MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΕΜΠΤΗ
28
ΜΑΡΤΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
MARKET NEWS

Η νέα σειρά καφέ των Starbucks έρχεται στο σπίτι!

Οι δύο εταιρείες Nestlé & Starbucks συνεργάζονται στενά για να φέρουν τις ήδη υπάρχουσες ποικιλίες καφέ των καταστημάτων Starbucks, καβουρδισμένου, αλεσμένου σε ολόκληρους κόκκους καθώς και στιγμιαίου καφέ, σε νέες αγορές.

Monopoli Team

Μέσω αυτής της σημαντικής συνεργασίας, η Nestlé απέκτησε τα μόνιμα δικαιώματα για τη διάθεση των καταναλωτικών συσκευασμένων προϊόντων Starbucks, τα οποία βρίσκονται εκτός των καταστημάτων Starbucks.

Η απόλαυση έρχεται στο σπίτι!

Η νέα σειρά καφέ που δημιουργήθηκε, διατίθεται σε σούπερ μάρκετ και σε μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες, προσφέροντας στους λάτρεις του καφέ τη δυνατότητα να απολαύσουν από το σπίτι τους τα μοναδικά ροφήματα καφέ Starbucks!

Η συνεργασία περιλαμβάνει το λανσάρισμα των πρώτων καψουλών Starbucks, που έχουν αναπτυχθεί χρησιμοποιώντας αποκλειστικά καφέ και τεχνολογίες συστημάτων Nespresso και Nescafé Dolce Gusto, καθώς και κόκκους καφέ για αυτόματες μηχανές Espresso.

Συγκεκριμένα, τα νέα προϊόντα ανήκουν στις παρακάτω κατηγορίες:
  • Κάψουλες Starbucks για μηχανές Nespresso (5 ποικιλίες καφέ)
  • Κάψουλες Starbucks για μηχανές Nescafé Dolce Gusto (2 ποικιλίες καφέ και 2 ροφήματα καφέ με βάση το γάλα)
  • Κόκκοι καφέ Starbucks (3 ποικιλίες καφέ)

Όλα τα προϊόντα ανταποκρίνονται στο προφίλ γεύσης Starbucks που ο κόσμος γνωρίζει και αγαπά και βασίζονται στα τρία προφίλ καβουρδίσματος για τα οποία διακρίνεται ο καφές Starbucks και πιο συγκεκριμένα: στo πιο ελαφρύ Blonde Roast, στο πλούσιο και ισορροπημένο Medium Roast και στο Dark Roast, που αποτελεί μια πιο δυνατή και τολμηρή επιλογή.  Έχοντας ως στόχο την καινοτομία στα προϊόντα καφέ, η Nestlé προσφέρει ποικιλία, ποιότητα και περισσότερες λύσεις, ενώ επιταχύνει την ανάπτυξη και σε νέες αγορές και κανάλια λιανικής πώλησης.

Σχετικά με τη Nestlé

Η Nestlé είναι η μεγαλύτερη εταιρεία τροφίμων και ροφημάτων παγκοσμίως. Με παρουσία σε 189 χώρες σε όλο τον κόσμο και 328.000 εργαζομένους, ο Όμιλος δεσμεύεται σε έναν σκοπό: να ενισχύσει την ποιότητα ζωής και να συνεισφέρει σε ένα πιο υγιές μέλλον. Η Nestlé προσφέρει μια μεγάλη γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών για τους ανθρώπους και τα κατοικίδιά τους για κάθε στάδιο της ζωής τους. Οι περισσότερες από 2.000 μάρκες της περιλαμβάνουν από προϊόντα με παγκόσμια αναγνώριση όπως ο Nescafé ή η Nespresso μέχρι αγαπημένες τοπικές μάρκες, όπως ο ελληνικός καφές Λουμίδης Παπαγάλος και το φυσικό μεταλλικό νερό Κορπή. Η στρατηγική για Διατροφή, Υγεία και Ευεξία οδηγεί την επιχειρηματική δραστηριότητα της εταιρείας. Τα κεντρικά γραφεία του Ομίλου Nestlé βρίσκονται στην ελβετική πόλη Vevey, όπου η εταιρεία ιδρύθηκε πριν από 150 χρόνια.

Στην Ελλάδα, η Nestlé έχει παρουσία πάνω από 100 χρόνια. Σημαντικοί σταθμοί στην ιστορία της εταιρείας είναι η κυκλοφορία του «Γαλακτούχον Άλευρον Nestlé» το 1899, η «εφεύρεση» του Nescafé Frappé to 1957, η εξαγορά της Λουμίδης ΑΕ και του εργοστασίου καφέ στα Οινόφυτα το 1987.

Σήμερα ο Όμιλος δραστηριοποιείται σε 9 διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων, απασχολεί 800 μόνιμους εργαζομένους και το 60% του ετήσιου κύκλου εργασιών προέρχεται από την εγχώρια παραγωγή. Επιπλέον, εκτός από τις δραστηριότητές της στην ελληνική αγορά, η Nestlé Ελλάς εξάγει ελληνικό καφέ Λουμίδης Παπαγάλος και φυσικό μεταλλικό νερό Κορπή στις ελληνικές κοινότητες παγκοσμίως.

Στον τομέα της κοινωνικής υπευθυνότητας, η Nestlé Ελλάς ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ για όσους το έχουν πραγματικά ανάγκη, εστιάζοντας σε τρεις βασικούς πυλώνες: την απασχόληση των νέων, τη διατροφική εκπαίδευση των παιδιών και την υποστήριξη οικογενειών χαμηλού εισοδήματος με δωρεές προϊόντων. Έτσι, με την πρωτοβουλία για τη νεανική απασχόληση Nestlé needs YOUth δημιούργησε περισσότερες από 500 ευκαιρίες απασχόλησης για νέους κάτω των 30 μέχρι το 2016 στην Ελλάδα και ανανέωσε τη δέσμευσή της για ακόμη 450 ευκαιρίες απασχόλησης μέχρι το 2020. Παράλληλα, με το πρόγραμμα διατροφικής εκπαίδευσης Παιδιά Όλο Υγεία έχει αγγίξει μέχρι σήμερα περισσότερους από 110.000 μαθητές, ενώ τα τέσσερα τελευταία χρόνια έχει δωρίσει τρόφιμα αγοραστικής αξίας άνω των 2,5 εκ. ευρώ σε συνεργασία με τις κοινωνικές υπηρεσίες των δήμων και περιφερειών όλης της χώρας.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη Nestlé στην Ελλάδα, επισκεφθείτε το www.nestle.gr.

Για συμβουλές για τη διατροφή, την υγεία και την ευεξία όλης της οικογένειας, καθώς και το Πρόγραμμα Επιβράβευσης ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ, επισκεφθείτε το www.nestlenoiazomai.gr.

Περισσότερα από Εταιρικές Δράσεις
VIMA_WEB3b