μου είναι πως οι άνθρωποι πρέπει να σέβονται ο ένας τον άλλο, ανεξάρτητα από κοινωνικές τάξεις, εμφάνιση ή οικονομική κατάσταση. Αυτή είναι η απάντησή μου, αλλά η πρόθεση μου κάνοντας την ταινία ήταν να αντιμετωπίσω το κοινό με αυτό το ερώτημα. Είμαι βέβαιος πως ο καθένας θα βρει τη δική του απάντηση».

Βέβαια, ακόμα και με τα δεδομένα των προηγούμενων ταινιών του Κιμ Κι Ντουκ, το Bad Guy αντιμετώπισε αντιφατικές αντιδράσεις. Η υποδοχή της ταινίας στο Διεθνές Φεστιβάλ του Πουσάν κυμάνθηκε από τον άκρατο ενθουσιασμό έως τις απόλυτα εχθρικές ανακοινώσεις από τα κινηματογραφικά περιοδικά. Κάποιες γυναίκες μάλιστα από το κοινό, έσκισαν την αφίσα σε ένδειξη αγανάκτησης. Ο Κιμ Κι Ντουκ είχε δηλώσει: «Θεωρώ ότι οι γυναίκες βρίσκονται σε ένα ανώτερο επίπεδο από τους πάντες. Διαθέτουν κάτι που οι άντρες έχουν πάντα ανάγκη και θα πλήρωναν για να το αποκτήσουν. Πιθανότατα θα διαφωνήσετε μαζί μου, αλλά κατά τη γνώμη μου η σχέση μεταξύ γυναικών και ανδρών είναι έτσι κι αλλιώς ένα είδος πορνείας, παρόλο που δεν υφίσταται ανταλλαγή χρημάτων… Εάν σκεφτείς τις ταινίες μου σαν έναν Κιμ Κι Ντουκ που απεικονίζει την ατυχία των γυναικών, τότε αυτό είναι πολύ επικίνδυνο. Εάν όμως το σκεφτείς σαν την απεικόνιση ενός προβλήματος που προυπήρχε στην κοινωνία, τοτε δεν μπορείς να μισήσεις πραγματικά το Bad Guy».

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Σκηνοθεσία: Κιμ Κι-Ντουκ
Σενάριο: Κιμ Κι-Ντουκ

Παίζουν: Γιου-τζίν Σιν, Γιουν-γιάνγκ Τσόι, Κιμ Τζανγκ-γιάνγκ, Τζάε-χιεόν Τζο, Γουόν Σέο, Γιαν-τάε Κιμ, Γκαν-μίν Ναμ, Ντουέκ-μαν Τσόι

Διάρκεια: 100'

Διανομή: New Star
Περισσότερα από CINEMA