Η Γλυκερία στο Βεάκειο Θέατρο Πειραιά
Προσθήκη ως αγαπημένη πηγήΗ Γλυκερία μαζί με τις Dilek Koç και Αρετή Κετιμέ και τη φιλική συμμετοχή της Ελένης Βιτάλη, την Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου στο Βεάκειο Θέατρο Πειραιά μας ταξιδεύουν με μοναδικές ερμηνείες και ethnic διάθεση, στα μουσικά μονοπάτια της Ανατολής.
Βρείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζητησης
Προσθήκη του monopoli.gr στην GoogleΑπό τη θάλασσα της Σμύρνης έως την Κωνσταντινούπολη και το Βόσπορο κι από την αγορά της Καππαδοκίας και τα καφέ-αμάν έως την Αγιά Σοφιά, μεταφέροντας μας τη μουσική ατμόσφαιρα από τις ελληνο-αρμενικές γειτονιές, πριν από τον τραγικό Σεπτέμβρη του 1922.
Η Γλυκερία έχει ερμηνεύσει μοναδικά σμυρνέϊκα τραγούδια όπως «Τισε μέλλει εσένα», «Από ξένο τόπο», «Τζιβαέρι», «Η Έλλη», «Πασαλιμανιώτισσα», «Σμυρνιά», «Ο μεμέτης», «Η Μαρίτσα η Σμυρνιά», «Χαρικλάκι», «Ο φερετζές», «Τ’ αποφάσισα μικρή μου», «Κουκλάκι», «Ντερβίσαινα», «Αρμενίτσα», «Η Ξαβεριώτισα (Μπαγιαντέρας)», «Μες στης Αθήνας τις ομορφιές», «Η μικρή του καμηλιέρη», «Καροτσέρι τράβα», «Στρίβε λόγια» και τόσα άλλα.
Βρείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζητησης
Προσθήκη του monopoli.gr στην Google