MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΡΙΤΗ
25
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΝΕΑ

Η εποχή της αφρικανικής ομορφιάς: Η Vogue UK τιμά τη νέα γενιά μοντέλων με νέο εξώφυλλο

Το τελευταίο εξώφυλλο της βρετανικής Vogue είναι διαφορετικό από τα άλλα. Στο τεύχος Φεβρουαρίου 2022 το οποίο θα κυκλοφορήσει την Τρίτη 18 Ιανουαρίου, θα δούμε εννέα πανέμορφες μαύρες γυναίκες που οδηγούν τη μόδα στη νέα εποχή της.

Monopoli Team

AdutAnok, η Nyagua, η Janet JumboMaty Fall, η Abény, η Amar, η Majesty Amare και η Akon αναπαριστούν τη θεμελιώδη αλλαγή του χώρου, η οποία ακόμη εξελίσσεται, και ανοίγουν τον δρόμο για όλες εκείνες που έμειναν πίσω λόγω του χρώματος και της καταγωγής τους.

Τα μοντέλα που προέρχονται από κάθε γωνιά της Αφρικής, από τη Σενεγάλη στη Ρουάντα κι από το Σουδάν στη Νιγηρία και την Αιθιοπία, βαδίζουν γερά στα πόδια τους σ’ έναν χώρο που για χρόνια γύριζε την πλάτη στο διαφορετικό, που χωρούσε μόνο μία μαύρη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑAaron Rose Philip: Όλα όσα είπε στη Vogue το πρώτο μαύρο, trans και με αναπηρία μοντέλο12.09.2018

Διαβάστε περισσότερα στο jenny.gr.

Περισσότερα από ShowBiz
Σχετικά Θέματα
ShowBiz
Εριέττα Μανούρη: “Μετά το MeToo είμαστε ίσως πιο έτοιμοι να δώσουμε χώρο στα θύματα” (vid)
ShowBiz
Met Gala 2026: Αποκαλύφθηκε το θέμα της φετινής διοργάνωσης
ShowBiz
Γιάννης Οικονομίδης για ‘Σπασμένη Φλέβα’: «Είμαι σίγουρος γι’ αυτήν την ταινία» (vid)
ShowBiz
Γιλμάζ Χουσμέν: «Βαριέμαι τη συζήτηση για την καταγωγή μου» (vid)
ShowBiz
Μελέτης Ηλίας για ‘Το σόι σου’: «Όταν είδαμε το 41% σοκαριστήκαμε» (vid)
ShowBiz
Λάκης Λαζόπουλος: «Ό,τι βλέπουν ότι μπορεί να κάνει τον κόσμο να γελάσει, το απαγορεύουν» (vid)
ShowBiz
Vogue World 2025: Ο κινηματογράφος συνάντησε τη μόδα σε μια λαμπερή βραδιά
ShowBiz
Melanie Ward: Ο κόσμος της μόδας αποχαιρετά τη θρυλική στυλίστρια και fashion editor
ShowBiz
Αφροδίτη Παναγιωτάκου: «Δεν πιστεύω ότι τρίζουν τα κόκκαλα του Ωνάση» (vid)
ShowBiz
The Life of a Showgirl: Η Τέιλορ Σουίφτ επηρεάζει και πάλι τα fashion trends
ShowBiz
Μαρία Κίτσου: “Αυτό που μας λείπει είναι η ενσυναίσθηση” (vid)
ShowBiz
Γιάννης Μπέζος: «Το κοινό δεν θέλει να καταναλώσει ανόητα πράγματα – Έχει απαιτήσεις»