Monopoli Team
24.02.2022
Η λαμπερή ηθοποιός μπήκε στη βιομηχανία της ομορφιάς. Η 37χρονη σταρ ανακοίνωσε για πρώτη φορά ότι θα λανσάρει τη δική της σειρά περιποίησης της επιδερμίδας. Το όνομα του brand θα είναι «The Outset» και έχει πλέον δικό του site αλλά και Instagram. Η επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας των προϊόντων είναι 1 Μαρτίου 2022.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΗ Σκάρλετ Γιόχανσον μέσα από 10+1 αξέχαστες ερμηνείες της12.09.2018
Η Johansson δήλωσε χαρακτηριστικά: «Ήμουν το πρόσωπο πολλών διάσημων brands καθ΄ όλη τη διάρκεια της καριέρας μου και όλες αυτές οι εμπειρίες ήταν πραγματικά υπέροχες. Ένιωθα ότι έπαιζα έναν χαρακτήρα σε αυτές τις καμπάνιες και καθώς εξελίχθηκα, ήθελα να δημιουργήσω και να εκπροσωπήσω μια επωνυμία που να είναι αληθινή για μένα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑBella Hadid: Το beauty hack που κάνει πάντα πριν το catwalk12.09.2018
Διαβάστε περισσότερα στο jenny.gr.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Γιατί δεν πρέπει να βάζουμε τα αυγά στην πόρτα του ψυγείου
Επικό reunion για τους πρωταγωνιστές του Pulp Fiction
Πάσχα στο Λεωνίδιο: Μια εκδρομή που αξίζει να κάνετε
Σωτήρης Τσαφούλιας: «Δεν έχω καλλιτεχνικά απωθημένα»
Εύα Νάθενα: Η σκηνοθέτρια της «Φόνισσας» στην εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV
Μακιγιάζ χειλιών: Πώς να διατηρήσεις αναλλοίωτο το κραγιόν σου κατά τη διάρκεια της μέρας
My father had a big nose: Έκθεση του Κωνσταντίνου Πάτσιου στην The Blender Gallery
Κρυπτόγαμα: Η Νικαίτη Κοντούρη σκηνοθετεί τον θεατρικό μονόλογο του Μιχάλη Αλμπάτη στην Πειραιώς 260
Mataroa Happy: Το πρώτο χαμηλόβαθμο αλκοολούχο ποτό με εκχύλιση κάνναβης και νταμιάνας
Ian Rankin: Συνάντηση με τον μετρ της αστυνομικής λογοτεχνίας στην Ελληνοαμερικανική Ένωση