MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
24
ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
33 Days
Athens Palestine Film Festival
Chainsaw Man-Η ταινία: Reze Arc (με υπότιτλους)
Children of Men
Climax
Demolition Man
Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Το κάστρο του απείρου (με υπότιτλους)
Depeche Mode: M
Dracula
Eraserhead
F1: Η ταινία
Flow
Good Boy
Harvest
Interstellar
Leningrad Cowboys Meet Moses
Melancholia
Merrily We Go to Hell
Mitski: The Land
Ne Zha 2 (μεταγλωττισμένη)
Noi
Poor Things
Shaun of the Dead
Sorry, Baby
Springsteen: Deliver Me from Nowhere
Super Paradise
Super Story Market
Suspiria
Take a Trip
The Smashing Machine: Η καρδιά ενός μαχητή
Tron: Ares
Twin Peaks: ο ύποπτος κόσμος
Vampyr
When Nobody’s Watching
Ένα απλό ατύχημα
Έρωτας στη Βαρκελώνη
Όλα για τη μητέρα μου
Όταν έρθει το φθινόπωρο
Αγάπη μόνο
Αλπεις
Αμυγδαλιά
Αυτοί που έμειναν ζωντανοί
Αχινός
Διαβάζοντας τη Λολίτα στην Τεχεράνη
Η Πέπη, η Λούσι, η Μπομ και τ’αλλα κορίτσια…
Η Πέππα γνωρίζει το νέο μωρό (μεταγλωττισμένη)
Η γυναικα με τα σπίρτα
Η ετυμηγορία
Η θυσία
Η κατάρα του Σέλμπι Όουκς
Η μάγισσα
Η ώρα του λύκου
Ιστορίες του Σηκουάνα
Κάρι, έκρηξη οργής
Καίτη Δρόσου: Κιβώτιο μνήμης
Καλές γιορτές
Κατοικίδια στο express (μεταγλωττισμένη)
Κλέφτης από σπόντα
Κορώνα γράμματα
Κυνήγι
Λίλο & Στιτς (μεταγλωττισμένη)
Μέρες οργής
Μεγάλος πανικός σε μικρή πόλη
Μετά το κυνήγι
Μια γυναίκα δαιμονισμένη
Μια μάχη μετά την άλλη
Μπερλινγκουέρ: Η μεγάλη ελπίδα
Μποέμικη ζωή
Νεκρό τηλέφωνο 2
Νυχτερινός εκφωνητής
Ο Νάτζι Αλ-Αλί στην αγκαλιά του Χαντάλα
Ο Σιμών της ερήμου
Ο άνθρωπος με το χρυσό χέρι
Ο άνθρωπος που γνώριζε πολλά
Ο άνθρωπος χωρίς παρελθόν
Ο εξολοθρευτής άγγελος
Ο θάνατος του ιερού ελαφιού
Ο κανόνας του παιχνιδιού
Ο κύκλος των χαμένων ποιητών
Ο ξεχωριστός Γουίλ Χάντιγκ
Οπενχάιμερ
Οσο θα Υπάρχει ο Κόσμος
Πεσμένα φύλλα
Προσέλαβα έναν επαγγελματία δολοφόνο
Ρίφενσταλ: Στην καρδιά του Τρίτου Ράιχ
Στα βάθη του χειμώνα
Στρουμφάκια: Η ταινία (μεταγλωττισμένη)
Συναισθηματική αξία
Τα κακά παιδιά 2 (μεταγλωττισμένη)
Τα παιδιά του Παραδείσου
Τα τέρματα του Αυγούστου
Το 47
Το Χαμίνι
Το αγόρι
Το κάλεσμα 4: Τελευταία τελετουργία
Το κουκλόσπιτο της Γκάμπι: Η ταινία (μεταγλωττισμένη)
Το λιμάνι της Χάβρης
Το μίσος
Τομ και Τζέρι: Η απαγορευμένη πυξίδα (μεταγλωττισμένη)
Το πάθος της Ζαν ντ’Αρκ
Το φιλί της γυναίκας αράχνης
Το χειρόγραφο της Σαραγόσα
Το χρώμα του ροδιού
Τρελές σφαίρες
Τύχη βουνό
Χάιντι: Η διάσωση του μικρού λύγκα (μεταγλωττισμένη)
Ως τα χαράματα
ΔΡΑΜΑ

Εξαφανισμένος

Μετά τις μεγάλες εμπορικές επιτυχίες “Ο Έκπτωτος” και “Κανείς δεν μπορεί να μας σώσει”, ο Ροντρίγκο Σορογκογιέν επιστρέφει με ένα ακόμη συγκλονιστικό, αναπάντεχο θρίλερ αναζήτησης.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ 128'
Monopoli Team

Η Υπόθεση

Δέκα χρόνια έχουν περάσει από την εξαφάνιση του 6χρονου γιου της Έλενα. Στην τελευταία επικοινωνία της μαζί του, ο μικρός τής τηλεφώνησε για να της πει ότι είχε χαθεί σε μια παραλία στη Γαλλία και ότι δεν μπορούσε να βρει τον πατέρα του. Σήμερα, η Έλενα ζει στην ίδια παραλία, και δουλεύει σ’ ένα εστιατόριο. Έχει επιτέλους αρχίσει να αφήνει πίσω της το τραγικό αυτό συμβάν, όταν γνωρίζει έναν γάλλο έφηβο που της θυμίζει έντονα τον χαμένο της γιο. Οι δυο τους θα αναπτύξουν μια σχέση που θα σπείρει χάος και καχυποψίες στους γύρω τους…

Τρία χρονιά μετά την υποψηφιότητά του για Όσκαρ για την μικρού μήκους ταινίας “Madre”, ο Ροντρίγκο Σορογκογιέν και η καταπληκτική πρωταγωνίστριά του, Μάρτα Νιέτο, επιστρέφουν για να μας αφηγηθούν την συνέχεια της ιστορίας εκείνης μετά το, γεμάτο αγωνία, φινάλε της και πλάθουν μια αναπάντεχη, γεμάτη οξυδέρκεια και ανθρωπιά ταινία, που αναρωτιέται τι συμβαίνει μετά – μετά την απώλεια, μετά την πραγματοποίηση του μεγαλύτερού σου φόβου, μετά την χειρότερη μέρα της ζωής σου.

Ο Ροντρίγκο Σορογκογιέν μιλά για την ταινία

Αφότου ολοκληρώσαμε την ομώνυμη μικρού μήκους, οι βασικοί συνεργάτες μου κι εγώ μείναμε με μια αίσθηση τεράστιας ικανοποίησης. Από την αρχή κιόλας, είχα αναφέρει σε αυτούς και το συνεργείο μου ότι αυτή η μικρού μήκους ταινία μού έδινε την αίσθηση ότι είναι μια πολύ μεγάλη πρώτη σκηνή μιας μεγάλου μήκους ταινίας. Και όλοι συμφωνούσαν μαζί μου: ήταν προφανές ότι είχαμε στα χέρια μας καταπληκτικό υλικό. Θέλαμε να συνεχίσουμε την ιστορία της Έλενα. Δεν μπορούσαμε να την αφήσουμε έτσι, να βγαίνει τρέχοντας από το σπίτι της, τρομοκρατημένη, γυρεύοντας τον γιο της. Νιώθαμε ότι κάτι της χρωστούσαμε.

Η μεγάλου μήκους ταινία συνεχίζει την ιστορία της Έλενα αρκετά χρόνια μετά. Τι θα συμβεί αν η Έλενα γνωρίσει έναν έφηβο που της θυμίζει τον γιο που έχασε τόσα χρόνια πριν; Ξέρει ότι δεν είναι ο γιος της. Αλλά θέλει να περάσει χρόνο μαζί του. Να τον γνωρίσει. Όταν αρχίσαμε να γράφουμε το σενάριο, δεν ξέραμε γιατί ο Γάλλος έφηβος είναι τόσο ενδιαφέρων για την Έλενα – αλλά, κατά έναν περίεργο λόγο, ταυτόχρονα την καταλαβαίναμε απόλυτα.

Μας άρεσε επίσης η ιδέα να ξεκινήσουμε την ιστορία με σασπένς και να την τελειώσουμε με κάτι εντελώς διαφορετικό. Αλλά αυτό ήταν και η μεγαλύτερή μας πρόκληση: πώς κρατάς το κοινό σου χαρούμενο, όταν δεν παίρνουν αυτό που περιμένουν στο τέλος; Και βρήκαμε την απάντηση: να του προσφέρεις κάτι καλύτερο. Έτσι, η ιστορία μιας μητέρας που αναζητά τον γιο της σε μια μάχη με τον χρόνο, εξελίσσεται σε μια χαμηλών τόνων ιστορία για μια γυναίκα που ζει με τον πόνο της απώλειας και μάχεται να βγει από το σκοτεινό τούνελ, στο οποίο μπήκε τόσα χρόνια νωρίτερα.

H μικρού μήκους ταινία δεν αφορούσε τόσο την μητρότητα, όσο τον φόβο. Το πώς ο φόβος μάς κυριεύει και μας συνθλίβει. Το πώς μερικές φορές αυτό που φοβόμαστε περισσότερο πραγματοποιείται. Το πώς πάντα φανταζόμαστε το χειρότερο. Είναι αδύνατο να αγαπάς όταν σε καταδυναστεύει ο φόβος. Ο φόβος είναι το ακριβώς αντίθετο από την αγάπη, ό,τι πιο μακρινό σε σχέση με εκείνη. Έτσι, η μεγάλου μήκους ιστορία είναι ένα ταξίδι προς την αγάπη. Μια ιστορία που ξεκινά με τρεις χαρακτήρες στο έλεος του φόβου και τελειώνει με δύο χαρακτήρες που βρίσκουν την αγάπη, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο. Αυτό που είναι τόσο μυστηριώδες -και υπέροχο- στην αγάπη είναι ότι δεν ακολουθεί την λογική – απλώς σε καταλαμβάνει (όπως και ο φόβος) και εσύ πρέπει να είσαι αρκετά γενναίος και νηφάλιος για να την κοιτάξεις στα μάτια. Αυτή είναι η πρόκληση για το ζευγάρι των κεντρικών πρωταγωνιστών: θα αποδεχθούν ότι είναι στην καρδιά μιας ιστορίας αγάπης; Μια ιδιαίτερης αγάπης. Αγάπης μιας μητέρας για τον γιο της, η οποία εξελίσσεται στον χρόνο. Μιας μητέρας που δεν μπόρεσε να αποχαιρετίσει τον γιο της και που είναι τώρα έτοιμη να το κάνει. Έτοιμη γιατί έχει περάσει αρκετός χρόνος. Μια ερώτηση που θα ήθελα να αφήσω το κοινό να απαντήσει είναι: η ιστορία εξελίσσεται όπως εξελίσσεται επειδή ο Ζαν μοιάζει με τον Ιβάν ή επειδή η Έλενα είναι έτοιμη για να λυτρωθεί από αυτήν την σκέψη; Αν ο Ζαν είχε εμφανιστεί δύο χρόνια πριν, θα είχε την ίδια εξέλιξη η ιστορία; Νομίζω ότι αυτό είναι ένα ενδιαφέρον ερώτημα. Τελικά, το “Εξαφανισμένος” είναι ένα ταξίδι από το σκοτάδι προς το φως. Από τον θάνατο προς την ζωή. Από την ενοχή προς την συγχώρεση. Από τον φόβο προς την αγάπη.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Σκηνοθεσία: Ροντρίγκο Σορογκόγεν
Σενάριο: Ροντρίγκο Σορογκόγεν, Ιζαμπέλ Πένα

Παίζουν: Μάρτα Νιέτο, Φρεντερίκ Πιερό, Μπλάνκα Απιλάνεζ, Άλεξ Μπρέντεμιουλ, Γκιλιόμ Αρνό, Τζουλς Πόριερ, Αν Κοσινί

Διάρκεια: 128'

Διανομή: Rosebud.21
Περισσότερα από CINEMA