MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΣΑΒΒΑΤΟ
25
ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
33 Days
Athens Palestine Film Festival
Chainsaw Man-Η ταινία: Reze Arc (με υπότιτλους)
Children of Men
Climax
Demolition Man
Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Το κάστρο του απείρου (με υπότιτλους)
Depeche Mode: M
Dracula
Eraserhead
F1: Η ταινία
Flow
Good Boy
Harvest
Interstellar
Leningrad Cowboys Meet Moses
Melancholia
Merrily We Go to Hell
Mitski: The Land
Ne Zha 2 (μεταγλωττισμένη)
Noi
Poor Things
Shaun of the Dead
Sorry, Baby
Springsteen: Deliver Me from Nowhere
Super Paradise
Super Story Market
Suspiria
Take a Trip
The Smashing Machine: Η καρδιά ενός μαχητή
Tron: Ares
Twin Peaks: ο ύποπτος κόσμος
Vampyr
When Nobody’s Watching
Ένα απλό ατύχημα
Έρωτας στη Βαρκελώνη
Όλα για τη μητέρα μου
Όταν έρθει το φθινόπωρο
Αγάπη μόνο
Αλπεις
Αμυγδαλιά
Αυτοί που έμειναν ζωντανοί
Αχινός
Διαβάζοντας τη Λολίτα στην Τεχεράνη
Η Πέπη, η Λούσι, η Μπομ και τ’αλλα κορίτσια…
Η Πέππα γνωρίζει το νέο μωρό (μεταγλωττισμένη)
Η γυναικα με τα σπίρτα
Η ετυμηγορία
Η θυσία
Η κατάρα του Σέλμπι Όουκς
Η μάγισσα
Η ώρα του λύκου
Ιστορίες του Σηκουάνα
Κάρι, έκρηξη οργής
Καίτη Δρόσου: Κιβώτιο μνήμης
Καλές γιορτές
Κατοικίδια στο express (μεταγλωττισμένη)
Κλέφτης από σπόντα
Κορώνα γράμματα
Κυνήγι
Λίλο & Στιτς (μεταγλωττισμένη)
Μέρες οργής
Μεγάλος πανικός σε μικρή πόλη
Μετά το κυνήγι
Μια γυναίκα δαιμονισμένη
Μια μάχη μετά την άλλη
Μπερλινγκουέρ: Η μεγάλη ελπίδα
Μποέμικη ζωή
Νεκρό τηλέφωνο 2
Νυχτερινός εκφωνητής
Ο Νάτζι Αλ-Αλί στην αγκαλιά του Χαντάλα
Ο Σιμών της ερήμου
Ο άνθρωπος με το χρυσό χέρι
Ο άνθρωπος που γνώριζε πολλά
Ο άνθρωπος χωρίς παρελθόν
Ο εξολοθρευτής άγγελος
Ο θάνατος του ιερού ελαφιού
Ο κανόνας του παιχνιδιού
Ο κύκλος των χαμένων ποιητών
Ο ξεχωριστός Γουίλ Χάντιγκ
Οπενχάιμερ
Οσο θα Υπάρχει ο Κόσμος
Πεσμένα φύλλα
Προσέλαβα έναν επαγγελματία δολοφόνο
Ρίφενσταλ: Στην καρδιά του Τρίτου Ράιχ
Στα βάθη του χειμώνα
Στρουμφάκια: Η ταινία (μεταγλωττισμένη)
Συναισθηματική αξία
Τα κακά παιδιά 2 (μεταγλωττισμένη)
Τα παιδιά του Παραδείσου
Τα τέρματα του Αυγούστου
Το 47
Το Χαμίνι
Το αγόρι
Το κάλεσμα 4: Τελευταία τελετουργία
Το κουκλόσπιτο της Γκάμπι: Η ταινία (μεταγλωττισμένη)
Το λιμάνι της Χάβρης
Το μίσος
Τομ και Τζέρι: Η απαγορευμένη πυξίδα (μεταγλωττισμένη)
Το πάθος της Ζαν ντ’Αρκ
Το φιλί της γυναίκας αράχνης
Το χειρόγραφο της Σαραγόσα
Το χρώμα του ροδιού
Τρελές σφαίρες
Τύχη βουνό
Χάιντι: Η διάσωση του μικρού λύγκα (μεταγλωττισμένη)
Ως τα χαράματα
Κοινωνική

Η Παρεξήγηση του Albert Camus στο Θέατρο Radar

H παράσταση “Η Παρεξήγηση” του Αλμπέρ Καμύ, σε μετάφραση και σκηνοθεσία Αναστασίας Παπαστάθη,παρατείνεται στο Θέατρο Radar, έως την Κυριακή 28 Μαΐου 2017.

stars-fullstars-emptystars-emptystars-emptystars-empty
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 110'
author-image Μαρία Γεωργιλάκη

ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ

Στην κεντρική Τσεχία του μεσοπολέμου και ενώ ο τρόμος της γερμανικής κατοχής απειλεί ολόκληρη σχεδόν την Ευρώπη, δυο γυναίκες, η Μητέρα και η κόρη της Μάρθα διατηρούν ένα πανδοχείο. Στους πελάτες που φτάνουν εκεί, προσφέρουν τσάι με υπνωτικό, τους ληστεύουν και τους ρίχνουν στο ποτάμι με συνεργό τον παράξενο υπηρέτη τους. Στόχος τους είναι, να συγκεντρώσουν χρήματα ώστε να μπορέσουν να φύγουν από τον σκοτεινό και καταθλιπτικό Βορά και να ταξιδέψουν στο Νότο, για να συναντήσουν την θάλασσα και το φως του ήλιου. Τι γίνεται όμως όταν στο πανδοχείο φτάνει ο Γιαν, γιος της Μητέρας και αδερφός της Μάρθας, που έλειπε τριάντα χρόνια και εκείνες δεν τον αναγνωρίζουν; Ο Γιαν αποφασίζει να κρατήσει την ταυτότητά του κρυφή. Είναι πλούσιος κι έρχεται από τον Νότο: το τέλειο θύμα. Η Μαρία, η γυναίκα του Γιαν, διαισθανόμενη τον κίνδυνο αναζητά τον άντρα της. Θα αποτραπεί όμως το μοιραίο;

collage pareksigisi

ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ

Αντιλαμβάνομαι το έργο ως σύγκρουση ανάμεσα σε δύο κόσμους. Το Φως και το Σκοτάδι. Στην ουσία είναι σύγκρουση ανάμεσα σε ανθρώπινες ψυχές. Αυτές με ενδιαφέρει να ερευνήσω γιατί μόνο έτσι αποκτούν υπόσταση οι αφηρημένες έννοιες. Το σκοτάδι εκπροσωπεί η Μητέρα και η Μάρθα. Είναι ένας κόσμος που δολοφονεί, κλέβει, εξαπατά και στραγγαλίζει κάθε είδους συναίσθημα. Το φώς εκπροσωπεί η Μαρία, γέννημα θρέμμα του Νότου, του ήλιου και της θάλασσας. Η Μαρία διαισθάνεται αυτό που θα συμβεί, εκφράζει τα συναισθήματά της με καθαρότητα και αλήθεια, αγαπά και έχει πάθος για την ζωή. Ο Γιαν που κινείται ανάμεσα στους δύο κόσμους, απορροφάται τελικά από το σκοτάδι που συνήθως είναι πιο δυνατό. Όσο για τον υπηρέτη, εξυπηρετεί το μοιραίο, το αναπόφευκτο, άλλοτε με την μορφή του Θεού και άλλοτε με την μορφή του δαίμονα. Επιλέγω να διατηρήσω την εποχή της «Παρεξήγησης», δηλαδή τον μεσοπόλεμο, γιατί πιστεύω ότι έτσι αναδεικνύεται καλύτερα η διαχρονικότητα του έργου. Κατά την γνώμη μου οι ιδέες και οι έννοιες αποκτούν την πραγματική τους διάσταση μέσα στον χώρο και τον χρόνο που γεννήθηκαν. Όσο πιο καθαρά φωτίζεται το κείμενο, τόσο καλύτερα θα μπορέσει να επικοινωνήσει μαζί του ο σύγχρονος Θεατής. Αναστασία Παπαστάθη

Αν ο άνθρωπος σιωπά ή ψεύδεται πεθαίνει μόνος και το σύμπαν γύρω του βουλιάζει στη δυστυχία. Αν αντιθέτως, μιλήσει τη γλώσσα της αλήθειας, χωρίς αμφιβολία και πάλι θα πεθάνει, αλλά αφού θα έχει βοηθήσει τους άλλους και τον εαυτό του να ζήσουν. Albert Camus

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Σκηνοθεσία: Αναστασία Παπαστάθη


Διάρκεια: 110'

Rating: 1
Περισσότερα από CINEMA