MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΕΜΠΤΗ
06
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
1ο Διεθνές Φεστιβάλ Βίγκαν Κινηματογράφου VegArtAct 2025
66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης
100 χρόνια από τον Οδυσσέα
A State of Passion
Black Dog
Bullet Train
Café 404
Chainsaw Man-Η ταινία: Reze Arc (με υπότιτλους)
Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Το κάστρο του απείρου (με υπότιτλους)
Depeche Mode: M
Dracula
F1: Η ταινία
Flow
Good Boy
Harvest
Interstellar
Jurassic World: Αναγέννηση
Ne Zha 2 (μεταγλωττισμένη)
Noi
Nouvelle Vague
Poor Things
Springsteen: Deliver Me from Nowhere
Super Paradise
The Batman
The Fantastic Four: Πρώτα βήματα
The Rocky Horror Picture Show
The Seafarers
The Shape of Night
The Smashing Machine: Η καρδιά ενός μαχητή
The Substance – Το ελιξίριο της νιότης
The Toxic Avenger
Tron: Ares
Vampyr
Weapons
Έκλειψη
Έλιο (μεταγλωττισμένη)
Ένα ήσυχο μέρος: Ημέρα πρώτη
Ένα απλό ατύχημα
Έρωτας στη Βαρκελώνη
Όταν έρθει το φθινόπωρο
Αναφορά στον Ιωάννη Καποδίστρια
Αργός θάνατος
Αχινός
Βερμίλιο: Η Νύφη του Βουνού
Δεσμώτες
Επιχείρηση Καμπούλ
Ζεφ
Η Πέππα γνωρίζει το νέο μωρό (μεταγλωττισμένη)
Η Τζέιν Όστεν με κατέστρεψε
Η γη της Ισπανίας
Η επέτειος
Η ζωή του Τσακ
Η κατάρα του Σέλμπι Όουκς
Η κυρία με το σκυλάκι
Ηλιοτρόπιο
Η μακριά πορεία
Η μουσική της ζούγκλας 2 (μεταγλωττισμένη)
Η νύχτα με τις μάσκες
Η νύχτα των ζωντανών νεκρών
Η σιωπή
Η ώρα του λύκου
Καζαμπλάνκα
Καλή σου νύχτα κυρ-Αλέξανδρε
Κατοικίδια στο express (μεταγλωττισμένη)
Κιούκα πριν το τέλος του καλοκαιριού
Κλέφτης από σπόντα
Κράτα την ψυχή σου στο χέρι και περπάτα
Μέρες οργής
Μαζί
Μαθήματα από έναν πιγκουίνο
Με κομμένη την ανάσα
Με λένε Στέλιο
Μετά το κυνήγι
Μετανιώνοντας για σένα
Μια μάχη μετά την άλλη
Μια νύχτα με τη Μοντ
Μπερλινγκουέρ: Η μεγάλη ελπίδα
Νεκρό τηλέφωνο 2
Νυχτερινός εκφωνητής
Ο άνθρωπος που γνώριζε πολλά
Ο εξολοθρευτής άγγελος
Ο θάνατος του ιερού ελαφιού
Οι άγριες μέρες μας
Οικογενειακή φωλιά
Ο μεσολαβητής
Ο φίλος μου ο Ταφίτι (μεταγλωττισμένη)
Ο ωραίος Σέργιος
Ρίφενσταλ: Στην καρδιά του Τρίτου Ράιχ
Ρόουζ εναντίον Ρόουζ
Σαλό, 120 μέρες στα Σόδομα
Σκοτώστε τον τζόκεϊ
Στα βάθη του χειμώνα
Στο νησί του Αμρουμ
Στρουμφάκια: Η ταινία (μεταγλωττισμένη)
Συναισθηματική αξία
Τα 400 Χτυπήματα
Ταιριάζουμε;
Τα κακά παιδιά 2 (μεταγλωττισμένη)
Τα παιδιά του Παραδείσου
Τα τέρματα του Αυγούστου
Τερατομουντζούρες (μεταγλωττισμένη)
Το κάλεσμα 4: Τελευταία τελετουργία
Το κουκλόσπιτο της Γκάμπι: Η ταινία (μεταγλωττισμένη)
Το μίσος
Τομ και Τζέρι: Η απαγορευμένη πυξίδα (μεταγλωττισμένη)
Το μονοπάτι του αλατιού
Το μωρό της Ρομαρί
Το πάθος της Ζαν ντ’Αρκ
Το παγώνι
Το φιλί της γυναίκας αράχνης
Το χειρόγραφο της Σαραγόσα
Τρελές σφαίρες
Τύχη βουνό
Φτηνά τσιγάρα
Φύγαμε
Χάιντι: Η διάσωση του μικρού λύγκα (μεταγλωττισμένη)
ΔΡΑΜΑ

Οι Κληρονόμοι

Το φιλμ που κέρδισε τη Χρυσή Αθηνά στις πρόσφατες «Νύχτες Πρεμιέρας» και είναι η πρόταση της Παραγουάης για το φετινό ξενόγλωσσο όσκαρ.

stars-fullstars-fullstars-halfstars-emptystars-empty
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 97'
author-image Κωνσταντίνος Καϊμάκης

Η Τσέλα και η Τσικίτα, δύο ευκατάστατες γυναίκες στην Ασουνσιόν της Παραγουάης, συμβιώνουν για πάνω από 30 χρόνια. Όταν η οικονομική τους κατάσταση δυσχεραίνει αρχίζουν να πουλάνε κάποια αντικείμενα αξίας αλλά η Τσικίτα οδηγείται στη φυλακή λόγω οικονομικής απάτης και χρεών. Η Τσέλα αναγκάζεται να αντιμετωπίσει την πραγματικότητα και καταλήγει να κάνει την οδηγό για μια παρέα ηλικιωμένων και πλούσιων κυριών ώσπου γνωρίζει την αρκετά νεότερή της Άντζι που της κεντρίζει το ενδιαφέρον.

Πληθώρα βραβείων για την ιδιαίτερη ταινία από την Παραγουάη – εκτός της Χρυσής Αθηνάς απέσπασε τρία βραβεία στη Μπερλινάλε (Αργυρή Άρκτος γυναικείας ερμηνείας- Αργυρή Άρκτος Alfred Bauer κινηματογραφικής πρωτοπορίας και το βραβείο της FIPRESCI)- που συνδυάζει το ιδιαίτερο ερωτικό δράμα (το λεσβιακό ντουέτο προχωρημένης ηλικίας δεν είναι κάτι που βλέπουμε συχνά στη μεγάλη οθόνη) με τον αιχμηρό κοινωνικοπολιτικό σχολιασμό.

Η συνέπεια της γραφής, το τρυφερό πορτρέτο της κεντρικής ηρωίδας, η καθημερινή τριβή που αποτυπώνεται με ιλαροτραγικές αποχρώσεις και η ρεαλιστική απόδοση του λατινοαμερικανικού πάθους καθιστούν τους «Κληρονόμους» του πρωτοεμφανιζόμενου Μαρσέλο Μαρτινέσι κάτι περισσότερο από ένα κινηματογραφικό αξιοπερίεργο.

Το μοναδικό ελάττωμα της ταινίας είναι πως ο σκηνοθέτης της σε μεγάλο βαθμό αυτοπεριορίζεται, προσπαθώντας να συνενώσει την queer διάσταση του κεντρικού θέματος με το άνοιγμα σε ένα πιο ετερόκλητο κοινό. Το αποτέλεσμα είναι η αναπαράσταση μιας πραγματικότητας που πατάει σε πολλούς, διαφορετικούς μεταξύ τους κόσμους τους οποίους ο Μαρτινέσι αντιμετωπίζει σαν ένα και αυτοτελή, και η απομάκρυνση από τον πρωταρχικό του στόχο που δεν είναι άλλος από την υπενθύμιση της αξίας του σεξ, της συντροφικότητας και κυρίως, την ανάγκη για την προσωπική επανάσταση όταν η ζωή δείχνει να μας προσπερνά.

Κωνσταντίνος Καϊμάκης

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: Las Herederas
Σκηνοθεσία: Μαρσέλο Μαρτινέσι
Σενάριο: Μαρσέλο Μαρτινέσι

Παίζουν: Ανα Μπρουν, Μαργκαρίτα Ιρούν, Άνα Ιβάνοβα

Διάρκεια: 97'
Χώρα: Παραγουάη
Έτος: 2018

Rating: 2.5
Διανομή: Weird Wave
Περισσότερα από CINEMA