MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΕΤΑΡΤΗ
02
ΙΟΥΛΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΡΕΥΝΑ

Επτά νέες συνήθειες στην καθημερινότητά μας που ανέδειξε η πανδημία

Το 2021 αναμένεται να αναδυθούν επτά τάσεις, οι οποίες θα επηρεάσουν αισθητά το επιχειρείν, τη συμπεριφορά των καταναλωτών και την κοινωνία. Πηγή: Reporter.gr

Monopoli Team

Καθώς η πανδημία επαναπροσδιορίζει τη λειτουργία της οικονομίας και της κοινωνίας, η ανθρώπινη ευφυΐα πυροδοτεί ένα κύμα καινοτομίας, που θα αποτελέσει τη βάση για τις επόμενες δεκαετίες. Το 2021 αναμένεται να αναδυθούν επτά τάσεις, οι οποίες θα επηρεάσουν αισθητά το επιχειρείν, τη συμπεριφορά των καταναλωτών και την κοινωνία.

Αυτό διαπιστώνει η μελέτη “Fjord Trends 2021” της Accenture Interactive, σύμφωνα με την οποία οι επιχειρήσεις θα έχουν την ευκαιρία να κατακτήσουν νέο έδαφος, καθώς υιοθετούν νέες στρατηγικές, υπηρεσίες και εμπειρίες με στόχο να καλύψουν τις εξελισσόμενες ανθρώπινες ανάγκες.

Νέες προτεραιότητες

Η πανδημία έφερε σαφήνεια και εκπλήξεις παράλληλα με το χάος που δημιούργησε. Επίσης, η πανδημία υπογράμμισε το τι είναι σημαντικό για τους ανθρώπους, ενίσχυσε το πνεύμα συλλογικότητας και ανέδειξε την λογική της καινοτομίας «από το σπίτι»”, σχολιάζουν οι αναλυτές.

1.Ο τρόπος που καταναλώνουμε

Η πρώτη από τις επτά τάσεις συνδέεται με αυτό, που οι αναλυτές ονομάζουν “Συλλογική μετατόπιση” (Collective displacement). Ο τρόπος με τον οποίο εργαζόμαστε, ψωνίζουμε, μαθαίνουμε, κοινωνικοποιούμαστε, συμπεριφερόμαστε και φροντίζουμε την υγεία μας έχει αλλάξει για πολλούς από εμάς και τα brands πρέπει να αναζητήσουν νέους τρόπους και να προσφέρουν νέες εμπειρίες προκειμένου να αλληλοεπιδρούν με τους ανθρώπους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑInternet of Foods: Ένα gadget που ελέγχει την ποιότητα των τροφίμων12.09.2018

2.Do-it-yourself

Η δεύτερη τάση έχει να κάνει με την “Καινοτομία του κάν’ το μόνος σου” (Do-it-yourself innovation). Η τεχνολογία διαδραματίζει πλέον νέο ρόλο, αποτελώντας αρωγό της εφευρετικότητας των ανθρώπων και αυτό έχει ως αποτέλεσμα η δημιουργικότητα των ανθρώπων να αποκτά άλλη διάσταση.

Από απλούς ανθρώπους, μέχρι προσωπικούς γυμναστές ή και πολιτικούς, που επανεξετάζουν τη χρήση πλατφορμών, όπως τα κοινωνικά δίκτυα και τα βιντεοπαιχνίδια, προκειμένου να μοιράζονται σημαντικά μηνύματα με τους υπόλοιπους. Όλοι θέλουν καλύτερες λύσεις, αλλά η εποχή στην οποία ένα brand αναμενόταν να δημιουργήσει μια ολοκληρωμένη λύση μεταβαίνει σε μία εποχή, όπου τα brands δημιουργούν τις προϋποθέσεις για προσωπική καινοτομία”, αναφέρει η μελέτη.

Διαβάστε περισσότερα στο Reporter.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΣτο Τατόϊ του μέλλοντος12.09.2018

Περισσότερα από Εταιρικές Δράσεις
Σχετικά Θέματα
Αγορές
Η εμβληματική σειρά Sun Beauty της Lancaster επανασυστήνεται
Εταιρικές Δράσεις
Έρευνα φοιτητών του Harvard για τους διανομείς του efood: Ικανοποιητικές αμοιβές, ευελιξία και ανεξαρτησία
Αγορές
Η Άβαξ εγκαινίασε το νέο showroom της MillerKnoll στον Άλιμο
Έξοδος
PATRÓN EL ALTO: Glam λανσάρισμα για την ultra premium τεκίλα
Αγορές
Η attrattivo τιμά τη Γιορτή του Πατέρα μ’ ένα τρυφερό video
Αγορές
«Enter the Intense»: Μαλλιά που μαγνητίζουν από τη SYOSS
Δράσεις
«Οι σπόροι του αύριο»: Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Dixan συνεχίζει να «εκπαιδεύει για ένα πιο καθαρό μέλλον»
Εταιρικές Δράσεις
Η Lady Gaga και η Sephora υποστηρίζουν την ομορφιά και την αποδοχή
Εταιρικές Δράσεις
John Wing: Άνοιξε το 2o κατάστημα στην Κυψέλη
Εταιρικές Δράσεις
Παγκόσμια Ημέρα Paloma: H Patrón γιόρτασε με cocktail στον χώρο τέχνης Τhe Intermission
Αγορές
ΔΕΗ Chocolate & Ice Cream Experience: Ακόμη περισσότερη καλοκαιρινή διασκέδαση στο κορυφαίο πάρκο σοκολάτας της πόλης
Εταιρικές Δράσεις
Learning for Life: Το πρόγραμμα της DIAGEO επενδύει με συνέπεια στον κλάδο και τους ανθρώπους του HORECA