Χοροθέατρο
Osidori- Πάπιες Μανδαρίνοι
Μία χοροθεατρική παράσταση εμπνευσμένη από τη ζωή και το έργο του ποιητή Λευκάδιου Χερν, ανεβαίνει για τέσσερις παραστάσεις στον Κρατήρα, από την ομάδα «συν+εργασία». Η παράσταση, μια σύνθεση θεάτρου, χορού, εικαστικής εγκατάστασης και ζωντανής μουσικής, είναι μια ιστορία για την απώλεια, το όνειρο και την αγάπη. Σκηνοθεσία Χορογραφία: Νέλλη Πουλοπούλου, Αιμιλία Μπουρίτη, Εικαστική εγκατάσταση: […]

Monopoli Team
22.10.2018
A
A
Μία χοροθεατρική παράσταση εμπνευσμένη από τη ζωή και το έργο του ποιητή Λευκάδιου Χερν, ανεβαίνει για τέσσερις παραστάσεις στον Κρατήρα, από την ομάδα «συν+εργασία». Η παράσταση, μια σύνθεση θεάτρου, χορού, εικαστικής εγκατάστασης και ζωντανής μουσικής, είναι μια ιστορία για την απώλεια, το όνειρο και την αγάπη. Σκηνοθεσία Χορογραφία: Νέλλη Πουλοπούλου, Αιμιλία Μπουρίτη, Εικαστική εγκατάσταση: Αιμιλία Μπουρίτη, Μουσική: Μάριος Τσάγκαρης, Τάσος Φωτίου, Φωτισμοί: Έλενα Μαργαριτίδου, Φωτογραφίες: Βούλα Ανδρώνη, Κατερίνα Ξένου, Έκθεση σχεδίων: Κατερίνα Αθανασίου.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Συγγραφέας:
Σκηνοθεσία: Νέλλη Πουλοπούλου, Αιμιλία Μπουρίτη
Παίζουν: Νέλλη Πουλοπούλου
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Το UP FM Festival επιστρέφει στην Πάτρα με Παύλο Παυλίδη, Εθισμό και ελεύθερη είσοδο
Eurovision 2025: Ποιος θα δώσει το 12άρι της Ελλάδας στον τελικό
Φεστιβάλ Δήμου Αθηναίων: Ξεκινά την Πρωτομαγιά με πικ-νικ στην Ακαδημία Πλάτωνος – Όσα θα δούμε την 1η εβδομάδα
Μπαίνει στα δημοτικά το μάθημα της λογοτεχνίας
Πώς θα κάνεις το νερό σου σύμμαχο ευεξίας;
Όρνιθες: Η παράσταση του Άρη Μπινιάρη επιστρέφει το καλοκαίρι στα ανοιχτά θέατρα
Ο Χορός των Πυρσών: Το μουσικό οδοιπορικό του Βασίλη Ρακόπουλου στο Μέγαρο
Πού και πότε θα γίνουν τα ανοιξιάτικα street parties του Φεστιβάλ του Δήμου Αθηναίων
Στέγη: Ο Χιλιανός συγγραφέας Benjamin Labatut σε μια συζήτηση με την Αφροδίτη Παναγιωτάκου
Ο Πέδρο Αλμοδόβαρ στον Τραμπ: “Θα μείνεις στην ιστορία ως το μεγαλύτερο λάθος του αιώνα”