MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
17
ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
Athens Palestine Film Festival
Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Το κάστρο του απείρου (με υπότιτλους)
Dracula
Drive
Dune: Μέρος δεύτερο
F1: Η ταινία
Good Boy
Harvest
Leningrad Cowboys Go America
Leningrad Cowboys Meet Moses
Mitski: The Land
Ne Zha 2 (μεταγλωττισμένη)
Ne Zha 2 (με υπότιτλους)
Shaun of the Dead
Super Paradise
Super Story Market
Take a Trip
The Smashing Machine: Η καρδιά ενός μαχητή
Threads
Tron: Ares
Vampyr
Weapons
When Nobody’s Watching
Z
Ένα απλό ατύχημα
Έρωτας στη Βαρκελώνη
Όλα για τη μητέρα μου
Όταν έρθει το φθινόπωρο
Αγάπη μόνο
Αλέξης Ζορμπάς
Ανοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνας… και Ανοιξη
Αντιγόνη
Για μια χούφτα δολλάρια
Διαβάζοντας τη Λολίτα στην Τεχεράνη
Η Γη της Επαγγελίας
Η Πέπη, η Λούσι, η Μπομ και τ’αλλα κορίτσια…
Η Πέππα γνωρίζει το νέο μωρό (μεταγλωττισμένη)
Η αρπαγή
Η γυναικα με τα σπίρτα
Ηλέκτρα
Η λίμνη των στεναγμών
Η σιωπή των αμνών
Ιστορίες του Σηκουάνα
Ιφιγένεια
Καζαμπλάνκα
Καλές γιορτές
Καλή σου νύχτα κυρ-Αλέξανδρε
Κατοικίδια στο express (μεταγλωττισμένη)
Κλέφτης από σπόντα
Μέρες οργής
Μεσάνυχτα στο Παρίσι
Μετά το κυνήγι
Μια μάχη μετά την άλλη
Μικρά πράγματα σαν κι αυτά
Μπερλινγκουέρ: Η μεγάλη ελπίδα
Μποέμικη ζωή
Νεκρό τηλέφωνο 2
Ο Νάτζι Αλ-Αλί στην αγκαλιά του Χαντάλα
Ο Ρατατούης (μεταγλωττισμένο)
Ο Σιμών της ερήμου
Ο Σιρόκο και το βασίλειο των ανέμων (μεταγλωττισμένη)
Ο Χριστός Σταμάτησε στο Εμπολι
Ο άνθρωπος χωρίς παρελθόν
Ο εξολοθρευτής άγγελος
Οι Απίθανοι (μεταγλωττισμένο)
Οι Υπάλληλοι
Ο κανόνας του παιχνιδιού
Ο κύκλος των χαμένων ποιητών
Ο ξεχωριστός Γουίλ Χάντιγκ
Οταν ο Χάρι γνώρισε την Σάλι
Προσέλαβα έναν επαγγελματία δολοφόνο
Ρίφενσταλ: Στην καρδιά του Τρίτου Ράιχ
Στα βάθη του χειμώνα
Στρουμφάκια: Η ταινία (μεταγλωττισμένη)
Συναισθηματική αξία
Τα κακά παιδιά 2 (μεταγλωττισμένη)
Τα κανόβνια του Ναβαρόνε
Τα παιδιά του Παραδείσου
Το 47
Το Χαμίνι
Το αγόρι
Το κάλεσμα 4: Τελευταία τελετουργία
Το κουκλόσπιτο της Γκάμπι: Η ταινία (μεταγλωττισμένη)
Το λιμάνι της Χάβρης
Το μίσος
Το μονοπάτι του αλατιού
Το πάθος της Ζαν ντ’Αρκ
Το τελευταίο κύμα
Το χρώμα του ροδιού
Τρωάδες
Τύχη βουνό
Χάιντι: Η διάσωση του μικρού λύγκα (μεταγλωττισμένη)
Χαμένοι στη Μετάφραση
Ψηλά στον Ουρανό (μεταγλωττισμένο)
Ως τα χαράματα
ΔΡΑΜΑ

Οι Κληρονόμοι

Το φιλμ που κέρδισε τη Χρυσή Αθηνά στις πρόσφατες «Νύχτες Πρεμιέρας» και είναι η πρόταση της Παραγουάης για το φετινό ξενόγλωσσο όσκαρ.

stars-fullstars-fullstars-halfstars-emptystars-empty
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 97'
author-image Κωνσταντίνος Καϊμάκης

Η Τσέλα και η Τσικίτα, δύο ευκατάστατες γυναίκες στην Ασουνσιόν της Παραγουάης, συμβιώνουν για πάνω από 30 χρόνια. Όταν η οικονομική τους κατάσταση δυσχεραίνει αρχίζουν να πουλάνε κάποια αντικείμενα αξίας αλλά η Τσικίτα οδηγείται στη φυλακή λόγω οικονομικής απάτης και χρεών. Η Τσέλα αναγκάζεται να αντιμετωπίσει την πραγματικότητα και καταλήγει να κάνει την οδηγό για μια παρέα ηλικιωμένων και πλούσιων κυριών ώσπου γνωρίζει την αρκετά νεότερή της Άντζι που της κεντρίζει το ενδιαφέρον.

Πληθώρα βραβείων για την ιδιαίτερη ταινία από την Παραγουάη – εκτός της Χρυσής Αθηνάς απέσπασε τρία βραβεία στη Μπερλινάλε (Αργυρή Άρκτος γυναικείας ερμηνείας- Αργυρή Άρκτος Alfred Bauer κινηματογραφικής πρωτοπορίας και το βραβείο της FIPRESCI)- που συνδυάζει το ιδιαίτερο ερωτικό δράμα (το λεσβιακό ντουέτο προχωρημένης ηλικίας δεν είναι κάτι που βλέπουμε συχνά στη μεγάλη οθόνη) με τον αιχμηρό κοινωνικοπολιτικό σχολιασμό.

Η συνέπεια της γραφής, το τρυφερό πορτρέτο της κεντρικής ηρωίδας, η καθημερινή τριβή που αποτυπώνεται με ιλαροτραγικές αποχρώσεις και η ρεαλιστική απόδοση του λατινοαμερικανικού πάθους καθιστούν τους «Κληρονόμους» του πρωτοεμφανιζόμενου Μαρσέλο Μαρτινέσι κάτι περισσότερο από ένα κινηματογραφικό αξιοπερίεργο.

Το μοναδικό ελάττωμα της ταινίας είναι πως ο σκηνοθέτης της σε μεγάλο βαθμό αυτοπεριορίζεται, προσπαθώντας να συνενώσει την queer διάσταση του κεντρικού θέματος με το άνοιγμα σε ένα πιο ετερόκλητο κοινό. Το αποτέλεσμα είναι η αναπαράσταση μιας πραγματικότητας που πατάει σε πολλούς, διαφορετικούς μεταξύ τους κόσμους τους οποίους ο Μαρτινέσι αντιμετωπίζει σαν ένα και αυτοτελή, και η απομάκρυνση από τον πρωταρχικό του στόχο που δεν είναι άλλος από την υπενθύμιση της αξίας του σεξ, της συντροφικότητας και κυρίως, την ανάγκη για την προσωπική επανάσταση όταν η ζωή δείχνει να μας προσπερνά.

Κωνσταντίνος Καϊμάκης

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: Las Herederas
Σκηνοθεσία: Μαρσέλο Μαρτινέσι
Σενάριο: Μαρσέλο Μαρτινέσι

Παίζουν: Ανα Μπρουν, Μαργκαρίτα Ιρούν, Άνα Ιβάνοβα

Διάρκεια: 97'
Χώρα: Παραγουάη
Έτος: 2018

Rating: 2.5
Διανομή: Weird Wave
Περισσότερα από CINEMA