Κωμωδία
Ο Elvis Ζει!
Για δεύτερη χρονιά παρουσιάζεται το έργο του Γιώργου Αμυρά, σε σκηνοθεσία της Ζωής Ξανθοπούλου. Κεντρικά πρόσωπα του έργου, οι αιώνιοι πρωταγωνιστές της ζωής: η μάνα, η κόρη, η ζωή και ο θάνατος. Με επίκεντρο την αιφνιδιαστική επίσκεψη μίας μάνας στην κόρη της που σπουδάζει, η υπόθεση εξελίσσεται στην πόλη του σήμερα. Πώς είναι να μπαίνεις […]

Monopoli Team
22.10.2018
A
A
Για δεύτερη χρονιά παρουσιάζεται το έργο του Γιώργου Αμυρά, σε σκηνοθεσία της Ζωής Ξανθοπούλου.
Κεντρικά πρόσωπα του έργου, οι αιώνιοι πρωταγωνιστές της ζωής: η μάνα, η κόρη, η ζωή και ο θάνατος. Με επίκεντρο την αιφνιδιαστική επίσκεψη μίας μάνας στην κόρη της που σπουδάζει, η υπόθεση εξελίσσεται στην πόλη του σήμερα. Πώς είναι να μπαίνεις σπίτι σου και να το βλέπεις αγνώριστο με τη μάνα σου μέσα; Ποιος είναι ο πραγματικός λόγος της επίσκεψης; Ο Έλβις ζει;
Σκηνικά – κοστούμια: ομάδα G, Φωτισμοί: Σοφία Αλεξιάδου, Μουσική επιμέλεια: Σάκης Βαργεμτζίδης, Φωτογραφίες: Τίνα Αλεξοπούλου
Πληροφορίες- κρατήσεις: 6956793955
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Συγγραφέας: Γιώργος Αμυράς
Σκηνοθεσία: Ζωή Ξανθοπούλου
Παίζουν: Μαρία Ανδρικοπούλου, Γεωργία Κατσίρη, Νίκος Κερασιώτης
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Το UP FM Festival επιστρέφει στην Πάτρα με Παύλο Παυλίδη, Εθισμό και ελεύθερη είσοδο
Eurovision 2025: Ποιος θα δώσει το 12άρι της Ελλάδας στον τελικό
Φεστιβάλ Δήμου Αθηναίων: Ξεκινά την Πρωτομαγιά με πικ-νικ στην Ακαδημία Πλάτωνος – Όσα θα δούμε την 1η εβδομάδα
Μπαίνει στα δημοτικά το μάθημα της λογοτεχνίας
Πώς θα κάνεις το νερό σου σύμμαχο ευεξίας;
Όρνιθες: Η παράσταση του Άρη Μπινιάρη επιστρέφει το καλοκαίρι στα ανοιχτά θέατρα
Ο Χορός των Πυρσών: Το μουσικό οδοιπορικό του Βασίλη Ρακόπουλου στο Μέγαρο
Πού και πότε θα γίνουν τα ανοιξιάτικα street parties του Φεστιβάλ του Δήμου Αθηναίων
Στέγη: Ο Χιλιανός συγγραφέας Benjamin Labatut σε μια συζήτηση με την Αφροδίτη Παναγιωτάκου
Ο Πέδρο Αλμοδόβαρ στον Τραμπ: “Θα μείνεις στην ιστορία ως το μεγαλύτερο λάθος του αιώνα”